E38 jak sprawdzić olej ?

Data: 2013-01-20 01:16:13
Autor: chwdp
E38 jak sprawdzić olej ?
Jeszcze mi tak po głowie chodzi - jak się sprawdza olej w BMW ?
(kupiłem jeżdżę już 4mieś, nie wiem ile go jest ile ma być
i jak go sprawdzić...)

w twoim przypadku nie trzeba nic sprawdzac w samochodzie.

Data: 2013-01-20 01:50:05
Autor: BartekK
E38 jak sprawdzić olej ?
W dniu 2013-01-20 01:16, chwdp pisze:
Jeszcze mi tak po głowie chodzi - jak się sprawdza olej w BMW ?
(kupiłem jeżdżę już 4mieś, nie wiem ile go jest ile ma być
i jak go sprawdzić...)

w twoim przypadku nie trzeba nic sprawdzac w samochodzie.

No jakto? a zdrowie psychiczne kierowcy? A fakt, to już sprawdzone...

Data: 2013-01-20 02:19:30
Autor: _Michał
E38 jak sprawdzić olej ?
On 1/20/2013 1:50 AM, BartekK wrote:
[...]