E51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i w ybór numeru

Data: 2009-08-28 04:14:08
Autor: Gadacz
E51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i w ybór numeru
Mam Nokię E51 w Play i następujący problem.

Jeżeli w trakcie gdy nie mam zasięgu, ktoś próbuje się ze mną połączyć
(pocztę mam wyłączoną), to po odzyskaniu zasięgu na mojej nokii e51
pojawia się informacja (nie jest to sms, tylko informacja u dołu
ekranu), że numer ten i ten, próbował się ze mną połączyć o tej i o
tej godzinie.

Niestety nie mogę wybrać tego numeru gdyż informacja jest
"nieedytowalna", jedyna opcja w niej to "Wyjdź". Dlatego żeby wybrać
numer (de facto sprawdzić kto dzwonił) muszę albo go zapamiętać albo
przepisać a następnie wklepać z klawiaturki, co jest dosyć uciążliwe

Nie znacie jakiegoś softu ew. innego rozwiązania żebym mógł wybrać ten
numer?

Data: 2009-08-29 04:39:51
Autor: slaweks
On 28 Sie, 13:14, Gadacz <javabeggi...@gmail.com> wrote:
Mam Nokię E51 w Play i następujący problem.
Nie znacie jakiegoś softu ew. innego rozwiązania żebym mógł wybrać ten
numer?

A co daje wciśnięcie zielonej słuchawki.

Data: 2009-08-31 22:33:43
Autor: GS
[...]

O to,to...

też mam ten problem w E71
zielona słuchawka daje efekt "NIC"

pzdr
GS

Data: 2009-09-01 10:36:42
Autor: slaweks
On 31 Sie, 22:33, "GS" <grzeg...@gmail.com> wrote:
> [...]
> numer?

A co daje wciśnięcie zielonej słuchawki.

SMS: "Numer podany itd itd" wciskam zieloną słuchawkę: połączyć z (tu
podany jest numer z SMSa).
Tak jest w E51 - dodam że w Plusie - bo może mieć znaczenie.

Data: 2009-09-01 11:43:38
Autor: Ircys
E51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i wybór numeru
On 1 Wrz, 19:36, pisze...

> [...]

podany jest numer z SMSa).
Tak jest w E51 - dodam że w Plusie - bo może mieć znaczenie.

Ma ogromne znaczenie bo Play (jako jedyny operator) uparł się, że w
takim wypadku
wysyła SMS klasy 0 (immediate display) - bez możliwości edycji, zapisu
itd.
Stąd opisywane problemy.
Rada: masowo zgłaszać te problemy operatorowi może zmięknie-
znormalnieje :)

Ircys

E51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i w ybór numeru