E-sąd czy zwykły pozew?

Data: 2012-08-31 09:54:34
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?
Jestem właścicielem firmy usługowej. Za pośrednictwem "grupona" sprzedaliśmy ileś tam kuponów rabatowych na nasze usługi. Czas trwania promocji był ograniczony czasowo, potem była 2 edycja tych kuponów itd. 3 dni temu mój pracownik, nie partrząc na datę ważności kuponu przyjął sprzęt do przeglądu, będac przekonanym, że to 2 edycja. Wczoraj gdy chciałem grupon w systemie 'zdjąć' okazało się, że został odrzucony ze względu na przeterminowanie. Zaproponowałem więc dopłatę - nie dużą - 30 zł. Klient nie chciał o tym słyszeć, była awantura. Ze względu na innych klientów słuchających mimochodem tej awantury, odpuściłem i klient wyszedł nie płacąc.

Nie mam jego danych osobowych - ma je grupon.pl Chcę wystąpić z pozwem o zapłatę normalnej stawki za usługę, gdyż klientowi nie przysługiwał rabat Teraz pytanie - czy taki pozew bez danych klienta przejdzie przez e-sąd? Jeśli nie, to gdzie te dane uzyskać - grupon raczej ich nie ujawni.

Data: 2012-08-31 07:22:24
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:
[...]

skoro przyjales sprzet i umowiles sie na konkretna cene, to o co chodzi?
groupon do tego nie potrzebny, zeby klientowi dac rabat.
za gapiostwo sie placi

Data: 2012-08-31 10:02:43
Autor: Liwiusz
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 2012-08-31 09:54, Marek Zawadzki pisze:
[...]

Pozew bez danych nie przejdzie. Skoro danych nie masz, to nie pieniacz się o te grosze.

Poza tym - dane z gruponu =/= dane osoby korzystającej z kuponu.

--
Liwiusz

Data: 2012-08-31 10:04:56
Autor: Robert Tomasik
E-sąd czy zwykły pozew?
Użytkownik "Marek Zawadzki" <zdomu_no@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1pqjt$g4q$1news.task.gda.pl...

[...]

Moim zdaniem sąd tego nie zasądzi. Klient zawarł z Tobą w chwili oddawania sprzętu umowę o naprawę za jakąś tam cenę pomniejszoną o 30 zł. Musiałbyś dowieść, ze wiedział, ze rabat mu się nie należy, a to skrajnie nieprawdopodobne w praktyce.

Data: 2012-08-31 11:24:16
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:504070d5$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Normalna stawka (uzgodniona z gruponem) to było 199 zł, kupon kosztował 49 zł. Na kuponie jak byk "stoi" data ważności. Fakt, wina pracownika że nie sprawdził, ale na jakieś 90 sprzedanych gruponów to pierwszy taki wypadek. Chciałem ugodowo podejść do tematu, tym bardziej, że wiem, że częściowo to ja zawaliłem (pracownik = przedstawiciel firmy) sprawę i zaproponowałem w związku z przeterminowanym kuponem niewielką dopłatę. Wtedy to klient zaczął się wydzierać że jesteśmy bandą złodziei, że chcemy go naciągnąć. Odpuściłem ze względu na innych którzy tego słuchali. Aha, dzwoniłem do gruponu, dane osobowe będę mieć.

Data: 2012-08-31 11:28:16
Autor: chochlik_drukarski
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:

[...]

Zależy chyba jak wyglądała rozmowa. Jeśli pracownik potwierdził "tak, z tym
kuponem cena usługi wynosi 49 zł" to sytuacja byłaby inna niż gdyby
powiedział "z kuponem grupona cena usługi wynosi 49 zł" bo w drugim
przypadku należy raczej domniemywać, że chodzi o kupon ważny i zgodny
z warunkami umowy.

Data: 2012-08-31 11:32:19
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1q03k$gp8$1dont-email.me...
Marek Zawadzki wrote:

[...]

Pracownik niczego nie mówił, przyjął sprzęt, spisał nr grupona, wydał kwit klientowi. Sprawa wyszła na jaw po usłudze, w chwili gdy wprowadzałem grupon do systemu.

