E51 i alternatywy

Data: 2009-08-29 12:05:18
Autor: Łukasz Kiełbowicz
E51 i alternatywy
Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości news:h79dvd$bj2$1news.onet.pl...
Witam! E51- co o niej sądzicie? Jest lepsza alternatywa z Symbianem w podobnej cenie? Pozdr!

Mam firmową e51 i jestem w sumie zadowolony. wifi działa idealnie, na symbiana wgrałem nawigację i z zewnętrznym gpsem śmigam sobie po polsce. Wkurzają mnie tylko przyciski z boku obudowy, są jakieś gumowe i trzeba mocno paznokciem wdusić żeby zadziałały. Bateria trzyma 2-3 dni, chyba że telefon działa jako gps, to wtedy tylko kilka godzin :)

Aha, wykąpała się w rzece jak byłem na urlopie i nic jej nie jest, także jest wytrzymała :)

pozdrawiam

E51 i alternatywy