E 71 warto??

Data: 2009-03-13 11:19:11
Autor: Glikogen
E 71 warto??

Rewelacyjny telefon. Mi trzyma 3 dni z wlaczonym gprsem przez wiekszosc czasu. Jeśli w firmie macie exchange to warto zainstalowac mail for exchange i masz pelna synchronizacje poczty i kalendarza z firmowym serwerem.. Łatwa obsługa, dodatkowe aplikacje przydatne po godzinach (np podcasty, radia internetowe itp). Jednoczesnie jest stosunkowo maly (jak na pelna klawiaturę) ale też dość ciężki (ma metalowa obudowę). Przez pol roku zawiesil mi sie 1 raz (w przeciwienstwie do nokii e50 która jest tragedią).
Generalnie polecam.
W znajomej firmie zamiast nokii wybrali HTC z Windows Mobile. Generalnie telefony wyglądają ok ale często padają im baterie, tzn wlacza się jakiś ukryty proces, telefon robi się ciepły i po 3h po baterii. Próbowali różne aplikacjhe do śledzenie co się włącza i niestety niczego nie znaleźli. Z nokia nie miałem podobnych problemów.

E 71 warto??