E-sąd czy zwykły pozew?

Data: 2012-08-31 07:22:24
Autor: witek
E-sąd czy zwykły pozew?
Marek Zawadzki wrote:
Jestem właścicielem firmy usługowej. Za pośrednictwem "grupona"
sprzedaliśmy ileś tam kuponów rabatowych na nasze usługi. Czas trwania
promocji był ograniczony czasowo, potem była 2 edycja tych kuponów itd.
3 dni temu mój pracownik, nie partrząc na datę ważności kuponu przyjął
sprzęt do przeglądu, będac przekonanym, że to 2 edycja. Wczoraj gdy
chciałem grupon w systemie 'zdjąć' okazało się, że został odrzucony ze
względu na przeterminowanie. Zaproponowałem więc dopłatę - nie dużą - 30
zł. Klient nie chciał o tym słyszeć, była awantura. Ze względu na innych
klientów słuchających mimochodem tej awantury, odpuściłem i klient
wyszedł nie płacąc.

Nie mam jego danych osobowych - ma je grupon.pl Chcę wystąpić z pozwem o
zapłatę normalnej stawki za usługę, gdyż klientowi nie przysługiwał
rabat Teraz pytanie - czy taki pozew bez danych klienta przejdzie przez
e-sąd? Jeśli nie, to gdzie te dane uzyskać - grupon raczej ich nie ujawni.

skoro przyjales sprzet i umowiles sie na konkretna cene, to o co chodzi?
groupon do tego nie potrzebny, zeby klientowi dac rabat.
za gapiostwo sie placi

E-sąd czy zwykły pozew?