Data: 2012-08-31 11:42:22
Autor: chochlik_drukarski
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:

[...]

W tej sytuacji jednak "spisanie nr grupona" traktowałbym jako potwierdzenie
jego sprawdzenia i przyjęcia bez zastrzeżeń. Nawet jeśli kupon jest
po terminie (nie wiemy nawet jak bardzo po terminie) to nie znaczy, że
nie może być honorowany. Co innego gdyby klient celowo ten fakt zataił
"bo może nie zauważą". Wtedy to chyba jakaś próba wyłudzenia ale
jak to udowodnić ?

Data: 2012-08-31 12:09:46
Autor: dK
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1q0u3$l7l$1dont-email.me...
Marek Zawadzki wrote:

[...]

Nie wiadomo nawet czy był w ogóle po terminie. To są krótkie okresy i może się zaraz okazać, ze w chwili przyjęcia było OK, ale w momencie wbicia kodu było już po. Tego autor nie opisuje, nie podaje dat. Na miejscu tego biznesmena to jeszcze temu klientowi wręczyłbym na swój koszt drugi kupon przepraszajac za zaniedbanie swojego pracownika (swojej firmy), że uznano kwit w momencie przyjęcia usługi do wykonania. A tak wyszła siara :(

dK

Data: 2012-08-31 13:04:44
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
E-sąd czy zwykły pozew?
dK wrote:
(ciap)
[...]

Mieliśmy takiego "biznesmena" na osiedlu, jak banany mu sie psuły to o przecenie nie było mowy.
Teraz w tym miejscu jest ładny trawnik ;-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Data: 2012-08-31 18:22:12
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "dK" <dk@antyspam.pl> napisał w wiadomości news:50408d6d$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I zafundował wczasy w Hurghadzie dla całej rodziny. O tym zapomniałeś. Aha, a tobie za fantastyczne rady jakiś bonus w postaci np 100 zł - przecież usługi doradcze są w cenie.

Data: 2012-08-31 18:29:58
Autor: dK
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Marek Zawadzki" <z_laptopa@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1qobh$tea$1news.task.gda.pl...

[...]

Nic nie zrozumiałeś.

Data: 2012-09-01 11:17:28
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "dK" <dk@antyspam.pl> napisał w wiadomości news:5040e68e$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co tu rozumieć?

Ostatnio mamy przyrost masy idiotów urodzonych po 89' którzy uważają, że wszystko im się należy, płacę to wymagam, klient ma zawsze rację. A organy państwowe im w tym pomagają. Niby cel szczytny - ochrona konsumenta, ale małe firmy po dupie na tym dostają. Spróbuj chłopcze procesować się z korporacją - ani UOKiK ani pan Premier, ani pan Jarosław ci nie pomogą. Ale pójdz do sklepu osiedlowego i tam rób drakę - ugrasz na pewno swoje i jeszcze ci sprzedawca w dupę wejdzie w imię szczytnego "klient nasz pan". Takie motto życiowe masz dziecko?

 Wniosek? Jak umiesz myśleć i masz iq powyżej wartości granicznej owsika jelitowego to się domyślisz.

Data: 2012-09-01 13:15:45
Autor: dK
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Marek Zawadzki" <zdomu_no@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1sjr7$iab$1news.task.gda.pl...

Wniosek? Jak umiesz myśleć i masz iq powyżej wartości granicznej owsika jelitowego to się domyślisz.

Napij się melisy.... To pomaga.

KF

Data: 2012-09-01 14:00:32
Autor: Kriss
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "dK" <dk@antyspam.pl> napisał w wiadomości news:5041ee65$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W tym wypadku rację ma Marek, niektórzy kończą dyskusję porównaniem do Hitlera, a inni plonkownicą :D W obu wypadkach to wynik braku logicznych argumentów.

Faktem jest, że w imię ochrony konsumenta zrobiono chore prawo. W Polsce takie prawo jest idealne dla wszelkiej maści naciągaczy i cwaniaczków. Jako stały czytelnik alt.pl.allegro nie raz czytałem o wykorzystaniu prawa do zwrotu w ciągu 10 dni - ktoś kupił, używał, po 10 dniach oddaje i jeszcze straszy skarbówką gdy sklep nie chce jego żądań spełniać.

