E52 - zepsuty, czy ten typ tak ma ?

Data: 2010-03-17 14:35:20
Autor: pbjs
E52 - zepsuty, czy ten typ tak ma ?
Witam,

Mam E51, a przymierzam siÄ™ do zmiany na E52.

Miałem w ręku E52 (ponoć był nowy).
To, co mnie zaskoczyło to działanie klawisza funkcyjnego
(ten kwadrat, który można w 4 kierunkach przyciskać).

Ten klawisz w ogóle nie miał wyczuwalnego skoku!!

Czy on tak właśnie ma działać? W E51 wiem, że klawisz nacisnąłem,
a w E52 w ogóle tego nie czuję. A może aparat, który oglądałem
miał po prostu zepsuty ten klawisz?

Będę wdzięczny za jakąś informację od użytkowników E52.

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2010-03-17 19:06:12
Autor: nocnyMarek
E52 - zepsuty, czy ten typ tak ma ?
Ten klawisz w ogóle nie miał wyczuwalnego skoku!! ...

S± 2 wyjscia: zepsuty klawisz albo straci³e¶ czucie w palcach ;)

--

E52 - zepsuty, czy ten typ tak ma ?