E-deklaracje - PIT-36L - pole 24

Data: 2010-03-28 17:53:10
Autor: zg
E-deklaracje - PIT-36L - pole 24
Usiluje wypelnic PIT-36L za pomoca e-deklaracji. Nie moge jednak nic wpisac w polu 24 (przychod z pozarolniczej dzial. gosp.), bo podswietlane jest tylko pole ponizej, tj. przychod z dzialow specjalnych produkcji rolnej.
Jak sobie z tym poradzic?

--
zg

Data: 2010-03-28 19:38:52
Autor: 'Tom N'
E-deklaracje - PIT-36L - pole 24
zg w <news:hoo1h0$g8t$1news.onet.pl>:

[...]

Najczę¶ciej wypełnienie PIT-B pomaga.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-28 20:21:56
Autor: Tomek
E-deklaracje - PIT-36L - pole 24
Dnia 28-03-2010 o 19:38:52 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid>  napisaĹ‚(a):

[...]

Najczęściej wypełnienie PIT-B pomaga.

W innych programach też pomaga. Gdy wypełniałem PIT-36 za pierwszy rok
prowadzenia DG, program też nie pozwalał domyślnie na wypełnienie
tego pola. Jakoś to przeszedłem, po czym za miesiąc się zorientowałem
do czego służy PIT-B i wysłałem korektę :-)

--
Tomek

E-deklaracje - PIT-36L - pole 24