Data: 2012-08-31 13:29:51
Autor: Robert Tomasik
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:

[...]

Tylko jak to dowieść przed sądem? Każdy z nich bedzie swoje utrzymywać. A prawo do dopłaty musi w tym wypadku UDOWODNIĆ firma.

Data: 2012-08-31 13:12:21
Autor: Andrzej Lawa
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 11:24, Marek Zawadzki pisze:

Normalna stawka (uzgodniona z gruponem) to było 199 zł,
kupon kosztował 49 zł.

A co to kogo obchodzi?

Na kuponie jak byk "stoi" data ważności.

Klient mógł nie zauważyć. Sprzedający musiał.

Fakt, wina pracownika że nie sprawdził,

No właśnie.

[...]

Nie. W całości.

[...]

Mhm. A czy to czasem nie będzie naruszenie przepisów o ochronie danych
osobowych?

Data: 2012-08-31 13:34:10
Autor: Robert Tomasik
E-sąd czy zwykły pozew?
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50409c18$1news.home.net.pl...

[...]

Skoro pytajaćemu ich nie podali, to nie. Teoretycznie - bo roszczenie uważam za bezzasadne - można skierować do sądu pozew z wnioskiem o zarządania tych danych od administratora przez sad. Wóczas nie naruszą ustawy.

Data: 2012-08-31 18:23:42
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5040a20f$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Grupon na moje życzenie może mi wygenerować pełna listę kontrahentów - nie łamie to ustawy. To są przecież moi klienci.

Data: 2012-08-31 10:23:21
Autor: Andrzej Lawa
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 09:54, Marek Zawadzki pisze:
[...]

Chyba sobie kpisz... Sprawę zawalił twój pracownik, a ty chcesz pozywać
klienta??

Strasznie parszywa ta twoja "firma".

Data: 2012-08-31 11:26:33
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:5040747a$1news.home.net.pl...

Chyba sobie kpisz... Sprawę zawalił twój pracownik, a ty chcesz pozywać
klienta??

Strasznie parszywa ta twoja "firma".

Fakt, zawalił, ale klient też leciał w kulki bo wykorzystał rabat, który mu nie przysługiwał. Co do parszywości mojej firmy - działa 20 lat i jakoś nigdy sprawy w sądzie ani tym podobnych historii nie miałem. A grupon to forma promocji nowych usług, bo grono stałych klientów jakoś się nie pomniejsza - jak to w parszywych firmach jest normą.

Data: 2012-08-31 13:11:28
Autor: Andrzej Lawa
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 11:26, Marek Zawadzki pisze:

[...]

Klient ma pełne prawo do gapiostwa. To sprzedający ma obowiązek
zweryfikować terminy promocji.

Co do parszywości mojej firmy - działa 20 lat i
jakoś nigdy sprawy w sądzie ani tym podobnych historii nie miałem.

Jakoś nie chce mi się w to wierzyć - ktoś z takim stażem na pewno nie
planowałby robić sądowej awantury klientowi z powodu spartolenia sprawy
przez własnego pracownika. Albo by machnął na to ręką, albo obciążył
pracownika.

Data: 2012-08-31 18:25:48
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50409be3$1news.home.net.pl...

[...]

Co innego zapytać (pod wpływem emocji i wzburzenia - spowodowanego chamskim zachowaniem klienta), co innego zrobić. Po kilku godzinach i czytaniu wątków stwierdzam że odpuszczam i klientowi i pracownikowi, z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

Data: 2012-08-31 11:28:35
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:
z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

słoma z butów wystawać będzie zawsze.

Data: 2012-08-31 19:02:38
Autor: spp
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 2012-08-31 18:28, witek pisze:

z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

słoma z butów wystawać będzie zawsze.

A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

--
spp

Data: 2012-08-31 13:31:48
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
spp wrote:
W dniu 2012-08-31 18:28, witek pisze:

z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

słoma z butów wystawać będzie zawsze.

A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

To nie chodzi kto tylko w jaki sposób.

