E51 - WiFi

Data: 2009-03-15 18:14:22
Autor: Michal
E51 - WiFi
Czy jest jakiś sposób na czasowe zablokowanie innych połączeń z netem poza WiFi, ale taki który łatwo byłoby wyłaczyć?

sa softy tyupu smart connect itd.

ja uzywam psiloc connect.
w profilach polaczen robi sie profil psiloc connect.
laczy sie zapisanymi pktami wifi o ile sa dostepne
a w sytuacji gdy jestes w w miejscu gdzie nie ma twojegu pktu wifi
mozna ustawic by laczyl sie przez profil gprs 3/g oraz ustawic
czy moze czy tez nie laczyc sie w roamingu.

mi to fajnie sie sprawdza - w domu mam wifi
w pracy tez wiec sprawdzanie poczty realizowane jest prawie za free...

Data: 2009-03-15 23:31:44
Autor: KuFeL
E51 - WiFi
Michal pisze:
Czy jest jakiś sposób na czasowe zablokowanie innych połączeń z netem poza WiFi, ale taki który łatwo byłoby wyłaczyć?

sa softy tyupu smart connect itd.

ja uzywam psiloc connect.

aplikacja jest za free czy trzeba placic?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-03-16 09:24:02
Autor: MariuszM
E51 - WiFi
aplikacja jest za free czy trzeba placic?

A znacie moze jakies ciekawe adresy, gdzie mozna pociagnac sobie pewne (niezawirusowane) aplikacje na e51?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-16 13:55:21
Autor: owp
E51 - WiFi
A znacie moze jakies ciekawe adresy, gdzie mozna pociagnac sobie pewne (niezawirusowane) aplikacje na e51?

www.ipmart-forum.pl (takze com)
Jeszcze nie widzialem zadnego wirusa pod symbiana. Ale podobno sa... :-)

Data: 2009-03-16 14:49:22
Autor: MariuszM
E51 - WiFi
Dzieki

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-16 14:59:04
Autor: MariuszM
E51 - WiFi
A tak przy okazji jak dziala aplikacja Pobierz na Nokii?
Czytam na ich stronie i przy prawie wszystkich aplikacjach widze
Price: Try for free
Wiec jak mam to rozumiec? To jest wersja czasowa za darmo? Przez jaki czas jest darmowa, i co pózniej, operator cos nalicza?
Poza tym jest jeszcze cos takiego jak mosh i co tam aplikacje sa za darmo?
Rozumiem, ze Beta Labs tez jest za darmo?
Czy nie za duzo tego dobrego?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-16 20:09:13
Autor: AL
E51 - WiFi
owp pisze:
A znacie moze jakies ciekawe adresy, gdzie mozna pociagnac sobie pewne (niezawirusowane) aplikacje na e51?

www.ipmart-forum.pl (takze com)
Jeszcze nie widzialem zadnego wirusa pod symbiana. Ale podobno sa... :-)

tak twierdza firmy produkujace programy antywirusowe :D

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-16 20:55:57
Autor: Michal
E51 - WiFi
aplikacja jest za free czy trzeba placic?

placic - 10 ojro
http://shop.psiloc.com/pl/Application,262325,Psiloc+Connect

ale na ipmarcie znajdziesz wersje "edukacjyjna"

E51 - WiFi