Dzwoniłem dziś do sądu

Data: 2009-03-04 19:42:10
Autor: ColgatesBilly
Dzwoniłem dziś do sądu

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gomei2$bq1$1atlantis.news.neostrada.pl...
I zapytałem, czy zostało już sporządzone uzasadnienie mojego wyroku. Zgodnie bowiem z art. 423 kpk sędzia przewodnicząca ma w terminie 14 dni od złożenia wniosku o uzasadnienie go sporządzić. Wniosek złożyłem 6 lutego, dzień po zapadnięciu na mnie wyroku, a więc blisko cztery tygodnie temu. Kierowniczka wydziału II Karnego poinformowała mnie, że sędzia już wyrok z uzasdnieniem sporządziła i niedługo zostanie on mi przesłany. Jak tylko go otrzymam, poddam go tu na grupach publicznej ocenie. Wydamy wspólnie na sądzie reżimu III RP wyrok, publiczny.

Jeszcze trochę cierpliwości proszę...

boukun

Ale szczeciarz z Ciebie!
Masz szanse przeczekac kryzys w Kiciowie!
:)

Kol

Data: 2009-03-04 18:44:46
Autor: boukun

[...]