Data: 2012-08-31 19:10:18
Autor: dK
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:k1qqnd$3i3$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-08-31 18:28, witek pisze:

z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

słoma z butów wystawać będzie zawsze.

A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

Błędy przykładowo  pracowników państwowych (tych ważniejszych) finansuje podatnik.

dK

Data: 2012-08-31 19:12:36
Autor: RadoslawF
E-sąd czy zwykły pozew?
Dnia 2012-08-31 19:02, Użytkownik spp napisał:

z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

słoma z butów wystawać będzie zawsze.

A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

Ten kto na nich zaoszczędził zatrudniając tanich ale
robiących błędy.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-31 19:15:36
Autor: spp
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 2012-08-31 19:12, RadoslawF pisze:

[...]

A skąd wiedza że tani?

--
spp

Data: 2012-08-31 13:32:37
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
spp wrote:
[...]

bo jakby byl drogi to by sie o 100 zl z nim nie szarpał.

Data: 2012-08-31 23:43:15
Autor: RadoslawF
E-sąd czy zwykły pozew?
Dnia 2012-08-31 19:15, Użytkownik spp napisał:

słoma z butów wystawać będzie zawsze.

A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

Ten kto na nich zaoszczędził zatrudniając tanich ale
robiących błędy.

A skąd wiedza że tani?

Bo robi takie błędy.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-01 12:47:26
Autor: Gotfryd Smolik news
E-sąd czy zwykły pozew?
On Fri, 31 Aug 2012, Marek Zawadzki wrote:

[...]

  W kwestii formalnej - jak nie ma być następnego wątku o tym, że po próbie
łupnięcia pracownika jest problem, to zapodaj jak sprawę ew. "płacenia
z własnej kieszeni" masz uregulowaną :)
  Co do zasady, pracownik odpowiada za umyślne szkody, a i wtedy nie
przysługuje prawo "łupania po kieszeni".
  Trzeba najpierw wypłacić, potem chcieć żeby wpłacił.
  A i budżet jest chętny w dostaniu swojej części podatku od wynagrodzenia,
więc wersja z "karą brutto" też nie musi być prosta ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-09-01 13:05:27
Autor: cef
E-sąd czy zwykły pozew?
Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

To akurat jest proste. Pensja jest minimalna,
a premii nie zobaczy. Nie musi mu dawać, żeby zabrać.

Data: 2012-09-02 17:49:34
Autor: spp
E-sąd czy zwykły pozew?
[...]

Ejże, za umyślne szkody to jak najbardziej można łupać po kieszeni do pełnej wysokości szkody - bez ograniczeń choć najczęściej będzie to wymagało pomocy sądu.

Pracownik odpowiada także za szkody nieumyślne (z ograniczeniem nie więcej niż trzymiesięczne wynagrodzenie lub wysokość szkody) i wszystkie regulacje są opisane w KP - nie potrzeba ich powtarzać w regulaminie czy umowie pracy:

Art. 114. Pracownik, który wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków pracowniczych ze swej winy wyrządził pracodawcy szkodę, ponosi odpowiedzialność materialną według zasad określonych w przepisach niniejszego rozdziału.

Art. 115. Pracownik ponosi odpowiedzialność za szkodę w granicach rzeczywistej straty poniesionej przez pracodawcę i tylko za normalne następstwa działania lub zaniechania, z którego wynikła szkoda.

--
spp

Data: 2012-08-31 10:47:41
Autor: PesTYcyD
E-sąd czy zwykły pozew?
Ehhh nie oddałbym wam niczego do naprawy jak urządzacie takie szopki dla 30zł i to jeszcze z winy burdelu w waszej firmie.

Data: 2012-08-31 11:28:45
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:50407a30$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
Ehhh nie oddałbym wam niczego do naprawy jak urządzacie takie szopki dla 30zł i to jeszcze z winy burdelu w waszej firmie.

30 zł było próbą polubownego zakończenia sprawy. Rzeczywisty koszt usługi to 200 zł. Szopkę klient urządził. Ja mu odpuściłem.

Data: 2012-08-31 07:25:22
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:

[...]

szopke urzadziles ty.
Dales dupy, a teraz probujesz pomniejszyc wlasna strate.

