E51 pozeracz baterii

Data: 2009-04-22 09:39:33
Autor: bratPit[pr]
E51 pozeracz baterii
Witajcie,
tak sobie czytam ze niektórym w E51 bateria trzyma 5 dni, u mnie wysy³aj±c kilka smsow dziennie i gadaj±c mo¿e z 10 min/dziennie na drugi dzieñ po ³adowaniu bateria jest w agonii, telefon ma kilka miesiêcy choæ u¿ywany jest mo¿e ze dwa bo pozosta³y czas le¿a³ w szufladzie b±d¼ serwisach ze wzglêdu na problemy z po³±czeniami,
pytanie czy jest jaki¶ darmowy soft do monitorowania energii i jaki¶ opis do tego ¿eby wiedzieæ czy dane s± prawid³owe czy te¿ nie,
dziêki za podpowiedzi,
brat

Data: 2009-04-22 09:40:56
Autor: bratPit[pr]
ps
jest w³±czony tylko tryb gsm, programy dodatkowe w telefonie to best profiles i nic wiecej,
brat

Data: 2009-04-22 09:54:30
Autor: Michal k.
ps
jest w³±czony tylko tryb gsm, programy dodatkowe w telefonie to best profiles i nic wiecej,

a skanowanie wifi / automatyczne sprawdzanie poczty / garmin itd ?

u mnie E51 trzyma 5 dni, E71 tydzien :-)

Data: 2009-04-22 10:33:46
Autor: bratPit[pr]
ps

a skanowanie wifi / automatyczne sprawdzanie poczty / garmin itd ?

WLAN scanning off, bluetooth off, poczty w telefonie nawet nie wiem jak siê u¿ywa ;-)
zainstalowany dodatkowo jest jedynie best profiles,

u mnie E51 trzyma 5 dni, E71 tydzien :-)

szczê¶ciarz :-)
brat

Data: 2009-04-22 01:43:16
Autor: BearBag
ps
a wygaszacz jakis jest? ekran calkowicie ci przygasa przy nieuzywaniu
telefonu czy tylko blednie ?
BT nie ma az takiego wplywu na baterie, przy wlaczonym trzyma mi 4dni
przy wylaczonym... 4dni :)

Data: 2009-04-22 11:21:51
Autor: bratPit[pr]
ps

a wygaszacz jakis jest? ekran calkowicie ci przygasa przy nieuzywaniu
telefonu czy tylko blednie ?

wygasza sie calkowicie po czym wlacza sie fabryczny wygaszacz z zegarkiem i data,

BT nie ma az takiego wplywu na baterie, przy wlaczonym trzyma mi 4dni
przy wylaczonym... 4dni :)

o, nastepny szczesciarz :-)
brat

Data: 2009-04-22 13:29:10
Autor: PWK
ps
Uzytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisal w wiadomosci news:gsmnjl$sgg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mi z wlaczonym trybem 3G/2G stracza na 2-3 dni max (w nocy nie wylaczam). Ok 20 smsów i 10 min rozmów, wiec nie wiele.
Z kolei aplikacja Mobilne Gadu Gadu potrafi pozrec cala baterie w 4 -5 godzin.
--
PWK

Data: 2009-04-22 16:35:22
Autor: Zbylut
E51 pozeracz baterii
bratPit[pr] napisal(a):

pytanie czy jest jakiś darmowy soft do monitorowania energii i jakiś opis do tego żeby wiedzieć czy dane są prawidłowe czy też nie,
dzięki za podpowiedzi,

http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profiler-bateria-pod-kontrola/

uruchom i powiedz ile mA żre.

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-22 18:43:38
Autor: qwerty
E51 pozeracz baterii
Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnguugsj.7g2.Zbylut@NoWhere.zzz...
http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profiler-bateria-pod-kontrola/

uruchom i powiedz ile mA żre.

Może ktoś wrzucić na inne www, bo nie chce mi się zakładać konta.

Data: 2009-04-22 11:57:03
Autor: pollift
E51 pozeracz baterii
On Apr 22, 6:43 pm, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
U¿ytkownik "Zbylut" <Zby...@NoWhere.zzz> napisa³ w wiadomo¶ci grup

>http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profiler-bateria-pod-k...

> uruchom i powiedz ile mA ¿re.

Mo¿e kto¶ wrzuciæ na inne www, bo nie chce mi siê zak³adaæ konta.

No to ¶ci±gnij sobie np. z nokia.com. Ogólnie w stanie czuwania, z
wygaszaczem powinno ¿reæ jakie¶ 5-10 mA. Cokolwiek ponad to od z³ego
pochodzi

Data: 2009-04-22 21:01:24
Autor: owp
E51 pozeracz baterii
http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profiler-bateria-pod-kontrola/

uruchom i powiedz ile mA żre.

