E52 glosowe wybieranie numeru

Data: 2011-01-19 20:01:29
Autor: gazeta456
E52 glosowe wybieranie numeru
Witam
Czy ktoś byłby tak miły udzielić mi wskazówek jak ustawić w E52 funkcje
głosowego wybierania numerów? Przesiadłem się z SE k550i, w którym było to
bardzo proste, nagrywało się słowa kluczowe i np przy użyciu słuchawki
bluetooth wciskało jej guziczek, mówiło słowo kluczowe a telefon wybierał
pożądany numer. Szczególnie użyteczne przy prowadzeniu samochodu... Instrukcja
obsługi jest w tym temacie wyjątkowo oszczędna.
z góry dziękuję

Data: 2011-01-19 22:47:24
Autor: Wycior
E52 glosowe wybieranie numeru
Tu nie musisz nagrywać słow. Przytrzymujesz klawisz w zestawie słuchawkowym i wyraźnie wymawiasz nazwę kontaktu. W słuchawce powinien mu odpowiadać klawisz m-dzy przyciskami głośności (również wciskasz i przytrzymujesz).

--

Wycior

E52 glosowe wybieranie numeru