E-banki a operacje i płatności nocą

Data: 2009-06-22 17:55:41
Autor: MM
E-banki a operacje i płatności nocą
W którym banku można po 24:00 spokojnie robić przelewy,zalogować się,sprawdzić operacje dnia,płacić kartą na stacji itd. Wiem że brzmi to banalnie ale po wielu wpadkach lukasbanku pod tym względem i wstydu jaki człowiek zaliczy np. na stacji, w sklepie itd. O nie działającym systemie internetowym który między 00:00 a 4:00 codziennie coś przelicza
lub ma konserwacje nie wspomnę,

Teraz pytanie ile banków ma taką sytuacje nocą ?
Czy może ktoś korzysta vw banku bo jest to na chwile obecną mój faworyt.

Max

Data: 2009-06-22 18:55:17
Autor: MarekZ
Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:h1oa46$ls2$1nemesis.news.neostrada.pl...
W którym banku można po 24:00 spokojnie robić przelewy,zalogować się,sprawdzić operacje dnia,płacić kartą na stacji itd. Wiem że brzmi to

W tej branży najbardziej niezawodne jest BRE. Z Rajfim, BPH, ING i Mille też nigdy nie miałem tego rodzaju negatywnych przejść.

Data: 2009-06-22 20:42:54
Autor: krzysztofsf
MarekZ pisze:
[...]

W mBanku czesto wylaczaja system i paltnowsci z soboty na niedziele, gdy robia jakies prace. Do tego dochodza wylacznia zwiazane z BZWBK.

Na kontach walutowych po 20-ej nie mozna robic przelewow.

Jedyna recepta, jesli chodzi o platnosci karta, jest miec zapasowa KK innego banku.

Co do BPH to mam sprzed ponad roku wspomnienia takie, ze po 22-ej podstawiaja dane archiwalne, a nie z osttniego dnia - sa wtedy nieprawidlowe salda, nie widac ostatnich transakcji. Moze juz zmienili?

Data: 2009-06-22 20:45:47
Autor: MK
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:h1ojbl$5a3$1news.wp.pl...

Jedyna recepta, jesli chodzi o platnosci karta, jest miec zapasowa KK innego banku.

A nie wystarczy karta, ktora umozliwia skorzystanie ze STIPa?

MK

Data: 2009-06-22 20:58:53
Autor: MM
MK pisze:

A nie wystarczy karta, ktora umozliwia skorzystanie ze STIPa?

Druga karta właśnie mnie ratuje w ten sposób, jednak dlaczego mam płacić rocznie specjalnie za prace w systemie mojego banku.

Max

E-banki a operacje i płatności nocą