E52 Ładowanie via USB Pc Suite

Data: 2010-02-08 10:20:01
Autor: Aga R
E52 Ładowanie via USB Pc Suite
Witam!
pyt dot. nokia  e52
Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

Data: 2010-02-08 06:50:03
Autor: Grzegorz Sulek
On 8 Lut, 10:20, "Aga R" <dido...@SSgazeta.pl> wrote:
Witam!
pyt dot. nokia  e52
Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam
jak :)

Data: 2010-02-08 15:51:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 8 Feb 2010 06:50:03 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam
jak :)

No widzisz.. a ja bym bardzo chętnie miał taką funkcję, mógłbym jeździć w
podróże z jednym typem kabelka

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-08 17:38:45
Autor: Grzegorz S
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> jak :)

No widzisz.. a ja bym bardzo chętnie miał taką funkcję, mógłbym jeździć w

A jaki sprzęt oprócz kilku modeli współczesnych telefonów ma złącze w formacie
microUSB ?

--
gs

Data: 2010-02-08 18:07:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 8 Feb 2010 17:38:45 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

A jaki sprzęt oprócz kilku modeli współczesnych telefonów ma złącze w formacie
microUSB ?

Wszystkie współczesne bo jest to teraz tzw. przemysłowy standard (brrrr...
jak ja nie cierpię tego durnego tłumaczenia)
Nie licząc egzotycznych marek oczywiście.

Ale nawet jego eminencja Dżobs w swej niezmiernej łaskawości podpisał
umowę, więc nowe iPoo powinno być z microUSB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-08 19:52:32
Autor: Grzegorz S
> [...]

Ale nawet jego eminencja Dżobs w swej niezmiernej łaskawości podpisał
umowę, więc nowe iPoo powinno być z microUSB

Ale mi chodzi o sprzęt poza telefonami komórkowymi. Byłbyś tak miły i podał
mi kilka modeli? Nie spotkałem się z aparatami, mp3 playerami, czymkolwiek
poza telefonami co by miało uUSB i chętnie się zapoznam.

--
gs

Data: 2010-02-09 09:28:53
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 8 Feb 2010 19:52:32 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

Ale mi chodzi o sprzęt poza telefonami komórkowymi. Byłbyś tak miły i podał
mi kilka modeli? Nie spotkałem się z aparatami, mp3 playerami, czymkolwiek
poza telefonami co by miało uUSB i chętnie się zapoznam.

a ile innych urządzeń ma zasilanie z ładowarki Nokii? Bo czegoś nie
rozumiem...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-09 13:00:21
Autor: Grzegorz S
> [...]

> poza telefonami co by miało uUSB i chętnie się zapoznam.

a ile innych urządzeń ma zasilanie z ładowarki Nokii? Bo czegoś nie

Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie wliczając to telefonów? Dzięki.

--
gs

Data: 2010-02-09 06:36:03
Autor: mmartyn
On Feb 9, 2:00 pm, Grzegorz S <gsu...@sgh.waw.pl> wrote:
Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]
> rozumiem...

Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie

Nawigacje TomTom, aparaty fotograficzne Sony, tak dla pierwszych z
brzegu przykładów

Data: 2010-02-09 14:39:38
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Feb 2010 06:36:03 -0800 (PST), mmartyn napisał(a):

Nawigacje TomTom, aparaty fotograficzne Sony, tak dla pierwszych z
brzegu przykładów

Który tomtom ma microUSB? I kiedy wyszły?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-09 14:07:52
Autor: Dominik & Co
E52 Ładowanie via USB Pc Suite
Grzegorz S rzecze:

Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie wliczając to telefonów? Dzięki.

Ja widziałem dedykowaną nawigację samochodową, zestaw nauszny
Bluetooth i playera "mp4".

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-09 14:26:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Feb 2010 13:00:21 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

Mógłbyś mi podać te przykłady urządzeń z gniazdem microUSB, nie wliczając to telefonów? Dzięki.

A mógłbyś mi podać przykłady urządzeń z gniazdem Nokii nie wliczając
telefonów? Dzięki

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-09 16:09:15
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
E52 Ładowanie via U SB Pc Suite
On Tue, 9 Feb 2010 14:26:22 +0000, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

A mógłbyś mi podać przykłady urządzeń z gniazdem Nokii nie wliczając
telefonów? Dzięki

Słuchawki BT Nokii i GPS na BT Nokii - oba mam. ;-) Chińska podróbka
ma już USB ale kopię baterii Nokii.

