E51 ikonka

Data: 2009-07-10 12:44:29
Autor: P.Gawryjolek
E51 ikonka
Pod ikonką baterii jest ikonka głośniczka co to jest i jak to wyłączyć? Nadmieniam, że nie jest ustawiny jako głośnomówiący. Dzięki

Data: 2009-07-10 13:00:24
Autor: kamtzu
E51 ikonka
Użytkownik "P.Gawryjolek" <piotr_gawryjolek@go2.pl> napisał w wiadomości news:h3766e$ps2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pod ikonką baterii jest ikonka głośniczka co to jest i jak to wyłączyć? Nadmieniam, że nie jest ustawiny jako głośnomówiący. Dzięki

a nie jest to ikonka budzika przypadkiem? :)

Data: 2009-07-10 13:10:17
Autor: P.Gawryjolek
E51 ikonka

Użytkownik "kamtzu" <kamtzu@tlen.usunTo.pl> napisał w wiadomości news:h375tm$olt$1news.interia.pl...
[...]

Nie budzik jest oznaczony obok dzwonkiem

Data: 2009-07-10 13:28:27
Autor: Michal Jankowski
E51 ikonka
"P.Gawryjolek" <piotr_gawryjolek@go2.pl> writes:

Pod ikonką baterii jest ikonka głośniczka co to jest i jak to wyłączyć?

Pokaz zdjecie albo narysuj - nie widze w instrukcji ikonki, ktora
moglbym wziac za głośniczek...

  MJ

Data: 2009-07-10 13:41:25
Autor: P.Gawryjolek
E51 ikonka

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzr5wo3hgk.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Od instrukcji to zacząłem i też nie widzę. Dokładnie to chodzi o telefon kolegi więc ja tylko widziałem na wyswietlaczu i jest to ewidentnie głośniczek. Jeśli włączy sie budzik pojawia się obok dzwonek

Data: 2009-07-10 14:18:41
Autor: P.Gawryjolek
E51 ikonka

Użytkownik "P.Gawryjolek" <piotr_gawryjolek@go2.pl> napisał w wiadomości news:h379vi$cac$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Trochę kiepskie zdjęcie ale może coś widać˙Ř˙áĘExif

Data: 2009-07-10 15:29:24
Autor: [ piotr sut ]
E51 ikonka
Użytkownik "P.Gawryjolek" <piotr_gawryjolek@go2.pl> napisał w wiadomości news:h37c5n$fet$1nemesis.news.neostrada.pl...

Gratuluję inteligencji. PLONK

->piotr

Data: 2009-07-14 11:40:13
Autor: Marcin Szumilas
E51 ikonka
Quoted:
P.Gawryjolek (piotr_gawryjolek@go2.pl)
in news:h3766e$ps2$1atlantis.news.neostrada.pl

Pod ikonką baterii jest ikonka głośniczka co to jest i jak to
wyłączyć?  Nadmieniam, że nie jest ustawiny jako głośnomówiący.

Wyświetla się nawet gdy nic nie jest podpięte do telefonu? Tak chyba nie powinno być.
W każdym razie, zobacz Narzędzia | Ustawienia | Ogólne | Akcesoria i tu ustaw inne urządzenie jako domyślne.

MSz

Data: 2009-07-14 12:22:18
Autor: Nur
E51 ikonka
P.Gawryjolek pisze:
Pod ikonką baterii jest ikonka głośniczka co to jest i jak to wyłączyć? Nadmieniam, że nie jest ustawiny jako głośnomówiący. Dzięki

To raczej ikona bluetooth. Wciśnij i przytrzymaj *

Data: 2009-07-14 13:33:00
Autor: Marcin Szumilas
E51 ikonka
Quoted:
Nur (brakpoczty@invalid.pl)
in news:h3hmre$n2l$1nemesis.news.neostrada.pl

P.Gawryjolek pisze:

Pod ikonką baterii jest ikonka głośniczka co to jest i jak to
wyłączyć?  Nadmieniam, że nie jest ustawiny jako głośnomówiący.
Dzięki

To raczej ikona bluetooth. Wciśnij i przytrzymaj *

E tam Bluetooth. Jak głośnik to głośnik. Oryginalne słuchawki Nokii mają 4 styki na wtyczce i są zawsze rozpoznawane jako słuchawki. Ale włóż tam cokolwiek innego z trzema stykami (nawet samą wtyczkę lub przejściówkę) i w razie potrzeby pobaw się tymi opcjami co mówiłem, to zobaczysz głośnik. :)

MSz

E51 ikonka