E-getin, nowy TOiP.

Data: 2009-08-29 10:07:33
Autor: wiatrak
E-getin, nowy TOiP.
Czy ktoś z e-getinowców  dostał nową TOiP pocztą? Bo blondynka na infolinii usiłowała mni wcisnąć, że jestem chyba wyjątkowym przypadkiem, jeżeli jeszcze nie dostałem. Powiedziałem jej co myślę o takim "wciskaniu kitu". Ale może nie miałem racji? Może wszyscy juz dostali, tylko ja nie? :)

wiatrak

Data: 2009-08-29 10:11:12
Autor: RobertS
E-getin, nowy TOiP.
wiatrak pisze:
[...]

mogłeś zapytać a co jeżeli poczta list zagubiła? wyślą jeszcze raz czy musisz czekać na ogłoszenie "dobrej nowiny" w sieci?

RobertS

Data: 2009-08-29 10:22:26
Autor: Valdi.Pavlack
E-getin, nowy TOiP.
"wiatrak" news:h7acqj$1i5$1node1.news.atman.pl

[...]

Ja też nie dostałem. Znajomymi z pakietem e-getin również. Dodam, że wszyscy
zamieszkujemy jedną i tą samą wieś :)

Data: 2009-08-29 10:28:02
Autor: MarekZ
E-getin, nowy TOiP.
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:h7acqj$1i5$1node1.news.atman.pl...
Czy ktoś z e-getinowców  dostał nową TOiP pocztą? Bo blondynka na infolinii

Ja nie dostałem.

Data: 2009-08-29 10:31:46
Autor: Lukasz W.
E-getin, nowy TOiP.

[...]

ja również nie dostałem
znajomy również i zamiszkujemy inne rejony obsługiwane przez urząd pocztowy
L.W.

Data: 2009-08-29 11:13:39
Autor: eg
E-getin, nowy TOiP.
Tez nie dostalem, a ciekawi mnie co oni tam powymyslali....

Data: 2009-08-29 05:35:32
Autor: Mariusz Tasarz
E-getin, nowy TOiP.
On Aug 29, 11:13 am, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:
Tez nie dostalem, a ciekawi mnie co oni tam powymyslali....

https://www.gb24.pl/index.php?page=regulaminy

tylko, że są inne wersje po najechaniu na napis, a inne po najechaniu
na znaczek pdfa

Data: 2009-08-29 15:19:05
Autor: wiatrak
E-getin, nowy TOiP.

Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e0feb405-90b5-46ca-a076-

https://www.gb24.pl/index.php?page=regulaminy

tylko, że są inne wersje po najechaniu na napis, a inne po najechaniu
na znaczek pdfa

Rzeczywiście jest nowa TOiP w ikonie PDF.

wiatrak

Data: 2009-08-29 17:48:05
Autor: Valdi.Pavlack
E-getin, nowy TOiP.
"wiatrak" news:h7av2l$3j0$1node1.news.atman.pl

Rzeczywiście jest nowa TOiP w ikonie PDF.

True, true, true.
Mam jednak dwa pytania. Mianowicie w prowadzonych na łamach grupy dyskusjach
związanych z nową TOiP w getinie pojawiła się informacja, że zamknięcie
rachunku przed upływem roku będzie kosztować 100 zł - w nowej tabeli nadal
jest 50 zł, więc czy ja czegoś nie widzę czy też po "rynku" krążą dwie TOiP?
Po za tym co to jest ten cały pakiet e-getin bankier?

Data: 2009-08-29 18:12:28
Autor: eg
E-getin, nowy TOiP.

[...]

ciekawe, moze ktos poszedl po rozum do glowy i jednak zmniejszyl oplate do 50 zl?

swoja droga nowa tabela nie wyglada zle, z mojego punktu widzenia najwazniejsze sa dwie rzeczy:

- drugi i kolejny przelew z rachunku oszczednosciowego na osobisty kosztuje 9,99 zl,
- pozostaje ta oplata za karte (w przypadku jej nie uzywania) 5 zl

sprobuje w poniedzialek oddac karte w oddziale, zobaczymy jak mi to pojdzie

poza tym uwzgledniajac fakt, ze wciaz getin ma nienajgorsze oprocentowanie, moze nie warto tak szybko rezygnowac z konta u nich? wszak prowadzenie nic nie kosztuje, a np. nie wiadomo czy powiedzmy za 2 tygodnie eurobank tez nie zrowna oprocentowania z getinem

to co mi sie nie podoba w getinie, to to ze olewaja pytania zadawane droga elektroniczna, wyslalem takie przez bankowosc internetowa i nigdy nie dostalem odpowiedzi, wyslalem przez opcje kontakt na stronie www i tez nie dostalem, slowem olewka :(

Data: 2009-08-29 18:20:35
Autor: wiatrak
E-getin, nowy TOiP.

Użytkownik "eg" <egetin@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7bk11$e9l$1news.wp.pl...

poza tym uwzgledniajac fakt, ze wciaz getin ma nienajgorsze oprocentowanie, moze nie warto tak szybko rezygnowac z konta u nich?

