E3 XBOX360

Data: 2010-06-14 09:48:09
Autor: kamil
E3 XBOX360

"Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> wrote in message news:hv0h1u$6ga$1news.onet.pl...
MS zapowiada, że 14 czerwca o 19.30 pokarze światu jeszcze coś większego niż Natal...

Ciekawe. Ciekawe... Nowy, wyslimowany iksboks? Jak myślicie?

Mam nadzieje, ze przestana w koncu pokazywac te kretynskie pileczki prezentowane przez ludzi, ktorzy nie maja zielonego pojecia o grach video.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-14 11:15:58
Autor: Marcin Gardeła
E3 XBOX360
kamil wrote:
[...]

A nikt nie powie, że ma nadzieję na polskiego Live'a? :))

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-06-14 13:09:57
Autor: Katanka
E3 XBOX360
Marcin Gardeła wrote:
kamil wrote:
[...]

ja powiem ... mam nadziejÄ™ na polskiego Live!

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-14 13:37:30
Autor: Street Fighter
E3 XBOX360
Użytkownik Katanka napisał:
Marcin Gardeła wrote:
kamil wrote:
[...]

a jak tam wasza akcja, bo cos ucichlo w mediach? :) moze warto by bylo szturchnac znow MS i zaproponowac debate po miesiacu, moze juz tam cos wiedza, niech czuja oddech Katanki na plecach ;)

Data: 2010-06-14 13:45:23
Autor: Katanka
E3 XBOX360
Street Fighter" <"street.fighter wrote:

a jak tam wasza akcja, bo cos ucichlo w mediach? :) moze warto by bylo
szturchnac znow MS i zaproponowac debate po miesiacu, moze juz tam cos
wiedza, niech czuja oddech Katanki na plecach ;)

Czekamy na ogłoszenie na E3.

Data: 2010-06-14 14:28:47
Autor: szczebel
E3 XBOX360
U¿ytkownik "Marcin Garde³a" <dio-beu@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hv4s0p$4m$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:

A nikt nie powie, ¿e ma nadziejê na polskiego Live'a? :))

Nikt nie chce zapeszyæ :)

--
szczebel

E3 XBOX360