Data: 2010-06-15 19:46:17 | |
Autor: KILu | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
Zastanawia mnie tylko jak to 3D wygląda i jak to może działać bez okularów? Macie pojęcie na jakim patencie to się opiera? Jak oni ten efekt uzyskują od storny technologicznej? Konsola generuje grafike dwukrotnie - dla kazdego oka osobno (tak, jakby obraz rejestrowany byl przez dwie umieszczone obok siebie kamery - zwykla stereoskopia). Oba obrazy wyswietlane sa jednoczesnie przez klasyczny wyswietlacz o odpowiednio duzej rozdzielczosci - podejrzewam, ze co druga linia wyswietla inny obraz, a specjalna powloka sprawia, ze poszczegolne linie widoczne sa tylko pod odpowiednim katem (czyli kazde z oczu widzi jedynie te linie, ktore sa dla niego przeznaczone). Zgaduje, ze najlepszy efekt uzyskamy tylko w pewnym zakresie odleglosci. Oczywiscie moge sie mylic. W ww. sposob dzialal ekran, na ktorym gralem kilka lat temu. Efekt byl bardzo dobry, jedynie rozdzielczosc byla stosunkowo niska. -- KILu |
|
Data: 2010-06-15 16:17:02 | |
Autor: dziki | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
On 15 Cze, 19:46, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
podejrzewam, ze co druga raczej dobrze podejrzewasz; w specyfikacji pisza, ze ma byc rozdzialka 800x240 (po 400 punktów dla każdego oka). Nie moge sie doczekac zeby zobaczyc to na zywo :D pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2010-06-17 10:01:59 | |
Autor: kamil | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:hv8e97$un$1inews.gazeta.pl... Zastanawia mnie tylko jak to 3D wygląda i jak to może działać bez okularów? Macie pojęcie na jakim patencie to się opiera? Jak oni ten efekt uzyskują od storny technologicznej? Na tej samej zasadzie maja dzialac monitory i telewizory 3D bez okularow? Pozdrawiam Kamil |