E52 - obawy nowego posiadacza

Data: 2011-02-03 11:13:25
Autor: Latet
E52 - obawy nowego posiadacza
Czy warto się przesiąść z E51 na E52?
Mam E51 od jakiegoś czasu i jestem zadowolony. Jedyna wada - czasem się wiesza podczas rozmowy, ale na tyle rzadko, że mogę z tym żyć. No i te fatalnej jakości zdjęcia. Wiem, że telefon to nie aparat, zdjęcie zdarza mi się zrobić w szczególnych sytuacjach może raz na 3 miesiące, ale takie sytuacje się jednak zdarzają i wtedy aż mi je wstyd przesłać komuś, ze względu na jakość (np. zielone zafarby w czerniach).

Czytając opisy teoretyczne, to jedyne, co mnie pcha w stronę ew. przesiadki na E52 to GPS. Tylko jak się on sprawuje w praktyce? Czy współpracuje dobrze z darmową aplikacją Google Maps dla Symbiana? Bo np. żona ma tel. z GPS, Samsung Motne i co z tego - skoro najzwyczajniej w świecie programy-mapy go "nie widzą"...

Dzięki,

latet

Data: 2011-02-03 13:53:42
Autor: Szymon
Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomości news:iidv44$5cg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam,

Tak warto sie przesiasc. GPS wspolpracuje ze wsyztskim-oczywiscie trzeba liczyc sie ze sa pobierane oplaty za sciaganie map na telefon (transmisja danych). Jednak Nokia zawiera swoje mapy ktore za darmo mozna aktualizowac. Sa one dosyc dokladne i nie ma problemu jesli chodzi o jazde samochodem. Dodatkowo jest mozliwosc podlaczenia telefonu jako odbiornik gps do komputera-troche zabawy ale mozna w miare syzbko sie z tym uporac. Zatem zamieniaj jesli potrzebujesz gps'a:)

Pozdrawiam
Szymon

E52 - obawy nowego posiadacza