E-faktura, zgadzać się?

Data: 2009-06-16 16:32:16
Autor: 'Tom N'
E-faktura, zgadzać się?
Piotrek w <news:h1888i$fe1$1nemesis.news.neostrada.pl>:

Tristan wrote:
Witam,

stacja Nestle przysłała mi korespondencję, że od czerwca mogę się zgodzić na
e-fakturę. Ale co to dla mnie niesie? Bo Gotfryd kiedyś straszył, że muszę
zapewnić całą infrastrukturę do tego....

Może lepiej zczytać rozporządzanie ze szczególnym uwzględnieniem art 6.
Click -- > http://tinyurl.com/fv-post-elektr

BTW, chyba nie ustaliliśmy czy przyklejenie pendrive z FV, przylepcem do futryny drzwi spełnia wymogi nierozporządzenia ;-)

Ale ustalił to NSA

I FSK 1612/07

--
Tomasz Nycz