E-sąd czy zwykły pozew?

Data: 2012-08-31 10:47:41
Autor: PesTYcyD
E-sąd czy zwykły pozew?
Ehhh nie oddałbym wam niczego do naprawy jak urządzacie takie szopki dla 30zł i to jeszcze z winy burdelu w waszej firmie.

Data: 2012-08-31 11:28:45
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:50407a30$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
Ehhh nie oddałbym wam niczego do naprawy jak urządzacie takie szopki dla 30zł i to jeszcze z winy burdelu w waszej firmie.

30 zł było próbą polubownego zakończenia sprawy. Rzeczywisty koszt usługi to 200 zł. Szopkę klient urządził. Ja mu odpuściłem.

Data: 2012-08-31 07:25:22
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:

[...]

szopke urzadziles ty.
Dales dupy, a teraz probujesz pomniejszyc wlasna strate.

Data: 2012-08-31 14:31:52
Autor: m
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 14:25, witek pisze:
Marek Zawadzki wrote:

[...]

Raczej powiększyć.

Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za zrealizowanie groupona.

p. m.

Data: 2012-08-31 14:48:56
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
E-sąd czy zwykły pozew?
m wrote:
(ciap)
Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za
zrealizowanie groupona.

Już stała się sławna!
:-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Data: 2012-08-31 15:26:09
Autor: m
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
m wrote:
(ciap)
Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za
zrealizowanie groupona.

Już stała się sławna!
:-)

Rzuć linkiem, bo na razie nie umiem bez większego wysiłku powiązać Marka Zawadzkiego z jego firmą (a chyba bycie sławnym polega na tym, że o tobie wiedzą mimo że niekoniecznie chcieli wiedzieć).

p. m.

Data: 2012-08-31 18:17:45
Autor: Marek Zawadzki
E-sąd czy zwykły pozew?

Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:5040bb70$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 31.08.2012 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
m wrote:
(ciap)
[...]

No i jak znalazłeś coś? Może Ci pomóc?

Data: 2012-08-31 19:00:41
Autor: m
E-sąd czy zwykły pozew?
W dniu 31.08.2012 18:17, Marek Zawadzki pisze:

Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości
W dniu 31.08.2012 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
m wrote:
(ciap)
[...]

A szukałem?

E-sąd czy zwykły pozew?