E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???

Data: 2010-09-08 08:06:19
Autor: yendy
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Od paru miesięcy jestem szczę¶liwym posiadaczem E52. Owszem, telefon
"może być", przyzwyczaiłem się do niego.
Ale wyci±gn±łem swój niegdysiejszy smartfon SPV-C600 (z Windows
Mobile) żeby móc korzystać też z innego SIMa u innego operatora (dla
celów oszczędno¶ciowych). Przyznam, że nie używałem go ze 2 lata i
jakież było moje zdziwienie JAK ON ¦MIGA!!!

No tak, SZYBKO¦Ć reakcji na naci¶nięcia klawiszy, start aplikacyjek
itp. tak >2x większa!

Oto zagadka: DLACZEGO?

Przecież E52 to niby (naj)nowszy model, ma 3x szybszy procesor...

Porównajmy:

1.) Nokia E52,
OS: Symbian,
CPU: "ARM11"   600MHz,
data wprowadzenia na rynek:        2009, Maj
         http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/e52/
         http://www.gsmarena.com/nokia_e52-2792.php

2.) SPV C600 (aka Qtek 8310),
OS: Windows Mobile 6,
CPU: "OMAP 850"   200MHz,
data wprowadzenia na rynek:        2005, Sierpień
         http://www.mgsm.pl/pl/katalog/spv/c600/
         http://www.gsmarena.com/qtek_8310-1253.php

Jak widać szybko¶ć procesora jest niby 3 razy wyższa u E52 - ale W
PRAKTYCE JEST ODWROTNIE!!!
Kurcze SZOK!!!
Czemu to zawdzięcza - czyżby ten Symbian jest tak ZAMULONY różnymi
MARKETINGOWYMI ¦MIECIAMI tudzież "zabezpieczeniami"???  (BLOATED)

Przynam, że w ten mój SPVC600 wgrałem ZMODDOWANˇ wersję WM6.1, gdzie
autor tunningu wyrzucił wszystko co niepotrzebne a wgrał to co
korzystne... może to dlatego - ale NIE AŻ DO TAKIEGO STOPNIA!!!
Czekam na modding firmware do E52 - ale czy komu¶ się będzie chciało
nad tym popracować?

Przyznam, że teraz wolę tego SPVC600 - jest o wiele przyjemniejszy w
użyciu - conajmniej 2x szybszy, wagowo lżejszy... (Je¶li chodzi o
wielko¶ć to w sumie 3-ch wymiarów jest mniejszy, chociaż E52 jest 2x
cieńsza...)
Tylko bateria trzyma troszkę krócej niż w E52, i nie ma GPS... Ale i
tak rzadzko to używam.

Acha, i jeszcze WYKOŃCZENIE - w SPVC600 klawisze leciutko i wyraĽnie
się wciskaj±, obudowa jest taka bardziej solidniejsza, wy¶wietlacz
jest ja¶niejszy...
KURCZE! GDZIE TEN POSTĘP!!!???

Data: 2010-09-08 22:37:21
Autor: Maciej Muran
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał

Czemu to zawdzięcza - czyżby ten Symbian jest tak ZAMULONY różnymi
MARKETINGOWYMI ¦MIECIAMI tudzież "zabezpieczeniami"???  (BLOATED)

Prawdopodobnie.
Na przykładzie E71: po ostatniej aktualizacji do 500.21.009 aplikacje takie jak Zegar czy Kontakty... Ich otwarcie... No niestety, "Prosimy o jeszcze chwileczkę cierpliwo¶ci. Twoja Nokia".

M.

Data: 2010-09-09 08:25:08
Autor: Adramelech
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> Odpowiedz na news:67c478de-7bdd-4680-
813d-235f1a9b8b57@b34g2000yqm.googlegroups.com:

Windows to Windows.

KURCZE! GDZIE TEN POSTĘP!!!???

C600 nie ma Wifi;)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-09-09 02:10:46
Autor: yendy
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
On Sep 9, 10:25 am, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
Windows to Windows.

Czyli tak... Symbian okrutnie zapaćkany, tak że procesor 70% czasu
zużywa na SAMOOBSŁUGĘ.
Windows Mobile, choć też korporacyjny to jednak okazuje się być
MISTRZEM LEKKO¦CI w porównaniu z Symbianem...
A jak się ma do tego Android? Ponoć to Linux więc można by się
spodziewać, iż nie ma tam procedur pasożytniczych... Jakie s± Wasze
do¶wiadczenia? Przymierzam się do zakupu czego¶ z Androidem, ale chcę
najpierw wybadać bo trochę mi się znudziło kolekcjonowanie klamotów...