Piszesz o czasie teraźniejszym?

wiatrak

Data: 2009-08-29 18:37:10
Autor: Valdi.Pavlack
E-getin, nowy TOiP.
"eg" news:h7bk11$e9l$1news.wp.pl

ciekawe, moze ktos poszedl po rozum do glowy i jednak zmniejszyl oplate do
50 zl?

Ona zawsze tyle wynosiła :)

[...]

Da się przeboleć. :)

- pozostaje ta oplata za karte (w przypadku jej nie uzywania) 5 zl

Ta opłata weszła z poprzednią zmianą TOiP - to chyba było z jakieś dwa
miesiące temu.

sprobuje w poniedzialek oddac karte w oddziale, zobaczymy jak mi to
pojdzie

Napisz na grupie jak ci poszło :)

[...]

Doszedłem do tych samych wniosków, ale w eurobanku też sobie konto
otworzyłem :) Do eurobanku przelałem raz a porządnie i niech sobie leży -
póki oferta jest OK. Na chwile obecną nie zawracam sobie gitary czerwono -
białym bankiem :)

to co mi sie nie podoba w getinie, to to ze olewaja pytania zadawane droga
elektroniczna

U nich to standard. Obowiązywał od dawna i nic nie wskazuje, że ma się to
zmienić. IMHO mogli by się od OF uczyć podejścia do klienta.

wyslalem takie przez bankowosc internetowa i nigdy nie
dostalem odpowiedzi, wyslalem przez opcje kontakt na stronie www i tez nie
dostalem, slowem olewka :(

Daj sobie trochę czasu. Ja raz czekałem na odpowiedź (pomijam, że pytanie to
pospolita pierdółka) około miesiąca :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-31 18:04:44
Autor: Lukasz W.
E-getin, nowy TOiP.

[...]

w piątek zrezygnowałem z karty VE do egetin ktory otwierałem w marcu
bez żadnych problemów  :)

L.W.

Data: 2009-08-31 18:32:30
Autor: Pete
E-getin, nowy TOiP.
W dniu 31.08.09 18:04, Lukasz W. pisze:

[...]

Było otwierać w czerwcu, inaczej byś pisał.... :)

--
Pete

Data: 2009-08-31 19:17:30
Autor: MarekZ
E-getin, nowy TOiP.
"Pete" <nobody@nowhere.com> wrote in message news:h7gtum$1hg$2news.dialog.net.pl...

Było otwierać w czerwcu, inaczej byś pisał.... :)

Ja jeden z takich rachunków otwierałem 30 czerwca i też zrezygnuję bez kłopotu...

Data: 2009-09-01 11:28:05
Autor: Sinus
E-getin, nowy TOiP.
W mojej umowie jest taki zapis:

§30

2. Wypowiedzenie Umowy w części dotyczącej karty płatniczej Visa Electron lub
SMS Serwis nie skutkuje rozwiązaniem Umowy w całości, a wyłącznie
zaprzestaniem świadczenia usługi przez Bank.

--
Sinus

Data: 2009-09-01 17:33:35
Autor: Pete
E-getin, nowy TOiP.
W dniu 01.09.09 13:28, Sinus pisze:
[...]

W nowych tego nie ma.

--
Pete

Data: 2009-09-01 17:33:07
Autor: Pete
E-getin, nowy TOiP.
W dniu 31.08.09 19:17, MarekZ pisze:
"Pete" <nobody@nowhere.com> wrote in message

Było otwierać w czerwcu, inaczej byś pisał.... :)

Ja jeden z takich rachunków otwierałem 30 czerwca i też zrezygnuję bez
kłopotu...

Ciągle rozmawiamy o VE do e-Getin?
Bo jeśli masz nową umowę, to wypowiedzenie umowy o kartę skutkuje wypowiedzeniem umowy prowadzenia rachunku - więc 50 lub 100 PLN kara umowna.

Ja może i chciałbym wypowiedzieć umowę ze względu na brak akceptacji TOiP, ale niestety, ciągle bank mnie nie poinformował o zmianie TOiP.

A tak na marginesie, czy Getin pobiera opłatę za VE jeśli karta nie została aktywowana?

--
Pete

Data: 2009-09-01 21:45:08
Autor: MarekZ
E-getin, nowy TOiP.
"Pete" <nobody@nowhere.com> wrote in message news:h7jerb$knm$1news.dialog.net.pl...

Ciągle rozmawiamy o VE do e-Getin?

Tak, naturalnie.

[...]

Mam na myśli to, że zastrzegę tę kartę i nie zamówię nowej. Nie będą mieli za bardzo wyjścia. Przyślą niezamówiona kartę to oświadczę, że jej nie otrzymałem w przypadku próby pobrania opłaty. Nie zaglądałem jakie dokładnie sformułowanie dotyczące karty jest w umowie, bo uważam, iż nie ma to żadnego znaczenia.

A tak na marginesie, czy Getin pobiera opłatę za VE jeśli karta nie została aktywowana?

Nie wiem, ja wszystkie karty w e-Getinach zastrzegam.

