E6 - gdzie wywołać slajdy?

Data: 2009-06-06 22:33:26
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-06 22:01:07 +0200, Vector <vector.usenet@gmail.com> said:

OD roku wołam w CEWE Polska ale znów zaczynają rysować materiał.
W tym
tygodniu nie wytrzymałem i wróciłem rolki do reklamacji. Szukam noweg
labu z maszyną ramową lub procesorem. Może być u sąsiadów, DE,
CZ, SK.
Używam formatu 135 i 120.

Zapraszam do mnie.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-06-13 14:41:00
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 6 Cze, 22:33, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
On 2009-06-06 22:01:07 +0200, Vector <vector.use...@gmail.com> said:

> [...]
> tygodniu nie wytrzymałem i wróciłem rolki do reklamacji. Szukam noweg
> labu z maszyną ramową lub procesorem. Może być u sąsiadów, DE,

Zapraszam do mnie.

nie masz rekomendacji Czarka więc sorry ;-)

Data: 2009-06-27 23:31:34
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-13 23:41:00 +0200, Vector <vector.usenet@gmail.com> said:

Zapraszam do mnie.

nie masz rekomendacji Czarka więc sorry ;-)

Ano nie mam.
Nie chciał ze mną pić na ostatnim plenerze w Istebnej.
za to bardzo mu się podobała dyskusja o hanysach ;)
A teraz to i tak nie mam czasu. Właśnie wróciłem z urlopu i leży tego tyle do wywołania, że chyba zwymiotuję.