E51 problemy różne

Data: 2009-05-25 11:57:36
Autor: Maciek
E51 problemy różne
Użytkownik "Zby" <aaa@aaa.pl> napisał
Mam E51 od 10 miesięcy i mam również kilka problemów, które nazwał bym stałymi.

To normalne w smartfonach opartych na "zewnętrznych" systemach operacyjnych.
Którą wersję firmware masz aktualnie? Bo jedno co można zrobić, to aktualizować (albo czasami lepiej tego nie robić) oprogramowanie.

Maciek.

Data: 2009-05-26 11:16:56
Autor: Korsarz
E51 problemy różne
To normalne w smartfonach opartych na "zewnętrznych" systemach operacyjnych.
Którą wersję firmware masz aktualnie? Bo jedno co można zrobić, to aktualizować (albo czasami lepiej tego nie robić) oprogramowanie.

Ja mam E51 z plusa kupiony jakies 1.5roku temu, nigdy firmware nie updatowalem, i zero problemow jakie opisales. Latalem do Hiszpanii i nic nie musialem resetowac, przelogowywac itp.

E51 problemy różne