E51 i alternatywy

Data: 2009-08-28 13:39:09
Autor: pikraj
E51 i alternatywy
On 28 Sie, 22:16, "Adax" <Adax_T...@op.pl> wrote:
Witam! E51- co o niej sądzicie? Jest lepsza alternatywa z Symbianem w
podobnej cenie? Pozdr!

NOKIA 6220 clasic zalety : foto lepsze bo ma 5mpx oraz obiektyw Zeiss
oraz lampa xenon, gps oraz agps
NOKIA 6200 clasic wady: gorsza bateria, brak wifi
cena podobna

Data: 2009-08-28 13:44:55
Autor: pikraj
E51 i alternatywy
NOKIA 6200 clasic wady: gorsza bateria, brak wifi

oczywiiscie to tez o NOKIA 6220

Data: 2009-08-28 22:43:42
Autor: Borafu
E51 i alternatywy
pikraj pisze:
[...]

To teraz podaj jeszcze wady pierwszej i zalety drugiej.
Pytam poważnie, bo sam się zastanawiam nad E51, z tym że np. foto w komórce mi zwisa kalafiorem.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2009-08-28 22:12:55
Autor: Zbylut
E51 i alternatywy
Borafu napisal(a):

To teraz podaj jeszcze wady pierwszej i zalety drugiej.

nie za łatwo?

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-08-29 08:03:28
Autor: Borafu
E51 i alternatywy
Zbylut pisze:
Borafu napisal(a):

To teraz podaj jeszcze wady pierwszej i zalety drugiej.

nie za łatwo?

Zawsze warto spróbować ;-)

Pozdro
--
Borafu

Data: 2009-08-29 01:36:25
Autor: Baluu
E51 i alternatywy
Ja mam od ruku E51 i sprawuje sie IDEALNIE. Dzis kupilem sobie nowa
obudowe, klaw. oraz korpus i ją sobie odmlodze. :)

Ja polecam E51.

Data: 2009-08-29 10:05:28
Autor: Grzegorz Sułek
E51 i alternatywy
Baluu <baluu@o2.pl> wrote:
Ja mam od ruku E51 i sprawuje sie IDEALNIE. Dzis kupilem sobie nowa
obudowe, klaw. oraz korpus i ją sobie odmlodze. :)

Ja polecam E51.

A nie znika Ci wibra? :))

ja się zabieram do zmiany na e52

--
gs

Data: 2009-08-29 13:32:38
Autor: hikimokorisan
E51 i alternatywy
Grzegorz Sułek wrote:
Baluu <baluu@o2.pl> wrote:
Ja mam od ruku E51 i sprawuje sie IDEALNIE. Dzis kupilem sobie nowa
obudowe, klaw. oraz korpus i ją sobie odmlodze. :)

Ja polecam E51.

A nie znika Ci wibra? :))

Mnie znikla. Ale pewnie dlatego, ze siadam czesto na telefonie ;)

ja się zabieram do zmiany na e52

ciekawi mnie jak mikrofon w niej. Bo e51 to jedyny tel co nagrywa dzwiek na glosnych koncertach bez przesterowan :)

Data: 2009-08-29 14:33:45
Autor: Błażej
E51 i alternatywy
Dnia Fri, 28 Aug 2009 13:39:09 -0700 (PDT), pikraj napisał(a):

[...]

Do wad 6220c dodałbym jeszcze obudowę, a do zalet E51 też obudowę.
--
Pozdrawiam.
Błażej

E51 i alternatywy