> KURCZE! GDZIE TEN POSTĘP!!!???

C600 nie ma Wifi;)

Tak, to fakt (chociaż już jego klon Qtek 8310 ma wifi). Ale często
korzytasz z wifi w telefonie?
W sumie tylko w domu można swobodnie, je¶li masz router bezprzewodowy.
Bo w terenie nie tak dużo znowu jest tych hotspotów, a jak już się
trafi w jakie¶ kafejce to trzeba zaraz "się starać" o klucz sieciowy
itd. cała biurokracja żeby na chwilę móc użyć swojego telefonu -
jejku! to już wolę liczyć na pakiety internetowe!

Data: 2010-09-09 10:29:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Sep 2010 02:10:46 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

A jak się ma do tego Android? Ponoć to Linux więc można by się
spodziewać, iż nie ma tam procedur pasożytniczych...

Nie, sk±dże... :-P
Po za głównym pasożytem w postaci wirtualnej maszyny Javy, która nie
wiadomo po jak± cholerę obowi±zkowo po¶redniczy pomiędzy oprogramowaniem a
systemem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 12:59:32
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 9 Sep 2010 10:29:27 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Thu, 9 Sep 2010 02:10:46 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

A jak się ma do tego Android? Ponoć to Linux więc można by się
spodziewać, iż nie ma tam procedur pasożytniczych...

Nie, skÄ…dĹĽe... :-P
Po za głównym pasożytem w postaci wirtualnej maszyny Javy, która nie
wiadomo po jaką cholerę obowiązkowo pośredniczy pomiędzy oprogramowaniem a
systemem.

Pewnie dlatego, żeby aplikacje działały na więcej niż jednym modelu
telefonu.

"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."

Data: 2010-09-09 12:20:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Sep 2010 12:59:32 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

Taaa... z pewno¶ci±, dzięki za zwrócenie uwagi.
Wynika z tego, że te programy co działaj± np. na Droidzie a nie działaj± na
Hero albo wymagaj± conajmniej wersji 2.1 systemu to nie s± programy Javowe
i pewnie działaj± (jak jakim¶ cudem działaj±) przez czyst± magię.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 13:48:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 9 Sep 2010 12:20:21 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Taaa... z pewnością, dzięki za zwrócenie uwagi.
Wynika z tego, że te programy co działają np. na Droidzie a nie działają na
Hero albo wymagajÄ… conajmniej wersji 2.1 systemu to nie sÄ… programy Javowe
i pewnie działają (jak jakimś cudem działają) przez czystą magię.

No to teraz wyobraź sobie jaki bałagan powstałby gdyby nie było dalvika
pomiędzy programami a systemem.

"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2010-09-09 13:00:47
Autor: Waldek Godel
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Dnia Thu, 9 Sep 2010 13:48:47 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

No to teraz wyobraĽ sobie jaki bałagan powstałby gdyby nie było dalvika
pomiędzy programami a systemem.

hmm.. no niech się zastanowię... IDENTYCZNY.
Taki gejfon jako¶ sobie bez niego ¶wietnie radzi. Choć też to nie
wyeliminowało problemów z różnym hardwarem (pomimo tylko jednego
producenta)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 15:03:05
Autor: J.F.
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:z5beu709djq8$.dlglepper.institute.com...
[...]

Niby identyczny, ale znacznie wiekszy :-)
I nie wystarczyloby "wymaga wersji 2.1 systemu", ale "dziala na nastepujacych modelach telefonow i systemow:"

Taki gejfon jako¶ sobie bez niego ¶wietnie radzi.

Bo to jeden system i jeden producent dbajacy o kompatybilnosc.

J.

Data: 2010-09-09 14:21:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Sep 2010 15:03:05 +0200, J.F. napisał(a):

Bo to jeden system i jeden producent dbajacy o kompatybilnosc.

a mimo to nie wychodzi, no co za pech..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 16:20:21
Autor: J.F.
[...]

No widzisz .. to co by sie dzialo na androidzie bez javy ?

J.

Data: 2010-09-09 15:25:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Sep 2010 16:20:21 +0200, J.F. napisał(a):

No widzisz .. to co by sie dzialo na androidzie bez javy ?

