E50 problem.

Data: 2009-06-29 14:49:43
Autor: MarkX
E50 problem.
Co jakis czas wlacza sie w mojej noki E50 akcesorium nieobslugiwane. Co to moze byc? Pika i pika co 30 s. Oprocz tego telefon dziala normalnie. Po jakims czasie przestanie pikac i za pare dni znowu. Dodam, ze przy telefonie nic nie jest grzebane typu soft itd.

MarkX

Data: 2009-06-30 08:54:17
Autor: jerry
E50 problem.
MarkX natekścił posta h2ad8u$dv6$1@news.onet.pl:

[...]

sprawdź, czy ne masz włączonego BT. Może głupieć od próby
"podłączania" obcych słuchawek czy temu podobnych.

E50 problem.