E-deklaracje

Data: 2016-01-03 23:12:11
Autor: Tom N
E-deklaracje
cef w <news:56895a3c$0$682$65785112news.neostrada.pl>:

Witam,
co trzeba zrobić, żeby program wyświetlał formularze do rozliczenia 2105 roku?

Poczekać 89 lat? ;P

--
'Tom N'

Data: 2016-01-04 09:11:49
Autor: cef
E-deklaracje
W dniu 2016-01-03 o 23:12, (Tom N) pisze:
cef w

Witam,
co trzeba zrobić, żeby program wyświetlał formularze do rozliczenia 2105
roku?

Poczekać 89 lat? ;P

:-)

a swoją drogą pewnie zaczęli coś robić, bo strona
mf nie chodzi od rana.

Data: 2016-01-04 10:02:06
Autor: cef
E-deklaracje
W dniu 2016-01-04 o 09:11, cef pisze:

a swoją drogą pewnie zaczęli coś robić, bo strona
mf nie chodzi od rana.

Chyba przeceniłem urzędników z ministerstwa.
Na infolinii MF dowiedziałem się, że dopiero pracują
nad formularzami interaktywnymi za 2015 a ich umieszczenie w
programie do dopiero będzie nie wiadomo kiedy.

Przyznam szczerze, że czegoś tu nie rozumiem.
Przecież termin rozliczenia za 2015 nie został uchwalony nagle
czy na jakimś nocnym posiedzeniu pod koniec grudnia.
Termin był znany od kilku lat - może jakaś kosmetyka była konieczna.
Czy mamy aż tak gówniane prawo, że coroczne przetasowania w podatkach
powodują zmiany z wprowadzaniem których nie może nadążyć informatyk?

Data: 2016-01-04 16:15:27
Autor: J.F.
E-deklaracje
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:568a350d$0$22832$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A nie ? przeciez poslowie wszystko ci uchwala jak oni chca, a potem mecz sie informatyku, zeby to ubrac w algorytmy i programy.

przy czym:
- przepisy pit 2015 powinny byc uchwalone do listopada 2014, wiec ponad rok byl,
- nie wiem czy innych zmian nie ma ... typu, ze juz np nie NIP ale PESEL,
- trzeba sprawdzic z najnowszym Acrobatem, bo cholera wie, czy z kolejnym ugrade cos nie zmienia,
- przetargi itp ...

J.

Data: 2016-01-05 17:43:39
Autor: sz
E-deklaracje
za 2015 rok będzie obowiązywał formularz w wersji (22), jeszcze pracują

E-deklaracje