Data: 2012-08-31 14:31:52
Autor: m
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 14:25, witek pisze:
Marek Zawadzki wrote:

[...]

Raczej powiększyć.

Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za zrealizowanie groupona.

p. m.

Data: 2012-08-31 14:48:56
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
E-sąd czy zwykły pozew?
m wrote:
(ciap)
Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za
zrealizowanie groupona.

Już stała się sławna!
:-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Data: 2012-08-31 15:26:09
Autor: m
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
m wrote:
(ciap)
Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za
zrealizowanie groupona.

Już stała się sławna!
:-)

Rzuć linkiem, bo na razie nie umiem bez większego wysiłku powiązać Marka Zawadzkiego z jego firmą (a chyba bycie sławnym polega na tym, że o tobie wiedzą mimo że niekoniecznie chcieli wiedzieć).

p. m.

Data: 2012-08-31 18:17:45
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:5040bb70$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 31.08.2012 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
m wrote:
(ciap)
[...]

No i jak znalazłeś coś? Może Ci pomóc?

Data: 2012-08-31 11:00:04
Autor: MichalS
E-sąd czy zwykły pozew?
Chcę wystąpić z pozwem o zapłatę normalnej stawki za usługę, gdyż klientowi nie przysługiwał rabat

Jaka kwota jest przedmiotenm sporu? Chyba niewielka, jeżeli dopłata miała wynosić 30 zł.
Odpuść, bo to żenada zalatuje.

Pozdrawiam, MichalS.

Data: 2012-08-31 11:29:57
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "MichalS" <michails@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1pueo$e6c$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dokładnie jest to kwota bez rabatu -200 zł. 30 zł było polubowną próbą załatwienia sprawy. Żenująco zachował się klient wykrzykując i odgrażając się sądem, policją i UKS'em.

Data: 2012-08-31 11:47:41
Autor: dK
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "Marek Zawadzki" <z_laptopa@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1q06l$sl6$1news.task.gda.pl...

[...]

Jeszcze za komuny było znane powiedzenie "Klient nasz Pan" czy też "Klient ma zawsze racje"...
Teraz klient to frajer, który musi dać się wydymać, bo kto to widział, żeby takie coś protestowało i to w obecności innych potencjalnych frajerów...jeszcze ich wystraszy?
Powodzenia w byznesie!

dK

Data: 2012-08-31 12:06:11
Autor: spp
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 2012-08-31 11:47, dK pisze:

Jeszcze za komuny było znane powiedzenie "Klient nasz Pan" czy też
"Klient ma zawsze racje"...

Nie da się ukryć - zwłaszcza to drugie jest typowo komunistycznym podejściem i jest tyle warte co cała ta ideologia. :)

--
spp

Data: 2012-08-31 12:12:19
Autor: dK
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:k1q2be$1a9$1news.task.gda.pl...
[...]

Tak, zwłaszcza, że oba slogany narodziły się jeszcze przynajmniej w sanacyjnej Polsce i mimo to przetrwały czasy komuny - dopiero teraz nastęuje zmiana stron, to firma, korporacja jest Panem i ma zawsze racje  :)

dK

Data: 2012-08-31 12:27:41
Autor: spp
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 2012-08-31 12:12, dK pisze:

[...]

Te slogany są znacznie starsze niż Polska sanacyjna co nie zmienia faktu iż twierdzenie jakoby 'klient ma zawsze rację' jest fałszywe a korporacyjność przedsiębiorcy nie ma nic do rzeczy. :)

--
spp

Data: 2012-08-31 14:00:39
Autor: m
E-sąd czy zwykły pozew?
[...]

Ty naprawdę dla 30 zł chcesz sobie szargać opinię?

p. m.

Data: 2012-08-31 18:20:15
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?
Meritum - odpuszczam sobie, faktycznie wina pracownika ewidentna, klient wprawdzie po chamsku się zachował - przeboleję. Wszystkim usnetowym opierdalaczom i moralistom natomiast życze udanego weekendu i samych życiowych sukcesów - rodzinnych i zawodowych.

E-sąd czy zwykły pozew?