E52 - obawy nowego posiadacza

Data: 2010-09-11 11:22:36
Autor: yendy
E52 - obawy nowego posiadacza
On Sep 11, 5:12 pm, Alan <s...@go2.pl> wrote:
Czytając rożne wątki na temat NOKIA E52 w sieci trafiłem na bardzo
wiele negatywnych wypowiedzi na temat tego telefonu w komentarzach
internautów.

Sam hardware jest świetny, ale wszystko zamula Symbian.
Trzeba zmoddować i wtedy będzie lepiej :)

Same recenzje prasie były raczej zdecydowanie pozytywne.

wiadomo, wielopoziomy markeing

Data: 2010-09-11 22:30:01
Autor: Piotr M
Dnia 11-09-2010 o 20:22:36 yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał(a):

[...]

Symbian to jedno ale sprzęt to drugie. Pobaw się np 6730c a nie zobaczysz  nawet minimalnego zamulenia, co mnie bardzo zaskoczyło jak oni to  wykombinowali..

Trzeba zmoddować i wtedy będzie lepiej :)

Co masz na myśli?

Same recenzje prasie były raczej zdecydowanie pozytywne.

wiadomo, wielopoziomy markeing

Dokładnie, plus plotki, plus fakty, bo niektóre modele E52 faktycznie mają  problemy np z głośnikiem czy płytą główną. ale czy to aż takie ważne w  decyzji na ten model? Jak jest wadliwa to naprawić i używać. W serwisie to  już na pewno te wady robią rutynowo :D i z zamkniętymi oczami.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-11 15:15:05
Autor: yendy
On Sep 11, 10:30 pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> Sam hardware jest świetny, ale wszystko zamula Symbian.

Symbian to jedno ale sprzęt to drugie.

telefon bardzo elegancko cienki, silna bateria, GPS, wifi, szybki CPU
(600MHz) - ma to potencjał szybko działać ale w firmware jest od metra
zamulających procedur

Pobaw się np 6730c a nie zobaczysz
nawet minimalnego zamulenia, co mnie bardzo zaskoczyło jak oni to
wykombinowali..

Jakoś nie miałem okazji się pobawić tym modelem ale jeśli to prawda to
widocznie dopieścili firmware.

> Trzeba zmoddować i wtedy będzie lepiej :)

Co masz na myśli?

dopieszczenie w wersji amatorsiej = "modding"  ;)

pojawiło się trochę programów na PC do samowolnej edycji firmware
(Nokia Editor, Nokia Cooker itd...) - fajnie byłoby gdyby ktoś
poważnie zabrał się za firmware do E52, powyrzucał te wszystkie
zabezpieczenia-przed-użytkownikiem (tak żeby np. nie trzeba było
instalować ROMpatcher itd.), tonę niepotrzebnych programów i procedur
zaszytych w firmware, czasem SZPIEGUJĄCYCH (np. co to jest "share
location"???) - wtedy ta e52 chodziłaby ze 2 razy szybciej...

E52 - obawy nowego posiadacza