E-sad - cetryfikat

Data: 2011-05-31 18:40:37
Autor: Dysiek
E-sad - cetryfikat
Witam

Wygasl mi stary certyfikat potrzebny do podpisania pozwu. Dostalem juz nowy, moge go pobrac ale pobiera sie jako plik tekstowy. Jak go zainslatowac?

Dysiek

Data: 2011-05-31 18:47:59
Autor: Dysiek
E-sad - cetryfikat
Udalo sie spod IE. Firefox nie chcial zajarzyc.

Dysiek

Data: 2011-05-31 23:35:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
E-sad - cetryfikat
W dniu 2011-05-31 18:40, Dysiek pisze:

Wygasl mi stary certyfikat potrzebny do podpisania pozwu. Dostalem juz nowy,
moge go pobrac ale pobiera sie jako plik tekstowy. Jak go zainslatowac?

O ! Praktyk ;)

Ile się czeka na postanowienie o nadaniu KW w przyp osób fizycznych (W sensie powodów niemasowych) ???
Bo już czekam z  miesiÄ…c i huj mnie strzela, że w egzekucjÄ™ nie mogÄ™ lecieć. Nakaz prawomocny (mimo, że nie jest to stwierdzone w aplikacji EPU).

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-31 23:55:13
Autor: Liwiusz
E-sad - cetryfikat
[...]

Bo już czekam z miesiąc i huj mnie strzela, że w egzekucję nie mogę
lecieć. Nakaz prawomocny (mimo, że nie jest to stwierdzone w aplikacji
EPU).

A nakaz pozwany odebrał? Zobacz w aktach będziesz miał pod nakazem małymi literkami: doręczono elektronicznie do Rafała Gila w dniu...
Doręczono tradycyjnie do ... w dniu ...

albo
Doręczenie zastępcze do ... w dniu ...

Miesiąc to trochę za mało czasu, poczekasz pewnie jeszcze i drugi na klauzulę. Ja dziś dostałem klauzulę z marcowego nakazu (odebranego niezwłocznie).

--
Liwiusz

Data: 2011-05-31 23:58:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
E-sad - cetryfikat
W dniu 2011-05-31 23:55, Liwiusz pisze:

A nakaz pozwany odebrał? Zobacz w aktach będziesz miał pod
nakazem małymi literkami: doręczono elektronicznie do Rafała
Gila w dniu...
Doręczono tradycyjnie do ... w dniu ...

Zaróno moje doręczenie i doręczenie "tradycyjne" zaistniało - w aktach jest skan zwrotki.

Miesiąc to trochę za mało czasu, poczekasz pewnie jeszcze i
drugi na klauzulę. Ja dziś dostałem klauzulę z marcowego nakazu
(odebranego niezwłocznie).

FAK ! ... Krótko i bez ogródek mówiąc - spierdoli mi pieniądz, który namierzyłem ... ehhh.

Data: 2011-06-01 00:04:13
Autor: wromek
E-sad - cetryfikat
FAK ! ... Krótko i bez ogródek mówi±c - spierdoli mi pieni±dz, który namierzy³em ... ehhh.

podobno esad jest wolniejszy niz niektore stacjonarne.
ja skladalem ostatnio tradycyjnie po namowie prawnika.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-06-01 00:13:47
Autor: Liwiusz
E-sad - cetryfikat
W dniu 2011-06-01 00:04, wromek pisze:
FAK ! ... Krótko i bez ogródek mówi±c - spierdoli mi pieni±dz, który
namierzy³em ... ehhh.

podobno esad jest wolniejszy niz niektore stacjonarne.
ja skladalem ostatnio tradycyjnie po namowie prawnika.

Tutaj nie ma regu³y. Niektóre nakazy s± wydawane po kilku dniach, na niektóre czeka³em 1/4 roku. Termin nadawania klauzul do ju¿ inna bajka :)

Ja te¿ wybieram s±d tradycyjny. Jedyn± zalet± EPU to mniejsza op³ata s±dowa na starcie.

--
Liwiusz

Data: 2011-06-01 00:43:32
Autor: wromek
E-sad - cetryfikat
[...]

no ale moj wlasnie podobno jest superhiper a co do oplat to i tak pewnie bede targal z brata przez nast. 10 lat a on w swoim zacietrzewieniu pewnie i tak bedzie sie scieral poprzez sprzeciwy od nakazow itp. wiec chyba dobrze zrobilem ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-06-01 13:38:15
Autor: Dysiek
E-sad - cetryfikat
Ja te¿ wybieram s±d tradycyjny. Jedyn± zalet± EPU to mniejsza op³ata s±dowa na starcie.

