E55

Data: 2010-06-17 09:49:10
Autor: ALEX
E55
Używał ktoś takiej klawiatury? Wrażenia?
http://www.gsmarena.com/nokia_e55-pictures-2685.php

--
ALEX

Data: 2010-06-17 01:07:24
Autor: Gambit
E55
On 17 Cze, 09:49, ALEX <alex....@gazeta.pl> wrote:
U¿ywa³ kto¶ takiej klawiatury?

Uzywalem w BB pearl - pisalem szybciej niz kolega na iphone i drugi
kolega na G1 (taki test sobie zrobilismy ;) )

Data: 2010-06-17 10:10:47
Autor: ALEX
E55
W dniu 17-06-10 10:07, Gambit pisze:
On 17 Cze, 09:49, ALEX<alex....@gazeta.pl>  wrote:
U¿ywa³ kto¶ takiej klawiatury?

Uzywalem w BB pearl - pisalem szybciej niz kolega na iphone

iJohnek siê rozp³acze ;->

i drugi
kolega na G1 (taki test sobie zrobilismy ;) )

Czyli rozwi±zanie uwa¿asz za sensowne?

--
ALEX

Data: 2010-06-17 10:36:09
Autor: Grzegorz Krukowski
E55
On Thu, 17 Jun 2010 09:49:10 +0200, ALEX <alex.jp2@gazeta.pl> wrote:

Spytaj siê u¿yszkodników SE P1i i M600 - tam by³a w³a¶nie taka
klawiatura.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-17 11:11:54
Autor: Motylek
E55
Użytkownik ALEX napisał:
Używał ktoś takiej klawiatury? Wrażenia?
http://www.gsmarena.com/nokia_e55-pictures-2685.php

heh, ciekawe czy jest choc wygodna w dotyku :) b ojak sie przesiadlem z e51 na e52 to ... niestety w e52 klawa ma superplaskie klawisze i ciezej si ena niej cokolwiek robi niz na bardziej wypuklych w e51

Data: 2010-06-18 12:05:15
Autor: Miecio
E55
W dniu 2010-06-17 11:11, Motylek pisze:

heh, ciekawe czy jest choc wygodna w dotyku :) b ojak sie przesiadlem z
e51 na e52 to ... niestety w e52 klawa ma superplaskie klawisze i ciezej
si ena niej cokolwiek robi niz na bardziej wypuklych w e51

Dlatego nie zmieniam swojej E51. Nie chce znów popełnić błędu jakim swego czasu było sprzedanie 6310i

Data: 2010-06-18 18:17:22
Autor: Motylek
E55
Użytkownik Miecio napisał:
[...]

Sa plusy dodatnie i ujemne. E52 mam bo ma wbudowany GPS, wiekszy ekran, ladowanie przez usb :) no i tyle wlasciwie... jesli chodzi o e51 to miala lepsza klawiature, no i choc byla ciut grubsza, to byla ciut wezsza, i byla ciut zaokraglona na rogach. Echhh, jakby do obudowy e51 wepchneli to co w e51 to bylby telefon ideal :)

Data: 2010-06-18 17:18:40
Autor: Waldek Godel
E55
Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:17:22 +0200, Motylek napisa³(a):

wezsza, i byla ciut zaokraglona na rogach. Echhh, jakby do obudowy e51 wepchneli to co w e51 to bylby telefon ideal :)

no to siê akurat da za³atwiæ...

"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-18 19:21:57
Autor: Motylek
E55
Użytkownik Waldek Godel napisał:
Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:17:22 +0200, Motylek napisał(a):

wezsza, i byla ciut zaokraglona na rogach. Echhh, jakby do obudowy e51 wepchneli to co w e51 to bylby telefon ideal :)

no to się akurat da załatwić...

zaintresowales mnie :) jak? i kogo mam zabic? :)

Data: 2010-06-18 18:25:44
Autor: Waldek Godel
E55
Dnia Fri, 18 Jun 2010 19:21:57 +0200, Motylek napisa³(a):

wezsza, i byla ciut zaokraglona na rogach. Echhh, jakby do obudowy e51 wepchneli to co w e51 to bylby telefon ideal :)

no to siê akurat da za³atwiæ...

zaintresowales mnie :) jak? i kogo mam zabic? :)

Nikogo, otwórz telefon, wyjmij z niego to co tam jest, wepchnij spowrotem,
gotowe :-)

". Apple robi dok³adnie to co mówi filozofia tej firmy"- Pawe³ "robbo"
Kamiñski aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-18 19:28:43
Autor: Piotr M
E55
W dniu 18 czerwca 2010 19:25, Waldek Godel pisze:
[...]

