E51 problemy różne

Data: 2009-05-25 11:46:32
Autor: Zby
E51 problemy różne
Mam E51 od 10 miesięcy i mam również kilka problemów, które nazwał bym stałymi.
1. Przy wyjazdach zagranicznych: wysiadam z samolotu i po włączeniu nie loguje się w sieci. Dopiero po wyjęciu baterii i karty SIM znajduje sieć i jest już OK. Taka sytuacja spotka mnie zawsze w Rzymie, Paryżu czy Wiedniu czy gdziekolwiek. Gdy przekraczam granicę samochodem znajduje operatora bez problemów.
2. Jeśli nie zrestartuje telefonu raz na jakieś 10 dni zaczyna on świrować. A to po naciśnięciu czerwonej słuchawki nie wyłączy się a to nie mogę zablokować klawiatury czy też nie mogę wejśc do Menu albo nie wszystkie ikonki Menu są widoczne.
3. Ostatni aby odblokować klawiaturę muszę operacje naciskania klawiszy odpowiedzialnych za funkcę blokady powtarzać kilkakrotnie.

Data: 2009-05-25 11:57:36
Autor: Maciek
E51 problemy różne
Użytkownik "Zby" <aaa@aaa.pl> napisał
Mam E51 od 10 miesięcy i mam również kilka problemów, które nazwał bym stałymi.

To normalne w smartfonach opartych na "zewnętrznych" systemach operacyjnych.
Którą wersję firmware masz aktualnie? Bo jedno co można zrobić, to aktualizować (albo czasami lepiej tego nie robić) oprogramowanie.

Maciek.

Data: 2009-05-26 11:16:56
Autor: Korsarz
E51 problemy różne
To normalne w smartfonach opartych na "zewnętrznych" systemach operacyjnych.
Którą wersję firmware masz aktualnie? Bo jedno co można zrobić, to aktualizować (albo czasami lepiej tego nie robić) oprogramowanie.

Ja mam E51 z plusa kupiony jakies 1.5roku temu, nigdy firmware nie updatowalem, i zero problemow jakie opisales. Latalem do Hiszpanii i nic nie musialem resetowac, przelogowywac itp.

E51 problemy różne