E-sąd

Data: 2010-11-02 12:15:44
Autor: Bwa
E-sąd
Witam,

mam pytanie do grupowiczów, którzy przebyli cały "proces " w e-sądzie.
Na dzień dzisiejszy mam nakaz zapłaty z datą 10.09.2010, doręczenie
20.09.2010r.
Potem w sprawie nie działo się nic. 20.10.2010r wysłałem wniosek o
nadanie klauzuli wykonalności i od tej pory cisza. Ile to może jeszcze
potrwać?

pozdrawiam
Bwa

Data: 2010-11-02 20:56:48
Autor: konieczko
E-sąd
W dniu 2010-11-02 20:15, Bwa pisze:
[...]

W sadzie sprawy potrafia toczyc sie kilka lat !

Data: 2010-11-02 22:01:38
Autor: Leszek
E-sad
In article <fe82a5f3-619f-4140-aa31-
8cdd6316ea9b@y23g2000yqd.googlegroups.com>, b.waaas@gmail.com says...>
Witam,

mam pytanie do grupowiczów, którzy przebyli caly "proces " w e-sadzie..
Na dzien dzisiejszy mam nakaz zaplaty z data 10.09.2010, doreczenie
20.09.2010r.
Potem w sprawie nie dzialo sie nic. 20.10.2010r wyslalem wniosek o
nadanie klauzuli wykonalnosci i od tej pory cisza. Ile to moze jeszcze
potrwac?

pozdrawiam
Bwa

Klauzule dostaniesz z automatu, w ok. 45-60 dni po dor?czeniu nakazu, je?li oczywi?cie pozwany nie z?o?y skutecznie sprzeciwu.

Data: 2010-11-03 00:00:38
Autor: Bwa
E-sad
On 2 Lis, 22:01, Leszek <r...@post.nospam.pl> wrote:

> mam pytanie do grupowiczów, którzy przebyli caly "proces " w e-sadzie.

Klauzule dostaniesz z automatu, w ok. 45-60 dni po dor?czeniu nakazu,
je?li oczywi?cie pozwany nie z?o?y skutecznie sprzeciwu.

Dzięki,

mam nadzieję, że mój wniosek o nadanie klauzuli nie przedłuży sprawy
bardziej niż to potrzebne :)

pozdrawiam
Bwa

E-sąd