I nie zapomnieæ przydepn±æ i na koñcu po¶ciskaæ ze wszystkich stron, aby starannie siê u³o¿y³o i przylgnê³o :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
   - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-06-18 18:32:21
Autor: Waldek Godel
E55
Dnia Fri, 18 Jun 2010 19:28:43 +0200, Piotr M napisa³(a):

I nie zapomnieæ przydepn±æ i na koñcu po¶ciskaæ ze wszystkich stron, aby starannie siê u³o¿y³o i przylgnê³o :)

A po co? skoro tam by³o wcze¶niej, to i bez problemu wejdzie

"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Pawe³ "robbo" Kamiñski aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-18 19:57:52
Autor: Piotr M
E55
W dniu 18 czerwca 2010 19:32, Waldek Godel pisze:
[...]

Aha, taka wewnêtrzna projekcja :) my¶la³em ¿e chodzi³o o bebechy E52.

Data: 2010-06-19 01:44:44
Autor: Motylek
E55
Dnia Fri, 18 Jun 2010 19:21:57 +0200, Motylek napisał(a):

[...]

I nie zapomnieć przydepnąć i na końcu pościskać ze wszystkich stron, aby starannie się ułożyło i przylgnęło :)

A nie wystarczy tasma okleic? :):):)

Data: 2010-06-19 02:12:31
Autor: Piotr M
E55
W dniu 19 czerwca 2010 01:44, Motylek pisze:
Użytkownik Piotr M napisał:
[...]

To dla zapobiegliwych, a nóz coś się zepsuje i później do serwisy trza :) ja? ja nic, samo.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaÅ‚em, ale nie znalazÅ‚em."

Data: 2010-06-20 22:13:28
Autor: Tomasz Gwozdz
E55
On 18 Cze, 12:05, Miecio <mie...@wp.pl> wrote:
> W dniu 2010-06-17 11:11, Motylek pisze:
> ... niestety w e52 klawa ma superplaskie klawisze i ciezej
> si ena niej cokolwiek robi niz na bardziej wypuklych w e51

Dlatego nie zmieniam swojej E51. Nie chce znów pope³niæ b³êdu jakim
swego czasu by³o sprzedanie 6310i
Ja na razie tego bledu nie popelnilem, 6310 sluzy mi juz 8 lat (od
nowosci); przygladalem sie wlasnie w necie E52, ale skoro zle w rece
lezy to dziekuje.

Pozdrowienia,
Tomek

Data: 2010-06-21 08:38:37
Autor: Motylek
E55
Użytkownik Tomasz Gwozdz napisał:
[...]

Nie zeby zle od razu, tylko gorzej porownujac do e51 :)

Data: 2010-06-21 00:21:06
Autor: Tomasz Gwozdz
E55
On 21 Cze, 08:38, Motylek <ciezkimoty...@amorki.pl> wrote:
Nie zeby zle od razu, tylko gorzej porownujac do e51 :)
No tak, ale wczesniej zostalo napisane, ze zmiana 6310 -> E51 swego
czasu byla bledem; nastepnie piszesz, ze E51 -> E52 jest gorzej, czyli
mamy juz 2x b³ad czyli duzy blad :-)
No i dalej nie ma co wybraæ zamiast 6310 :-)

