E6 -3EV

Data: 2010-07-31 16:08:09
Autor: JA
E6 -3EV
Przyszedł parę dni temu do mnie klient ze slajdem ISO 100 omyłkowo naświetlonym na 800.
I przyznam, że mnie ten slajd miło zaskoczył.
Kolory się nie rozjechały, całość wygląda naprawdę przyzwoicie. Jedynie gęstość maksymalna cienka.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-08-01 07:06:05
Autor: kana1
E6 -3EV
JA pisze:
[...]
jaki to slajd?
Ciekawe czy to jest metoda ktora pozwala robic lepsze slajdy ;)

--
KaRoL vel kana1

Data: 2010-08-01 12:08:27
Autor: JA
E6 -3EV
On 2010-08-01 07:06:05 +0200, kana1 <kana_beztego@poczta.onet.pl> said:

[...]

Kodak E100VB
Nie nie jest to metoda. Jest to jedynie metoda na gapiostwo.