E52 - problem połączenie z Internetem

Data: 2010-01-22 09:58:08
Autor: Amir
E52 - problem połączenie z Internetem
Ostatnio wykasowałęm
połaczenie erainternet

i teraz nawet przez wifi nie chce wejsc do internetu
Wyskakuje błąd połączenia z Internetem

błąd pokazuje tylko jak chce wejsc do przeglądarki
przykładowo aplikacja fring łaczy się z siecią.

W ustawieniach, internetowych, mam zawsze pytaj,
I nie pyta, tylko wywala błąd, chcąc zmienić zawsze pytaj w ustawieniach, nie ma możliwości, klikam i nie wchodzi.

Po wejściu w ustawienia Sieci Docelowe przy jednym z Globusów mam Brak Punktów dostępu. i nie da się nic dodać

kiedyś cos podobnego miałem, niestety nie wiem jak udało mi się to skorygować.
Ustawienia fabryczne nic nie zmieniają

dzięki za pomoc z góry

Data: 2010-01-22 10:41:34
Autor: Maciej Muran
E52 - problem połączenie z Internetem
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał
Ustawienia fabryczne nic nie zmieniają

A wersja FW to...?

M.

Data: 2010-01-22 10:45:08
Autor: Amir
E52 - problem połączenie z Internetem

A wersja FW to...?

022.009 .272.01
chyba najnowsza brandowana z plusa

Data: 2010-01-22 10:51:06
Autor: Maciej Muran
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjbs45$id0$1inews.gazeta.pl...

A wersja FW to...?

022.009 .272.01
chyba najnowsza brandowana z plusa

No to skoro już się zdecydowałeś na ustawienia fabryczne, to może załaduj cały fw od nowa?
Nic innego mi nie przychodzi do głowy, bo gdy miałem E52 (bez brandu) to poza kilkukrotnym zawieszeniem się całości systemu przeglądarka działała prawidłowo. Może spróbuj jeszcze inną kartę SIM, może bydle przeczytało ustawienia z karty, przyjeło jako jedyne i domyślne, a teraz wobec braku APN w konfiguracji nie wie co ma ze sobą zrobić?

M.

Data: 2010-01-22 10:59:56
Autor: Amir
[...]

Ale jak wgrac raz jeszcze firmware, skoro nie ma nowszego i program wypisuje,
ze nie ma możliwości aktualizacji bo najnowsze jest wgrane.

Jak wejde w Kreator WLAN znajdzie siec wifi i wybiore przeglądaj za pomocą tego
punktu to przegląda, ale juz chce dac inną zakładke i wywala błąd, ze nie można połaczyć
z internetem.
Bez karty sim jest to samo, zaznaczone jest Zawsze pytaj, kiedy chcę właczyć przeglądarkę
wywala odrazu błąd. Internet: "Nie mozna się połaczyć, Ponów próbę"

pozdrawiam
Amir

Data: 2010-01-22 11:07:25
Autor: Maciej Muran
[...]

A to jakieś "udogodnienie" w E52.
Do tej pory, każda Nokia podpięta kablem do PCSuite/NSU po stwierdzeniu tej samej wersji fw pytała, czy załadować ponownie!

Jak wejde w Kreator WLAN znajdzie siec wifi i wybiore przeglądaj za pomocą tego
punktu to przegląda, ale juz chce dac inną zakładke i wywala błąd, ze nie można połaczyć
z internetem.

No to już nie wiem :(
*#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej. Odpal bez karty SIM. Wyjmij baterię, włóż kartę i spróbuj. Jak to nie pomoże (a pewnie nie ;)) to ja wysiadam.

M.

Data: 2010-01-22 10:10:52
Autor: Waldek Godel

*#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej.

Wyjęcie baterii w złym momencie tej operacji uwala telefon

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 11:21:20
Autor: Maciej Muran
E52 - problem połączenie z Internetem
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał
*#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej.

Wyjęcie baterii w złym momencie tej operacji uwala telefon

Gdy skończy wygaszanie po "Tak" i zacznie wstawać. U mnie zawsze wstawały ale może faktycznie nie będę tego proponował. Każdy ma inne wyczucie.

M.

Data: 2010-01-22 11:28:04
Autor: Amir
[...]

Przyznam się, że po wpisaniu kodu, wyłaczył się, i wywaliłem baterie,
w więdzyczasie przeczytałem post Waldka Godel, az mi się gorąco zrobiło:)
ale wstał telefon na szczęście i wszystko działa

pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Amir

Data: 2010-01-22 11:20:02
Autor: Amir

*#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej. Odpal bez karty SIM. Wyjmij baterię, włóż kartę i spróbuj. Jak to nie pomoże (a pewnie nie ;)) to ja wysiadam.

Wielkie dzięki :)
POMOGŁO!

Ten kod widać jakiś lepszy restart fabrycznych ustawień niż standardowy
w opcjach telefonu

pozdrawiam
Amir

E52 - problem połączenie z Internetem