Działałby szybciej i zżerał mniej energii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 13:03:18
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
E52 duuĹĽo woolniejsza od SPVC600 - NOK IO NIE WSTYD CI???
On 09/09/2010 12:59 PM, Andrzej Libiszewski wrote:

Nie, skÄ…dĹĽe... :-P
[...]

A to jedna aplikacja nie może mieć wersji na rózny system i różny hardware?
Ciekawe co na to takie /bin/ls :>

M.

Data: 2010-09-09 13:46:29
Autor: Andrzej Libiszewski
E52 duuĹĽo woolniejsza od SPVC600 - NOK IO NIE WSTYD CI???
Dnia Thu, 09 Sep 2010 13:03:18 +0200,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

[...]

Śladowa popularność kilkuset dystrybucji linuksa na domowym desktopie gdzie
każdy ciągnie w swoją stronę daje dobry wgląd czym by się takie podejście
skończyło w smartfonach. To ma działać, bez rzeźbienia i szukania
działającej wersji.

Data: 2010-09-09 13:53:54
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 09/09/2010 01:46 PM, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Dystrybucji Linuksa?
Hmm, ls działa dalece nie tylko na linuksach...
I naprawdę kompilator generujący binarki na różny hardware z jednego kodu źródłowego to żadna egzotyka.

M.

Data: 2010-09-10 08:18:16
Autor: yendy
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
On Sep 9, 1:53 pm, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" > Dystrybucji
Linuksa?
Hmm, ls działa dalece nie tylko na linuksach...
I naprawdę kompilator generuj±cy binarki na różny hardware z jednego
kodu Ľródłowego to żadna egzotyka.

Powinien być wraz z telefonem dostarczany program na PC (jakie¶ tam
jak zwykle "suite" typowe do kopiowania kontaktów, SMSów itd.) - z
tym, że jako nieodł±czna funkcja instalatora aplikacyjek - KOMPILATOR
kodów Ľródłowych tych aplikacyjek optymalizuj±cy na platformę danego
modelu telefonu... Ale byłby to HICIOR !!!!!! :)

Data: 2010-09-10 22:23:42
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
E52 duuĹĽo woolniejsza od SPVC600 - NOK IO NIE WSTYD CI???
On 09/10/2010 05:18 PM, yendy wrote:
On Sep 9, 1:53 pm, "Michal Dwuznik (MichaĹ‚ DwuĹĽnik)">  Dystrybucji
Linuksa?
Hmm, ls działa dalece nie tylko na linuksach...
I naprawdę kompilator generujący binarki na różny hardware z jednego
kodu źródłowego to żadna egzotyka.

Powinien być wraz z telefonem dostarczany program na PC (jakieś tam
jak zwykle "suite" typowe do kopiowania kontaktĂłw, SMSĂłw itd.) - z
tym, że jako nieodłączna funkcja instalatora aplikacyjek - KOMPILATOR
kodów źródłowych tych aplikacyjek optymalizujący na platformę danego
modelu telefonu... Ale byłby to HICIOR !!!!!! :)

Tak, na pewno...

Podpowiem że odnosiłem się do wrażenia jednego z poprzedników że do działania na więcej niż jednym modelu telefonu _konieczna_ jest Java.

M.

Data: 2010-09-10 23:07:32
Autor: Andrzej Libiszewski
E52 duuĹĽo woolniejsza od SPVC600 - NOK IO NIE WSTYD CI???
Dnia Fri, 10 Sep 2010 22:23:42 +0200,
[...]

Nie napisałem że jest konieczna. Na pewno jednak ułatwia przenośność.

God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2010-09-11 13:10:40
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 09/10/2010 11:07 PM, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Z tym że może ułatwiać się zgodzę, dopiero teraz brzmi to sensownie, poprzednia wypowiedź wyglądała z grubsza tak:
-'...nie wiadomo po co _obowiÄ…zkowa_ maszyna Javy...'
-'...żeby działało na >1 modelu...'
Bez 'obowiązkowa' byłoby mniej ostro.

Pozdrawiam
M.

Data: 2010-09-11 14:19:54
Autor: Andrzej Libiszewski
E52 duuĹĽo woolniejsza od SPVC600 - NOK IO NIE WSTYD CI???
Dnia Sat, 11 Sep 2010 13:10:40 +0200,
[...]

Ale to nie ja pisałem o obowiązkowej - tak chciał producent :) Ale wiadomo
o co chodzi, można było wyciągnąć z moich słów dalej idące wnioski niż
chciałem, przyznaję.

God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2010-09-09 15:00:10
Autor: J.F.
E52 duuĹĽo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
[...]

