E-sad - wniosek o egzekucje dlugo

Data: 2010-10-01 17:05:28
Autor: Dysiek
E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
Witam

7.06.2010 E-sad wydal nakaz zaplaty pozwanej przeze mnie firmie, ktora odmawiala splaty dlugu na jakichkolwiek warunkach. Do tej pory jednak nie moge zglosic w e-sadzie wniosku o egzekucje dlugu, poniewaz wyrok nie jest jeszcze prawomocny. Ile sie czeka na uprawomocnienie wyroku? A moze mam wystosowac prosbe do sadu o wykonywalnosc nakazu splaty?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-10-01 17:09:33
Autor: Dysiek
E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
Poprawny tytul posta to: E-sad - wniosek o egzekucje dlugu :-)

Data: 2010-10-01 20:34:41
Autor: mecenas

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:i84tjh$bbk$1inews.gazeta.pl...
Poprawny tytul posta to: E-sad - wniosek o egzekucje dlugu :-)

Umiałeś napisać e-pozew to poczytaj kpc i tam jest wszystko napisane. :)

Data: 2010-10-01 23:18:15
Autor: Dysiek
E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
Umiałes napisać e-pozew to poczytaj kpc i tam jest wszystko napisane. :)

A moglbym prosic bardziej lopatologicznie?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-10-02 14:25:41
Autor: ±ćęłń󶼿
E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
W "normalnym" s±dzie to dzwonisz do sekretariatu i pyatsz, czy już sędzia uprawomocnił wyrok.
Trwa to kilka tygodni od wydania nakazu zapłaty (pismo, termin, pismo).
Napisz, że prosisz o:
a) wydanie klauzuli wykonalno¶ci;
b) zwrot 3/4 wpisu s±dowego.

-- -- -

Data: 2010-10-02 14:27:31
Autor: Dysiek
E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
Napisz, że prosisz o:
a) wydanie klauzuli wykonalno¶ci;
b) zwrot 3/4 wpisu s±dowego.

Dzieki. A co to jest wpis sadowy? Cala sprawa kosztowala mnie 30 zl i koszty ma pokryc pozwany.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-10-02 15:38:58
Autor: ±ćęłń󶼿
E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
Może nie doczytałem, wydawało mi się, że składałe¶ pozew w trybie upominawczym, o nakaz zapłaty.
Wówczas po uprawomocnieniu nakazu zapłaty S±d zwraca ze Skarbu Państwa (kasy S±du) 3/4 opłaconego wpisu.
A 1/4 ma pokryć pozwany.

-- -- -

Data: 2010-10-02 15:45:35
Autor: Dysiek
[...]

Bylo to elektroniczne postepowanie upominawcze. Kosztowalo mnie 30 zl, wiec to akurat moge odpuscic. Wazne zeby oddal mi dlug. Czyli jednym slowem mam napisac do sadu z prosba o nadanie klauzuli wykonalnosci nakazu splaty?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-10-03 15:16:04
Autor: ±ćęłń󶼿