E52 Ładowanie via USB Pc Suite

Data: 2010-02-08 17:45:22
Autor: Maciej Muran
E52 Ładowanie via USB Pc Suite
Użytkownik "Aga R" <didotom@SSgazeta.pl> napisał

Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

Pamiętam, że przy pierwszym podłączeniu też nie było ładowania. Nie chcę zmyślać ale OIDP ładowanie "ruszyło" od chwili załadowania na telefon "obsługi PC Suite" - PCS niejako wymusza tę czynność. A może trzeba sprawić aby PCS na nowo znalazł i zainstalował telefon? Nie wiem, mam tylko wrażenie, że jest to związane ze sterownikiem dla Windows.

A jak się zachowuje telefon wobec Nokia Ovi Suite?

M.

Data: 2010-02-09 09:30:24
Autor: Aga R
[...]

siadła bateria, telefon się wyłączył  nagle zaczął ładowac :)
i juz ładuje cały czas

E52 Ładowanie via USB Pc Suite