Miec to moze, tylko spojrz pozniej na klopoty dystrybutorow.
W sumie to moze nawet zaleta jak po zmianie telefonu klient bedzie musial ponownie zaplacic za program - ale znow jaki klopot w android-store :-)

Co prawda procesor akurat wszystkie maja ten sam, system ma byc ten sam - wiec faktycznie zupelnie nie wiadomo po co :-)

J.

Data: 2010-09-09 15:02:58
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 09/09/2010 03:00 PM, J.F. wrote:
[...]

To naprawde nie ja twierdziłem że Java jest konieczna do działania aplikacji na więcej niz jednym modelu...

M.

Data: 2010-09-09 13:57:20
Autor: Adramelech
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> Odpowiedz na news:brmuu100auoj$.agfbchk6dgg5$.dlg40tude.net:

[...]

 Ale co to ma do rzeczy? Aplikacje pod WM działaj± na wielu modelach urz±dzeń, z procesorami kilku producentów. Tak samo Symbianowe. Też działaj± na wielu modelach telefonów.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-09-10 07:59:57
Autor: yendy
On Sep 9, 11:29 am, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Po za głównym pasożytem w postaci wirtualnej maszyny Javy, która nie
wiadomo po jak± cholerę obowi±zkowo po¶redniczy pomiędzy oprogramowaniem a

Czy masz na my¶li aplikacje Java? Je¶li tak to raczysz żartować (bo
wszystkie telefony tak maj±).

Je¶li natomiast rzeczywi¶cie to dotyczy WSZELKICH aplikacji (a nie
jestem jeszcze zorientowany w Androidzie) to "Houston mamy problem"...

Data: 2010-09-10 18:46:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 10 Sep 2010 07:59:57 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

[...]

tak, dokładnie, całe UI Androida jest w Javie i każde oprogramowanie
uruchamiane w tym systemie jest równiez w Javie.

Gorzej może być już tylko w Samsung Bada, bo tam całe oprogramowanie jest
we flashu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-10 20:07:12
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 10 Sep 2010 18:46:18 +0100, Waldek Godel napisał(a):

tak, dokładnie, całe UI Androida jest w Javie i każde oprogramowanie
uruchamiane w tym systemie jest rĂłwniez w Javie.

Tylko niekoniecznie wynika z tego, że przez to gorzej działa:

http://www.youtube.com/watch?v=DLLi5ccES4o

Gorzej może być już tylko w Samsung Bada, bo tam całe oprogramowanie jest
we flashu.

Och oczywiście. Miałeś w ręku, czy tak sobie teoretyzujesz?

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-09-09 11:18:54
Autor: Piotr K.
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:535da26c-0d4d-41f1-a896-a3197fd1911ce20g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

WiFi baaardzo się przydaje. Szczególnie w podróżach zagranicznych. W końcu jest to jedyny sposób, żeby tanio zadzwonić do domu.
Przetestowane w Grecji, Egipcie, Czechach a niedługo też w Tunezji... ;)

dziejek7

Data: 2010-09-09 12:15:06
Autor: J.F.
[...]

porownujesz jablka do rzodkiewek.
Inny system, inna funkcjonalnosc, inne zabezpieczenia, Niby podobna, ale jednak inna.
To i szybkosc moze byc inna. Inny ekran, byc moze inne wspomaganie, inne funkcje.
No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci wbudowanej czy np na karcie ?

porownaj predkosc np Tomtoma - jest chyba na oba systemy.

Przynam, że w ten mój SPVC600 wgrałem ZMODDOWANˇ wersję WM6.1, gdzie
autor tunningu wyrzucił wszystko co niepotrzebne a wgrał to co
korzystne... może to dlatego - ale NIE AŻ DO TAKIEGO STOPNIA!!!

Pytanie czy wyrzucal aplikacje poboczne, ktore niekoniecznie obciazaja procesor, czy przekompilowal system, wyrzuciwszy przedtem niepotrzebne funkcje.

Czekam na modding firmware do E52 - ale czy komu¶ się będzie chciało
nad tym popracować?

Coraz wieksze te systemy, i coraz trudniej amatorowi cos zmienic. Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.

Tylko bateria trzyma troszkę krócej niż w E52, i nie ma GPS...

Byc moze nowa bylaby lepsza.

Acha, i jeszcze WYKOŃCZENIE - w SPVC600 klawisze leciutko i wyraĽnie

Przyznaj sie - wystawiles SPV na allegro i cos sie nie chce sprzedac :-)

J.