Przy wygaszonym u mnie jest ok 0,04W przy włączonym ekranie na max jasność ok 0,8W, przy ustawieniu jasności na 5 w programie LightCtrl jest ok 0,1W.

Może ktoś wrzucić na inne www, bo nie chce mi się zakładać konta.
LOL
http://tnij.org/c9w5

Data: 2009-04-22 21:06:38
Autor: qwerty
E51 pozeracz baterii
Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gsnpim$8u5$1@inews.gazeta.pl...
LOL
http://tnij.org/c9w5

I co ci się wyświetla po kliknięciu "Download now"?
Forum Nokia Login
To access the requested page, you must first login by entering your Forum Nokia username and password.
Twój lol jest nieuzasadniony.

Data: 2009-04-22 22:51:22
Autor: bratPit
E51 pozeracz baterii

[...]

też mi się nie chciało rejestrować ale nazwę programu wrzuciłem w google i wyrzucił m.in. ten adres
http://www.symbian-freak.com/news/007/11/nokia_energy_profiler.htm
brat

Data: 2009-04-23 12:18:18
Autor: owp
E51 pozeracz baterii

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gsnps5$6u5$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Wyświetla mi się storna http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/324866e9-0460-4fa4-ac53-01f0c392d40f/Nokia_Energy_Profiler.html z której można pobrać program.
A LOL jest z Twojego lenistwa.

Data: 2009-04-23 17:16:38
Autor: qwerty
E51 pozeracz baterii
Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gspf9g$c5o$1@inews.gazeta.pl...
Wyświetla mi się storna http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/324866e9-0460-4fa4-ac53-01f0c392d40f/Nokia_Energy_Profiler.html z której można pobrać program.
A LOL jest z Twojego lenistwa.

Chyba jesteś upośledzony. Zrobiłem film o co mi chodziło:
http://www.speedyshare.com/267561457.html

Data: 2009-04-23 21:23:13
Autor: owp
E51 pozeracz baterii
Chyba jesteś upośledzony. Zrobiłem film o co mi chodziło:
http://www.speedyshare.com/267561457.html
LOL, chciało ci się film robić, a nie chce ci się programu znaleźć ?

Data: 2009-04-22 22:49:56
Autor: bratPit
E51 pozeracz baterii
tego żeby wiedzieć czy dane są prawidłowe czy też nie,
dzięki za podpowiedzi,

http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profiler-bateria-pod-kontrola/

uruchom i powiedz ile mA żre.

dzięki, w pewnym momencie przy wygaszonym telefonie najniższe wartości były takie:
      czas 40.088,
      moc 0.084,
      prÄ…d 0.022,
      napiÄ™cie 3.823,
      temp 30.2

zatem wychodzi że wszystko OK poza baterią?
brat

Data: 2009-04-22 23:09:20
Autor: bratPit
E51 pozeracz baterii
dałem test co 5s i zastanawia mnie ten ciąg danych:

      33.889,0.027,0.007,3.806,30.2
      39.538,0.030,0.008,3.806,30.2
      45.188,0.027,0.007,3.806,30.1
      50.836,0.027,0.007,3.806,30.1
      56.486,0.038,0.010,3.809,30.1
      62.135,0.030,0.008,3.809,30.1
      67.784,0.027,0.007,3.809,30.1
      73.433,0.027,0.007,3.809,30.1
      79.082,0.034,0.009,3.809,30.1
      84.008,0.027,0.007,3.809,30.1

wychodzi że moc jest rzędu 0.027...0.03...0.0038 na włączonym wygaszaczu a prąd 7...10mA, nie za dużo?
brat

Data: 2009-04-24 00:15:56
Autor: JoteR
E51 pozeracz baterii
"bratPit" napisał:

wychodzi że moc jest rzędu 0.027...0.03...0.0038 na włączonym wygaszaczu
a prąd 7...10mA, nie za dużo?

JeÅ›li jest to ciÄ…gÅ‚y pobór (a nie chwilowy - Profiler pewnie też trochÄ™ konsumuje na wÅ‚asne potrzeby), to niby trochÄ™ za dużo bo przy standardowej baterii daje to niewiele ponad 100 godzin czuwania, czyli dwukrotnie mniej niż deklaruje producent  Ale kto by tam wierzyÅ‚ producentowi ;->
Zerknij też na wyniki innych, np. tu:
http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=66&t=34159

JoteR

Data: 2009-04-24 11:34:36
Autor: bratPit[pr]
E51 pozeracz baterii
[...]