Zdrówko

Data: 2010-02-09 16:19:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 09 Feb 2010 16:09:15 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

Słuchawki BT Nokii i GPS na BT Nokii - oba mam. ;-) Chińska podróbka
ma już USB ale kopię baterii Nokii.

no tak, bo to raz, że nokia, dwa, że przewidziane do używania z telefonem --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-09 17:18:07
Autor: Grzegorz S
> [...]

A mógłbyś mi podać przykłady urządzeń z gniazdem Nokii nie wliczając

Nie znam takich. Proszę.

--
gs

Data: 2010-02-09 18:12:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Feb 2010 17:18:07 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

[...]

Ok, to wobec tego czy mógłbyś proszę mi wyjaśnić, dlaczego od jednego
złącza oczekujesz występowania w innych urządzeniach, a od innego nie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-09 18:38:28
Autor: Grzegorz S
> [...]

Ok, to wobec tego czy mógłbyś proszę mi wyjaśnić, dlaczego od jednego
złącza oczekujesz występowania w innych urządzeniach, a od innego nie?

Od złącza Nokii niczego nie oczekuję, oczekuję za to od miroUSB, którego
Ty nazwałeś 'standardem przemysłowym' by takim się w końcu stał.
Inaczej byłoby bezcelowe tworzenie takiegoż standardu, nieprawdaż? :-)

--
gs

Data: 2010-02-09 20:06:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Feb 2010 18:38:28 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

Od złącza Nokii niczego nie oczekuję, oczekuję za to od miroUSB, którego
Ty nazwałeś 'standardem przemysłowym' by takim się w końcu stał.
Inaczej byłoby bezcelowe tworzenie takiegoż standardu, nieprawdaż? :-)

Standard się wprowadza sam, bo najwięksi producenci podpisali umowę o
unifikacji złącz. Głównym powodem była unifikacja ładowarek, co jest
całkiem wygodne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-09 20:42:36
Autor: Grzegorz S
> [...]

Standard się wprowadza sam, bo najwięksi producenci podpisali umowę o
unifikacji złącz. Głównym powodem była unifikacja ładowarek, co jest

Zgadzam się. Osobiście chciałbym jednak by microUSB zaczęto także powszechnie stosować
we wszystkich urządzeniach w których obecnie jest stosowane mini USB lub gniazdo
standardowe. Wtedy dopiero będzie wygodnie. Ciekawe kiedy mini USB zacznie być
wypierane przez nowszy standard bo nawet samych kabli na allegro jest bardzo niewiele.

--
gs

Data: 2010-02-08 19:06:12
Autor: qwerty
Użytkownik "Grzegorz Sulek" <soolcio@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d0d74c79-a76e-4950-afc2-7540f2786f91@m31g2000yqb.googlegroups.com...
To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam
jak :)

Dlaczego?

Data: 2010-02-08 19:49:53
Autor: Grzegorz S
qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:
> [...]
> To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam

Dlaczego?

Z dbałości o baterię. Nie chcę, by jak podpinam telefon do komputera by coś sobie zsynchronizować to telefon w tym czasię się ładuje. To nie jest najzdrowsze dla
akumulatora. W HTC można to sobie ustawić, w Nokii nie.

Na szczęście e72 ma zarówno gniazdo microUSB jak i tradycyjne nokiowe z małym bolcem.

--
gs

Data: 2010-02-08 21:03:52
Autor: FD
Grzegorz S pisze:

Z dbałości o baterię. Nie chcę, by jak podpinam telefon do komputera by coś sobie zsynchronizować to telefon w tym czasię się ładuje. To nie jest najzdrowsze dla
akumulatora.

lol
czyżbyś zamieni firmowe Li-Poly na jakies zabytkowe Ni-Mh??

Data: 2010-02-08 17:45:22
Autor: Maciej Muran
E52 Ładowanie via USB Pc Suite
Użytkownik "Aga R" <didotom@SSgazeta.pl> napisał

Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

Pamiętam, że przy pierwszym podłączeniu też nie było ładowania. Nie chcę zmyślać ale OIDP ładowanie "ruszyło" od chwili załadowania na telefon "obsługi PC Suite" - PCS niejako wymusza tę czynność. A może trzeba sprawić aby PCS na nowo znalazł i zainstalował telefon? Nie wiem, mam tylko wrażenie, że jest to związane ze sterownikiem dla Windows.

A jak się zachowuje telefon wobec Nokia Ovi Suite?

M.

Data: 2010-02-09 09:30:24
Autor: Aga R
[...]

siadła bateria, telefon się wyłączył  nagle zaczął ładowac :)
i juz ładuje cały czas

E52 Ładowanie via USB Pc Suite