E-sąd, źle obliczone odsetki.

Data: 2011-08-09 10:41:41
Autor: Mateusz
E-sąd, źle obliczone odsetki.
Witam.
Złożyłem pozew do E-sądu. Zorientowałem się, że błędnie wprowadziłem termin
od którego żądam odsetek.
W związku z tym złożyłem następujące pismo procesowe:

Przedmiot: Powód wnioskuje o cofnięcie pozwu w całości. Powód po złożeniu pozwu stwierdził, że pozew nie spełnia wymagań w zakresie
prawidłowego  ujmowania  i  definiowania  odsetek  koniecznych  do  wydania
nakazu zapłaty  w  elektronicznym  postępowaniu  upominawczym.  Powód
wskazał  w uzasadnieniu  pozwu  kolejne  terminy  płatności  wystawionych
przez   siebie faktur od   których   żąda   odsetek   ustawowych,
natomiast w   żądaniu   pozwu wskazuje   odmienne  wcześniejsze   terminy
od   których   należy   obliczać  odsetki.  W   tym   stanie   rzeczy
powództwo  budzi   wątpliwości   co   do  wysokości   ewentualnych
zasądzonych   w   nakazie   zapłaty   odsetek.Numer  konta  bankowego  do
zwrotu  opłaty  sądowej: xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx

W odpowiedzi otrzymałem zarządzenie:

wezwać powoda do wskazania czy jego pismo z dnia 04/08/2011r jest
cofnięciem pozwu co oznacza, że Sąd ma umorzyć postępowanie w sprawie czy
też jest tylko wnioskiem o zwrot pozwu -powyższe należy wskazać w terminie
tygodniowym od dnia doręczenia zarządzenia. W przypadku braku stanowiska
powoda w tym terminie, Sąd dokona zwrotu pozwu.

Co mam odpowiedzieć żeby w przyszłości móc ponownie złożyć pozew w sprawie
tej samej faktury? Jeżeli sprawa zostanie umorzona to znaczy, że nie będę
mógł w przyszłości dochodzić tej wierzytelności ponownie w e-sądzie?

pozdrawam

Mateusz

E-sąd, źle obliczone odsetki.