E50 nie moge odinstalowac programu

Data: 2009-04-26 17:35:50
Autor: $tipa
E50 nie moge odinstalowac programu
Mam se progeam Trekbuddy, zaczął szwankować. Chciałem odinstalować - mówi że się nie da. Chciałem zainstalować nową wersję - mówi że się nie da. Wywaliłem z fona i karty wszystkie pliki z trekbuddy  w nazwie. Teraz ani w ogóle sie nie odpala, nie chce uaktualnic, nie daje odinstalować. Ogólna dupa. Co robić?

$tipa

Data: 2009-04-26 19:12:37
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "$tipa" <stipa2@wywaltowp.pl> napisał w wiadomości news:gt1v06$emj$1news.onet.pl...

[...]