E 71 warto??

Data: 2009-03-13 17:12:39
Autor: p
E 71 warto??
super telefon do pracy. mam go od 4 miesiecy. przegladarka www calkiem znosna jak na telefon.
maile bardzo sprawnie mozna pisac i czytac (otwiera nawet calkiem spore rysunki) - co dla mnie jest super sprawa, gdyz wczesniejsze telefony zawieszaly sie przy troche wiekszych pdf'ach
o wiele szybciej dziala w porownaniu z np. n95
gps - bardzo dobry, przy wlaczonym wspomaganiu agps garmin mobile xt szybko lapie fixa.
przy dosc duzej liczbie rozmow bateria 1-2 dni.

E 71 warto??