Data: 2010-09-10 08:11:16
Autor: yendy
On Sep 9, 12:15 pm, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkov...@gmail.com> napisał

> [...]

podobna, ale jednak inna.
To i szybkosc moze byc inna. Inny ekran, byc moze inne wspomaganie,

A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzie¶!

No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci
wbudowanej czy np na karcie ?

Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 s± na karcie
pamięci.

> [...]

Pytanie czy wyrzucal aplikacje poboczne, ktore niekoniecznie
obciazaja procesor, czy przekompilowal system, wyrzuciwszy przedtem

Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu Ľródłowego
swego WM???

> [...]

Coraz wieksze te systemy, i coraz trudniej amatorowi cos zmienic.
Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.

Ale czy mi się zdawało czy gdzie¶ słyszałem, że Nokia udostępniła KOD
¬RÓDŁOWY SYMBIANA???

>Acha, i jeszcze WYKOŃCZENIE - w SPVC600 klawisze leciutko i
>wyraĽnie

Przyznaj sie - wystawiles SPV na allegro i cos sie nie chce
sprzedac :-)

Wiesz - nie! Raczej nie wierzę w tak± akcję marketingow± na tej
grupie :)
AUTENTYCZNIE jestem oczarowany komfortem użytkowania SPVC600 po pół
roku użytkowania E52 - a w±tpliwo¶ci "teoretyczne" postanowiłem
wyłuszczyć wła¶nie na tej grupie... (A nóż może kto¶ podsunie
zmoddowany FW do E52?)
Tak więc... gdzie tam! Sam go używam, mam 2 numery i jestem bardzo
zadowolony :)

Data: 2010-09-10 18:40:52
Autor: TGor
On 2010-09-10 17:11, yendy wrote:

A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzie¶!

A porównywałe¶ z Samsungiem?

TG

Data: 2010-09-12 11:08:25
Autor: J.F.
On Fri, 10 Sep 2010 08:11:16 -0700 (PDT),  yendy wrote:
[...]

to kup sobie najprostsza nokie i tez bedziesz mial EFEKT - chodzi
szybko i dzwonic sie da ..

No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci
wbudowanej czy np na karcie ?
Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 s± na karcie
pamięci.

No to byc moze roznia sie drobnym szczegolem interfejsu karty, a ty
przenosisz to na caly telefon. Gierka startuje dwa razy wolniej, ale potem dziala dwa razy szybciej
:-)

> [...]
Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu Ľródłowego

Udostepnia jakies wersje generacyjne dla producentow sprzetu, gdzie chyba mozna sobie duzo rzeczy ustawic.

A slusznie, jest. J.

Data: 2010-09-12 04:28:57
Autor: yendy
On Sep 12, 11:08 am, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
>Ale czy mi się zdawało czy gdzie¶ słyszałem, że Nokia udostępniła KOD
>¬RÓDŁOWY SYMBIANA???

A slusznie, jest.

a SKˇD GO MOŻNA ¦CIˇGNˇĆ? (Oczywi¶cie na E52?)

Data: 2010-09-12 12:38:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Sep 2010 04:28:57 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

a SKˇD GO MOŻNA ¦CIˇGNˇĆ? (Oczywi¶cie na E52?)

nie wrzeszcz.
St±d: http://tinyurl.com/2bjpkgh

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-13 07:25:22
Autor: Adramelech
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Odpowiedz na news:vk5p869nr6te1l30fu43ivciqu83v0vdvb4ax.com:

[...]

Tyle że C600 prócz GPS i Wifi potrafi wszystko(a pewnie dużo więcej)niż E52. Nie mówi±c o najprostszej nokii z której tylko sobie podzwonisz... Po za tym te nowe "najprostsze" też potrafi± zamulić w menu. A C600 to sie nie zdarza.

[...]

Sprzet jest tylko tak dobry jak jego najsłabszy element. Chcesz o tym podyskutować?

> [...]

swego WM???

Udostepnia jakies wersje generacyjne dla producentow sprzetu, gdzie chyba mozna sobie duzo rzeczy ustawic.

Szkoda że jako¶ nokii nikt nie chce zrobić tej "wersje generacyjne" Symbiana.
;)))

> [...]
Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.
Ale czy mi się zdawało czy gdzie¶ słyszałem, że Nokia udostępniła KOD

Może pode¶lij nokii linka to ugotuj± dla E52 jaki¶ porz±dny soft?
;)))))

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???