A ja wole EPU. Wypelniasz wszystko z domu, nie trzeba lazic po sadach. A czy dluznik odda mi kase po 2 miesiacach czy po pol roku to nie robi mi roznicy przy kwotach, ktore chce dostac. Raz tylko zaliczylem wtope - jakbym poszedl do tradycyjnego sadu to moze KW mialbym szybciej a tak przez EPU w miedzyczasie dluznik splajtowal.

Dysiek

Data: 2011-06-01 20:23:58
Autor: wromek
E-sad - cetryfikat
przy kwotach, ktore chce dostac. Raz tylko zaliczylem wtope - jakbym poszedl do tradycyjnego sadu to moze KW mialbym szybciej a tak przez EPU w miedzyczasie dluznik splajtowal.

no i wlasnie takie "ze na pewno da rade tylko troche pozniej" to juz mnie dawno nauczylo, ze trzeba brac teraz to co jest bo potem to sie zemsci. to tak ogolnie, nie tylko w takich kwestiach, jak poruszane.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-06-01 09:41:07
Autor: Leszek
E-sad - cetryfikat
In article <is3mu3$1qg$1@node2.news.atman.pl>, usenet@motopower.pl says...>
> [...]

> moge go pobrac ale pobiera sie jako plik tekstowy. Jak go zainslatowac?

Ile sie czeka na postanowienie o nadaniu KW w przyp osób fizycznych (W sensie powodów niemasowych) ???

1-2-3 miesiace

Data: 2011-06-01 13:36:15
Autor: Dysiek
E-sad - cetryfikat

Ile sie czeka na postanowienie o nadaniu KW w przyp osób
fizycznych (W sensie powodów niemasowych) ???

1-2-3 miesiace

Dokladnie - bywa roznie.

Dysiek

Data: 2011-06-01 13:42:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
E-sad - cetryfikat
W dniu 2011-06-01 13:36, Dysiek pisze:

Ile sie czeka na postanowienie o nadaniu KW w przyp osób
fizycznych (W sensie powodów niemasowych) ???
1-2-3 miesiace
Dokladnie - bywa roznie.

Czyli EPU w sumie powstało chyba tylko z myślą o powodach masowych, bo dla tych ten czas jest zdecydowanie krótszy zarówno w czasie wydania NZ jak i postanowienia o KW.

Co też utwierdza mnie w przekonaniu, że w EPU nie czytają w ogóle treści pozwów powodów masowych, klikają ino "NEXT NEXT NEXT" ...

Data: 2011-06-01 13:47:37
Autor: Liwiusz
E-sad - cetryfikat
[...]

Obawiam się, że jednak czytają, co by wyjaśniało dość długie oczekiwanie na NZ.

--
Liwiusz

Data: 2011-06-01 14:26:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
E-sad - cetryfikat
W dniu 2011-06-01 13:47, Liwiusz pisze:

[...]

Powiem Ci, że zrobiłem testa porównawczego.
Puściłem sobie prywatnie 2 pozwy jednego dnia (tego samego, kiedy poszła "kontrolna" paczka powoda masowego).

Na masówce - wszędzie NZ pojawiły się dużo wcześniej niż na moim prywatnym "działaniu".

A, i żeby było wesoło - Mój pozew sztuk 2 brzmiał jota w jotę jeden i drugi. Zmieniło się tylko nazwisko i imię pozwanego. (to samo roszczenie do 2 różnych osób, te same dowody, te same okoliczności, te same daty).

na sprawie nr 1 otrzymałem NZ i czekam z niecierpliwością na postanowienie o nadaniu KW, na 2 sprawa poszła do rejonu, jako, że wystąpił "brak podstaw do wydania NZ". ;/

Stąd wnioskuję, że masowi nie są czytani, i szaraczki są.

Data: 2011-06-02 17:47:55
Autor: Dysiek
E-sad - cetryfikat
Powiem Ci, ¿e zrobi³em testa porównawczego.

Jestem w szoku - zalozylem sprawe w EPU 31 maja - dzis dostalem nakaz zaplaty.

Dysiek

E-sad - cetryfikat