[chyba] bingo! winnym wydaje się temat/motyw który miałem zainstalowany, powodował wzrost poboru mocy co jakąś minutę,
a taki był ładny: http://www.pizero.net/archives/477 heh,
a są do ściągnięcia skądś jakieś oryginalne ładne motywy coby nie żarło mocy?
póki co muszę kilka dni potestować na fabrycznych motywach i zobaczymy,
dzięki,
brat

Data: 2009-04-23 10:00:17
Autor: bratPit[pr]
E51 pozeracz baterii

http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profiler-bateria-pod-kontrola/

uruchom i powiedz ile mA żre.

widać pożera 7-10mA na czuwaniu pytanie ile pożera innym którym bateria trzyma 5dni? skoro podobnie to baterie aż tyle się różnią?
brat

Data: 2009-04-23 19:59:41
Autor: Zbylut
E51 pozeracz baterii
bratPit[pr] napisal(a):

widać pożera 7-10mA na czuwaniu pytanie ile pożera innym którym bateria trzyma 5dni? skoro podobnie to baterie aż tyle się różnią?

sprawdzę u kobity i dam znać. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-23 23:28:09
Autor: bratPit
E51 pozeracz baterii
widać pożera 7-10mA na czuwaniu pytanie ile pożera innym którym bateria
trzyma 5dni? skoro podobnie to baterie aż tyle się różnią?

sprawdzę u kobity i dam znać.

thx, będę dźwięczny :-)
brat

Data: 2009-04-29 16:16:38
Autor: Zbylut
E51 pozeracz baterii
bratPit napisal(a):

widać pożera 7-10mA na czuwaniu pytanie ile pożera innym którym bateria
trzyma 5dni? skoro podobnie to baterie aż tyle się różnią?

sprawdzę u kobity i dam znać.

~0,03W przy działającym wygaszaczu ekranu (czyli kiedy nic się nie dzieje)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-29 21:33:03
Autor: Michal
E51 pozeracz baterii
~0,03W przy dzia³aj±cym wygaszaczu ekranu (czyli kiedy nic siê nie dzieje)

i kiedy telefon nie jest zasmiecony garminami innymi bzdetami to tak - 0,03
wygaszacz cclock - ustawiony energoszczenie - bez sekundnika itd.

Data: 2009-04-29 21:45:39
Autor: Zbylut
E51 pozeracz baterii
Michal napisal(a):

~0,03W przy działającym wygaszaczu ekranu (czyli kiedy nic się nie dzieje)

i kiedy telefon nie jest zasmiecony garminami innymi bzdetami to tak - 0,03
wygaszacz cclock - ustawiony energoszczenie - bez sekundnika itd.

garmina brak, w zasadzie wtedy działa tylko standardowy wygaszacz
ekranu. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-30 11:06:25
Autor: bratPit[pr]
E51 pozeracz baterii

[...]

dzięki, wywalenie zainstalowanego 'tematu' poprawiło żywotność baterii do 3 dni, pozostaje jeszcze bestprofiles ale jego się nie pozbędę, nie ma możliwości,
brat

Data: 2009-04-22 23:26:55
Autor: Piotr M
E51 pozeracz baterii
bratPit[pr] napisa³:
kilka smsow dziennie i gadaj±c mo¿e z 10 min/dziennie na drugi dzieñ po ³adowaniu bateria jest w agonii,

A ¶ci¶le w temacie ale z innej beczki. Bo wiadomo, mo¿na wymieniaæ bez koñca modele telenów po¿eraczy baterii. A czy nie mo¿na udostêpniæ dedykowanej baterii 1500 czy 2000? Chodzi o marketing (nagonka na lekko¶æ, kszta³t i wielko¶æ), mo¿e chodzi o stronê techniczn±, o co chodzi. A mo¿e mo¿na, szczerze to nie wiem, czy  dany model obs³uguje baterie o definiowanym maxie pojemno¶ci? Bardzo chêtnie bym nosi³ (u¿ywa³) telefon 150 czy 180g, ale ¿eby ¿y³ d³u¿ej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie ca³kowite ograniczenie korzystania z wifi (voip - wchodzê do domu/firmy/sklepu/punktu dzia³alno¶ci, jestem pod stacjonarnym, wychodzê, nie jestem. A poza tym du¿y u¿yteczny wy¶wietlacz ale co z tego jak musi byæ blady bo pr±d. Pzdr, Piotr M

Data: 2009-04-23 19:59:41
Autor: Zbylut
E51 pozeracz baterii
Piotr M napisal(a):

szczerze to nie wiem, czy  dany model obsÅ‚uguje baterie o definiowanym maxie pojemnoÅ›ci? Bardzo chÄ™tnie bym nosiÅ‚ (używaÅ‚) telefon 150 czy 180g, ale żeby żyÅ‚ dÅ‚użej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie caÅ‚kowite ograniczenie

czy tak samo chętnie posiadałbyś telefon 2 razy grubszy? :)
(estetycznie)

--
pozdrawiam, Zbylut

E51 pozeracz baterii