E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???

Data: 2010-09-09 12:15:06
Autor: J.F.
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał
Ale wyciągnąłem swój niegdysiejszy smartfon SPV-C600 (z Windows
Mobile) żeby móc korzystać też z innego SIMa u innego operatora (dla
celów oszczędnościowych). Przyznam, że nie używałem go ze 2 lata i
jakież było moje zdziwienie JAK ON ŚMIGA!!!
Przecież E52 to niby (naj)nowszy model, ma 3x szybszy procesor...

porownujesz jablka do rzodkiewek.
Inny system, inna funkcjonalnosc, inne zabezpieczenia, Niby podobna, ale jednak inna.
To i szybkosc moze byc inna. Inny ekran, byc moze inne wspomaganie, inne funkcje.
No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci wbudowanej czy np na karcie ?

porownaj predkosc np Tomtoma - jest chyba na oba systemy.

Przynam, że w ten mój SPVC600 wgrałem ZMODDOWANĄ wersję WM6.1, gdzie
autor tunningu wyrzucił wszystko co niepotrzebne a wgrał to co
korzystne... może to dlatego - ale NIE AŻ DO TAKIEGO STOPNIA!!!

Pytanie czy wyrzucal aplikacje poboczne, ktore niekoniecznie obciazaja procesor, czy przekompilowal system, wyrzuciwszy przedtem niepotrzebne funkcje.

Czekam na modding firmware do E52 - ale czy komuś się będzie chciało
nad tym popracować?

Coraz wieksze te systemy, i coraz trudniej amatorowi cos zmienic. Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.

Tylko bateria trzyma troszkę krócej niż w E52, i nie ma GPS...

Byc moze nowa bylaby lepsza.

Acha, i jeszcze WYKOŃCZENIE - w SPVC600 klawisze leciutko i wyraźnie

Przyznaj sie - wystawiles SPV na allegro i cos sie nie chce sprzedac :-)

J.

Data: 2010-09-10 08:11:16
Autor: yendy
On Sep 9, 12:15 pm, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkov...@gmail.com> napisał

> [...]

podobna, ale jednak inna.
To i szybkosc moze byc inna. Inny ekran, byc moze inne wspomaganie,

A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzieś!

No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci
wbudowanej czy np na karcie ?

Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 są na karcie
pamięci.

> [...]

Pytanie czy wyrzucal aplikacje poboczne, ktore niekoniecznie
obciazaja procesor, czy przekompilowal system, wyrzuciwszy przedtem

Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu źródłowego
swego WM???

> [...]

Coraz wieksze te systemy, i coraz trudniej amatorowi cos zmienic.
Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.

Ale czy mi się zdawało czy gdzieś słyszałem, że Nokia udostępniła KOD
ŹRÓDŁOWY SYMBIANA???

>Acha, i jeszcze WYKOŃCZENIE - w SPVC600 klawisze leciutko i
>wyraźnie

Przyznaj sie - wystawiles SPV na allegro i cos sie nie chce
sprzedac :-)

Wiesz - nie! Raczej nie wierzę w taką akcję marketingową na tej
grupie :)
AUTENTYCZNIE jestem oczarowany komfortem użytkowania SPVC600 po pół
roku użytkowania E52 - a wątpliwości "teoretyczne" postanowiłem
wyłuszczyć właśnie na tej grupie... (A nóż może ktoś podsunie
zmoddowany FW do E52?)
Tak więc... gdzie tam! Sam go używam, mam 2 numery i jestem bardzo
zadowolony :)

Data: 2010-09-10 18:40:52
Autor: TGor
On 2010-09-10 17:11, yendy wrote:

A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzieś!

A porównywałeś z Samsungiem?

TG

Data: 2010-09-12 11:08:25
Autor: J.F.
On Fri, 10 Sep 2010 08:11:16 -0700 (PDT),  yendy wrote:
[...]

to kup sobie najprostsza nokie i tez bedziesz mial EFEKT - chodzi
szybko i dzwonic sie da ..

No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci
wbudowanej czy np na karcie ?
Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 są na karcie
pamięci.

No to byc moze roznia sie drobnym szczegolem interfejsu karty, a ty
przenosisz to na caly telefon. Gierka startuje dwa razy wolniej, ale potem dziala dwa razy szybciej
:-)

> [...]
Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu źródłowego

Udostepnia jakies wersje generacyjne dla producentow sprzetu, gdzie chyba mozna sobie duzo rzeczy ustawic.

A slusznie, jest. J.

Data: 2010-09-12 04:28:57
Autor: yendy
On Sep 12, 11:08 am, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
>Ale czy mi się zdawało czy gdzieś słyszałem, że Nokia udostępniła KOD
>ŹRÓDŁOWY SYMBIANA???

A slusznie, jest.

a SKĄD GO MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ? (Oczywiście na E52?)

Data: 2010-09-12 12:38:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Sep 2010 04:28:57 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

a SKĄD GO MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ? (Oczywiście na E52?)

nie wrzeszcz.
Stąd: http://tinyurl.com/2bjpkgh

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-13 07:25:22
Autor: Adramelech
E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Odpowiedz na news:vk5p869nr6te1l30fu43ivciqu83v0vdvb4ax.com:

[...]

Tyle że C600 prócz GPS i Wifi potrafi wszystko(a pewnie dużo więcej)niż E52. Nie mówiąc o najprostszej nokii z której tylko sobie podzwonisz... Po za tym te nowe "najprostsze" też potrafią zamulić w menu. A C600 to sie nie zdarza.

[...]

Sprzet jest tylko tak dobry jak jego najsłabszy element. Chcesz o tym podyskutować?

> [...]

swego WM???

Udostepnia jakies wersje generacyjne dla producentow sprzetu, gdzie chyba mozna sobie duzo rzeczy ustawic.

Szkoda że jakoś nokii nikt nie chce zrobić tej "wersje generacyjne" Symbiana.
;)))

> [...]
Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.
Ale czy mi się zdawało czy gdzieś słyszałem, że Nokia udostępniła KOD

Może podeślij nokii linka to ugotują dla E52 jakiś porządny soft?
;)))))

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???