E51 pozeracz baterii

Data: 2009-04-22 23:26:55
Autor: Piotr M
E51 pozeracz baterii
bratPit[pr] napisał:
kilka smsow dziennie i gadając może z 10 min/dziennie na drugi dzień po ładowaniu bateria jest w agonii,

A ściśle w temacie ale z innej beczki. Bo wiadomo, można wymieniać bez końca modele telenów pożeraczy baterii. A czy nie można udostępnić dedykowanej baterii 1500 czy 2000? Chodzi o marketing (nagonka na lekkość, kształt i wielkość), może chodzi o stronę techniczną, o co chodzi. A może można, szczerze to nie wiem, czy  dany model obsługuje baterie o definiowanym maxie pojemności? Bardzo chętnie bym nosił (używał) telefon 150 czy 180g, ale żeby żył dłużej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie całkowite ograniczenie korzystania z wifi (voip - wchodzę do domu/firmy/sklepu/punktu działalności, jestem pod stacjonarnym, wychodzę, nie jestem. A poza tym duży użyteczny wyświetlacz ale co z tego jak musi być blady bo prąd. Pzdr, Piotr M

Data: 2009-04-23 19:59:41
Autor: Zbylut
E51 pozeracz baterii
Piotr M napisal(a):

szczerze to nie wiem, czy  dany model obsługuje baterie o definiowanym maxie pojemności? Bardzo chętnie bym nosił (uĹźywał) telefon 150 czy 180g, ale Ĺźeby Ĺźył dłuĹźej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie całkowite ograniczenie

czy tak samo chętnie posiadałbyś telefon 2 razy grubszy? :)
(estetycznie)

--
pozdrawiam, Zbylut

E51 pozeracz baterii