Dzwonili z DomBanku do kogoś?

Data: 2012-03-13 20:10:42
Autor: Miroro
Dzwonili z DomBanku do kogoś?
Witam,
posiadam kredyt w DomBanku w CHF i wczoraj dzonił do mnie konsultant (jakiś) z informacją, że w związku z tym iż ze względu na kurs CHF moje aktualne zadłużenie znacznie przekracza kwotę kredytu (co jest nieprawdą) chcą mi ułatwić, obniżyc ratę zmniejszyć tę kwotę pozostała do splacenia, itp, itd. generalnie przygotowali dla mnie jakąś ofertę. Umówiłem sie na spotkanie z rzeczonym panem, ale niestety nie moge pojawić sie na umówiony termin. Mail z informacja o terminie (miał dojść do mnie) nie doszedł, numer z którego dzwonil pan odpowiada tylko automatyczną sekretarką. Nagrałem sie, ale echo.

I tu pytanie: czy do kogoś z podobnym kredytem dzwonili? Co proponowali?
Nie pójde na spotkanie, a raczej nie podejrzewam zbytniej dobroczynności ze strony tego banku. Więc co? przewalutowanie czy jak?

Z góry dzieki za wszelkie info.
pozdrawiam

Data: 2012-03-13 20:22:02
Autor: Sławomir Szyszło
Dzwonili z DomBanku do kogoś?
Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:10:42 +0100, "Miroro" <miror@wp.pl> wklepał(-a):

[...]

Zaproponują pewnie zakup CHF wg określonego kursu przez jakiś czas. Za niemałą
prowizję albo coś w tym rodzaju. Albo spłacanie tylko odsetek, co oczywiście
przedłuży czas spłacania (czyli zwiększy zarobek).
Daj sobie spokój.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2012-03-13 20:58:08
Autor: Miroro

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@CIACHTO.list.pl> napisał w wiadomości news:jjoa9a.120.1slaszyszCIACHTO.list.pl...
[...]

no właśnie ciekaw jestem jak moga mi "pomóc". Ogólnie poza kursem i ichnim spreadem to warunki mam bardzo dobre. Wszystko splacam regularnie więc chyba nie jestem dla nich żadnym ryzykiem.
No nic może sie jeszcze odezwą, a jak nie to plakał nie bedę.

Data: 2012-03-13 22:48:20
Autor: RobertS
[...]

1. Dom Banku od dawna nie ma, teraz jest to GNB ;-)
2. dostaniesz ofertę polegającą na tym, że będziesz mógł spłacać kredyt po kursie średnim NBP, oczywiście nic za darmo = będziesz musiał zapłacić za to prowizję, jak dobrze pamiętam to 1,95% kwoty kredytu

RobertS

Dzwonili z DomBanku do kogoś?