Dzwoniłem dziś do sądu

Data: 2009-03-03 22:44:39
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gomei2$bq1$1atlantis.news.neostrada.pl...
I zapytałem, czy zostało już sporządzone uzasadnienie mojego wyroku. Zgodnie bowiem z art. 423 kpk sędzia przewodnicząca ma w terminie 14 dni od złożenia wniosku o uzasadnienie go sporządzić. Wniosek złożyłem 6 lutego, dzień po zapadnięciu na mnie wyroku, a więc blisko cztery tygodnie temu. Kierowniczka wydziału II Karnego poinformowała mnie, że sędzia już wyrok z uzasdnieniem sporządziła i niedługo zostanie on mi przesłany. Jak tylko go otrzymam, poddam go tu na grupach publicznej ocenie. Wydamy wspólnie na sądzie reżimu III RP wyrok, publiczny.

Jeszcze trochę cierpliwości proszę...

boukun
-- -- -- -- --
jestes pewien? myslalem ze masz 14 dni na zlozenie wniosku o uzasanienie i te 14 dni leci po ogloszeniu wyroku. To ile ona uzasadnia jest niewiadoma, ja czekalem pare miesiecy
awe

Data: 2009-03-04 22:47:55
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gomsn9$4k3$1news.onet.pl...

[...]

Poczytaj: http://e-prawnik.pl/wyrok/sporzadzenie-uzasadnienia-wyroku-w-sprawie-karnej,odpowiedzi,prawo-karne

boukun

Data: 2009-03-05 14:41:20
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gomt20$g18$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ale to nie jest wiazace:
"uzasadnienie wyroku powinno być sporządzone w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia. Jest to termin o charakterze instrukcyjnym dla sądu, zatem nie jest wiążący. Przekroczenie tego terminu przez sąd nie daje uprawnień do podejmowania interwencji w tej kwestii. Sędzia może za jego przekroczenie ponieść odpowiedzialność służbową i dyscyplinarną. Jednocześnie w sprawie trudnej i zawiłej, w razie niemożności sporządzenia uzasadnienia w terminie,Prezes sądu może przedłużyć ten termin na czas oznaczony. Czas ten zostanie wyznaczony przez Prezesa sądu w postanowieniu."
awe

Data: 2009-03-05 17:20:43
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gookoo$lsd$1news.onet.pl...

[...]

Sędziów nic prawie nie wiąże, ponadto są bezkarni w swoim przestępczym poczynaniu. Tylko podsądni i skarżący muszą zawsze dotrzymywać nałożonych na nich terminów. "Prawo" zostało tak skonstruowane, żeby dochodzącym swoich praw przed sądem na każdym kroku utrudniać osiągnięcia ich założonego celu.

boukun

Data: 2009-03-06 02:05:09
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:goou8g$egh$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
 i tu sie z Toba zgodze, no ale moze trzeba bylo popierac PiS, a teraz to wiesz jak dostaniesz po dupie, moze sie obudzisz, a ja za swoje juz dostalem.
awe

Data: 2009-03-09 08:45:55
Autor: Vic
Dzwoniłem dziś do sądu