Pozdrowienia,
Tomek

Data: 2010-06-21 16:40:47
Autor: Motylek
E55
[...]
mamy juz 2x bład czyli duzy blad :-)
No i dalej nie ma co wybrać zamiast 6310 :-)

eee, nie mailem 6310, mailem e50 =)

i zmaina e50 na e51 byla fajna, bo doszlo tego co mi brakowaleo w e50 (np. wifi), i w e51 zaczelo mi brakowac GPS-a, bo noszenie dodatkowego na BT to malo fajne ;) wiec zmiana z e51 na e52 to znow skok do gory - bo powiedzmy,z e klawiatura ma ciut mniejszy priorytet niz dlugosc pracy na baterii, waga telefonu, wielkosc wyswietlacza, wifi, ladowanie przez USB, GPS, i normalne gniazdo na sluchawki, pasujace do "walkmanowych"

Wiec: przeboleje ze klawiatura jest ciut bardziej plaska, ze gniazdo USB wlozyli bardziej plaskie i umiescili je z boku a nie od dou, i ze dali 10cm kabelek USB ;)

no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix, bo i tak robie foty VGA/SVGA - ale te fotki sa ladniejsze :)

Zas w e51 fajniejsze bylo sygnalizowanie, ze ktos dzwonil/przyszedl sms mala diodka, tutaj "myrga" podswietlenie navikeya, z boku gorzej widac ;)

co jeszcze - roznoczesnie uzyuwam teraz e51 i e52 i jednak nie wrocilbym do e51, w sensie, ze jakbym mial kupic aparat, to jednak e52 :)

Data: 2010-06-21 18:05:59
Autor: Piotr M
E55
W dniu 21 czerwca 2010 16:40, Motylek pisze:

i zmaina e50 na e51 byla fajna, bo doszlo tego co mi brakowaleo w e50
(np. wifi)

I tylko to?? To małe wymagania masz ;P IMO e50 to aparat niby jest, ale cokolwiek w nim robić to masochizm ze względu na szybkość działania. Już o innych rzeczach nie wspominając.

[...]

A o szybkości Symbiana nie wspomnisz? A w nim znalazł się też min fajny tryb Oszczędzania baterii co można sobie wybrać na żądanie, lub który sam automatycznie przechodzi z chwilą pierwszego jęku o niskim stanie baterii.

Od siebie jeszcze dodam, ale to raczej w obszarze gustu, że e52 sprawia wrażenie solidniejszej.

Wiec: przeboleje ze klawiatura jest ciut bardziej plaska, ze gniazdo USB
wlozyli bardziej plaskie i umiescili je z boku a nie od dou, i ze dali
10cm kabelek USB ;)

Nic lepszego Nokia nie mogła wymyślić, jak taki właśnie krótki kabelek, za każdym razem to doceniam. No chyba że podłączasz telefon do pudła, ale to pewnie jesteś w mniejszości. Pewnie z takiego założenia też wyszła Nokia, jeżeli jest inaczej, to i tak dobrze że na taki krok się zdecydowali, w myśl - chcesz dłuższy to sobie kup za 10zł lub za 15zł 3 metrowy :) No chyba że to był krok obcinający koszta ;P

no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio
dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix, bo i tak robie foty
VGA/SVGA - ale te fotki sa ladniejsze :)

Nie daruje im, że nie wyposażyli aparatu w AF. Przecież to przegięcie!

Data: 2010-06-21 19:19:07
Autor: Motylek
E55
Użytkownik Piotr M napisał:
[...]

No nie tylko wifi, ale glownie wifi, makabryczny drazek na dluzsza mete, predkoc, waski i gruby :)

[...]

No ja tam zaawansowanych aplikacji nie zuywam, wiec mozliwe ze dziala szybciej :)

A w nim znalazł się też min fajny tryb Oszczędzania baterii co można sobie wybrać na żądanie, lub który sam automatycznie przechodzi z chwilą pierwszego jęku o niskim stanie baterii.

aaaa to dlatego mi tak dlugo na baterii trzyma :)

Od siebie jeszcze dodam, ale to raczej w obszarze gustu, że e52 sprawia wrażenie solidniejszej.

w dotyku wrecz odwrotnie :)

[...]

Do pudla, do laptopa... jak trzymam laptopa na kolanach to mi dynda... a jakby mial 50 cm to juz by lezal...