Data: 2009-08-30 16:00:51
Autor: RobertS
E-getin, nowy TOiP.

sprobuje w poniedzialek oddac karte w oddziale, zobaczymy jak mi to pojdzie

a co jezeli bank nie bedzie chcial jej przyjąć? czy mozna "zmuszac" klienta do korzystania z uslug, ktorych nie chce/nie potrzebuje?

idąc tym samym tropem bank mógłby dawac wszystkim klientom kredyt w KO np. na 1000 zł i pobierac oplate za "zarzadzanie/administrowanie" w wysokosci x zł miesiecznie...

RobertS

Data: 2009-08-30 16:48:39
Autor: Krzysztof
E-getin, nowy TOiP.

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:h7e0mk$opm$1opal.icpnet.pl...

[...]

Zapisy regulaminu prowadzenia ROR o kartach nic nie mowia, ze karta jest
obligatoryjna, gdzie jest taki zapis:

§ 26
1. Do rachunku Bank umożliwia wydanie kart debetowych.
2. Karty debetowe wydawane są na podstawie umowy.

Powolaj  sie na ten punk regulaminu. Jak nie maja wniosku o rezygnacje z karty to napisz pismo z kopia dla Ciebie i wypowiedz tylko umowe o karte platnicza, dolacz przecieta karte zaznaczajac o tym w pismie. Pismo kazda 'niedysponentka' musi przyjac i czekaj na rezultat.

Data: 2009-08-30 17:18:08
Autor: Krzysztof
E-getin, nowy TOiP.

[...]

Nie ma e-getina, ale jak ktos podpisywal umowe, ktora widze na stronie to moze miec problem:
§ 22

4. Umowa w zakresie karty debetowej Visa Electron zostaje zawarta na okres waSności tej karty wskazany na karcie.
5. Umowa w zakresie karty debetowej Visa Electron ulega automatycznemu przedłuSeniu na następne okresy. Rezygnacja ze wznowienia karty jest
równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy rachunku. Sposób rezygnacji określony jest w Regulaminie kart debetowych..

Mowa jest o wznowieniu karty, a nie o rezygnacji w trakcie posiadania karty. Trzeba przeanalizowac swoje papiery, ktore sie podpisalo.

Jak sie beda opierac to napisac pismo o rezygnacji, jezeli zamkna rachunek sami bez wypowiedzenia przez posiadacza i obciaza oplata za zamkniecie, odwolac sie od tej decyzji do banku i poinformowac, ze jezeli podtrzymuja swoja decyzje kieruje sie sprawe do arbitra bankowego.  Czesto jak bank nie jest pewny swojego w 100% to woli pojsc na reke klientowi i nie robic zamieszania z arbitrem.

Data: 2009-08-30 08:32:18
Autor: Mariusz Tasarz
E-getin, nowy TOiP.
On Aug 30, 5:18 pm, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
> § 26
> 1. Do rachunku Bank umożliwia wydanie kart debetowych.
> 2. Karty debetowe wydawane są na podstawie umowy.

w piątek zrezygnowałem z karty, mają odpowiedni druk, wpisują dane,
podpisujesz, jest opcja z oddaniem karty i bez

Kraków, Królewska

Data: 2009-08-31 06:20:32
Autor: xbartx
E-getin, nowy TOiP.
Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:12:28 +0200, eg napisał(a):

[...]

W sprawie getin<>EB:
KO w getin nie ma dziennej kapitalizacji, www działa tragicznie IMO to jest poziom polbanku ;) dobrze, że ograniczyli przelewy między KO<>ROR do jednego darmowego na m-c to może teraz będą w miarę szybko działać hłe hłe, bo chodziły tragicznie wolno. W EB trzeba pamiętać o spełnieniu wymogu dla konta ROR aby było darmowe, www działa ok, bardzo elastyczny dostęp do swoich pieniędzy tutaj getin zrobił bardzo duży krok w tył IMO chyba największy na rynku w ostatnim czasie.

Data: 2009-08-29 18:26:03
Autor: wiatrak
E-getin, nowy TOiP.

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h7bhd9$80c$1news.interia.pl...
[...]

Kliknij w druga tabelę "pozostałe konta". Tam jest już 100 złotych. E-getin narazie potraktowali ulgowo- 50 zł.

wiatrak

Data: 2009-08-29 18:38:42
Autor: Valdi.Pavlack
E-getin, nowy TOiP.
"wiatrak" news:h7bkkf$cjt$1node2.news.atman.pl

Kliknij w druga tabelę "pozostałe konta". Tam jest już 100 złotych.
E-getin
narazie potraktowali ulgowo- 50 zł.

Przy darmowym prowadzeniu konta nie będę się tym tak nakręcał jak jeszcze
kilka dni temu :) Jeszcze te pół roku mogę z nimi wytrzymać.

PS.
Kiedy wprowadzili drugi płatny przelew z TOPa to aż się prosi o wprowadzenie
na nim dziennej kapitalizacji. :)

Data: 2009-08-30 08:21:18
Autor: Darek
E-getin, nowy TOiP.
Po za tym co to jest ten cały pakiet e-getin bankier?

Jest to pakiet skierowany do pracowników banków.

Darek

E-getin, nowy TOiP.