[...]

to juz mogli nie dawac kabelka i obnizyc cene o 10 zlotych, kto chce sobie dokupi. Ale po prostu dawanie takiego ogryzka to hmm... potwarz dla userow ;) niby jest kabelek, ale jak chcesz zuywac, to trza dokupic ;)

Nie wiem, malo co uzywam aparatu :)

Data: 2010-06-21 12:21:39
Autor: Tomasz Gwozdz
E55
On 21 Cze, 19:19, Motylek <ciezkimoty...@amorki.pl> wrote:
No nie tylko wifi, ale glownie wifi,
e51 zaczelo mi brakowac GPS-a,
no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio
dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix,
Kurde, rozne takie rzeczy tu wypisujecie, ale ja do korzystania z
internetu u¿ywam komputera stacjonarnego podlaczonego do sieci kablem;
GPSa mam NavRoad NR360 + AM 5.5.2; a zdjecia robie Canonem 5D + 28/1.8
+ 50/1.8 + 85.1.8 + 430EX.
Natomiast telefonu potrzebuje aby zadzwoniæ, odebrac, nie ladowac co
chwile i czasami wyslac wiadomosc SMS (gdy nie idzie sie dodzwonic do
delikwenta). N6310 nie bedzie sluzyc wiecznie, potrzeba by cos zakupic
nowego (porzadnego), a te dzisiejsze telefony nadaja sie do
wszystkiego, ale najmniej do telefonowania :-(

pozdrowienia,
Tomek

Data: 2010-06-21 21:34:59
Autor: Motylek
E55
[...]
internetu używam komputera stacjonarnego podlaczonego do sieci kablem;
GPSa mam NavRoad NR360 + AM 5.5.2; a zdjecia robie Canonem 5D + 28/1.8
+ 50/1.8 + 85.1.8 + 430EX.
Natomiast telefonu potrzebuje aby zadzwonić, odebrac, nie ladowac co
[...]

eeee, telefon moze byc czasem jako wytrych, albo jak scyzoryk :) Czasem cyknac zdjecie na imprezce, bberz noszenia walizki z lustrzanka, czasem sprawdzic wspolrzedne GPS jak si eczlowiek zgubi na spacerze w obcym miescie, a wifi sie przydaje jak trzeba zsynchronizowac cokolwiek z netem, albo sprawdzic na ceneo czy promocja bez vatu w mm jest cos warta ;)

a ty musisz nosic komputer, lustrzanke i nawigacje... A ja nosze i wazy mniej niz 100 g i jeszcze moge z tego zadzwonic ;)

Data: 2010-06-28 10:10:51
Autor: Miecio
E55
W dniu 2010-06-21 09:21, Tomasz Gwozdz pisze:

No tak, ale wczesniej zostalo napisane, ze zmiana 6310 ->  E51 swego

Miêdzy 6310i, a E51 by³a masa innych telefonów które okaza³y siê pomy³k±. 6310i by³a idealna jako TELEFON. Telefon potrzebujê do dzwonienia i pisania sms. 6310i by³a szybka, stabilna, ergonomiczna i mia³a cud baterie. Pomijaj ju¿ mega zaletê, ¿e mo¿na by³o w normalnego snejka (i to jeszcze we dwóch przez irdê) zagraæ :)

E51 jest poprawna. Ergonomiczna, szybka i relatywnie d³ugo trzyma :)

Data: 2010-06-28 14:55:28
Autor: Motylek
E55
Użytkownik Miecio napisał:
W dniu 2010-06-21 09:21, Tomasz Gwozdz pisze:

No tak, ale wczesniej zostalo napisane, ze zmiana 6310 ->  E51 swego

Między 6310i, a E51 była masa innych telefonów które okazały się pomyłką. 6310i była idealna jako TELEFON. Telefon potrzebuję do dzwonienia i pisania sms. 6310i była szybka, stabilna, ergonomiczna i miała cud baterie. Pomijaj już mega zaletę, że można było w normalnego snejka (i to jeszcze we dwóch przez irdę) zagrać :)

E51 jest poprawna. Ergonomiczna, szybka i relatywnie długo trzyma :)

No i jest jeszcze jedno - e51,e52 to smart fony :)

E55