E6 - gdzie wywołać slajdy?

Data: 2009-06-06 13:01:07
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
OD roku wołam w CEWE Polska ale znów zaczynają rysować materiał. W tym
tygodniu nie wytrzymałem i wróciłem rolki do reklamacji. Szukam nowego
labu z maszyną ramową lub procesorem. Może być u sąsiadów, DE, CZ, SK.
Używam formatu 135 i 120.

Data: 2009-06-06 22:33:26
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-06 22:01:07 +0200, Vector <vector.usenet@gmail.com> said:

[...]

Zapraszam do mnie.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-06-13 14:41:00
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 6 Cze, 22:33, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
On 2009-06-06 22:01:07 +0200, Vector <vector.use...@gmail.com> said:

> [...]
> tygodniu nie wytrzymałem i wróciłem rolki do reklamacji. Szukam noweg
> labu z maszyną ramową lub procesorem. Może być u sąsiadów, DE,

Zapraszam do mnie.

nie masz rekomendacji Czarka więc sorry ;-)

Data: 2009-06-27 23:31:34
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-13 23:41:00 +0200, Vector <vector.usenet@gmail.com> said:

Zapraszam do mnie.

nie masz rekomendacji Czarka więc sorry ;-)

Ano nie mam.
Nie chciał ze mną pić na ostatnim plenerze w Istebnej.
za to bardzo mu się podobała dyskusja o hanysach ;)
A teraz to i tak nie mam czasu. Właśnie wróciłem z urlopu i leży tego tyle do wywołania, że chyba zwymiotuję.

Data: 2009-06-07 23:16:56
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Sat, 6 Jun 2009 13:01:07 -0700 (PDT), Vector napisał(a):

[...]

Stopka. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Data: 2009-06-07 23:54:59
Autor: Dariusz Patryn
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Sun, 7 Jun 2009 23:16:56 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

[...]

Polecam Marek Madej !!

Data: 2009-06-08 10:30:32
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?

Stopka.

A jak skorzystam z Twojej usługi wywoływania slajdów to będzie lepiej niż u Konaszewskiej? Co to znaczy lepiej? Twoja oferta jest interesująca.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2009-06-08 02:57:08
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 10:30, "marek augustyński" <hacium...@poczta.onet.pl> wrote:

A jak skorzystam z Twojej usługi wywoływania slajdów to będzie lepiej niż u
Konaszewskiej? Co to znaczy lepiej? Twoja oferta jest interesująca.

Już po treści widać, że nie chodzi Ci o wywoływanie slajdów, tylko o
zaczepkę ;-> Ja bym Twoich filmów za żadne pieniądze nie wołał ;)

Czarek

Data: 2009-06-08 12:04:21
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?

> [...]

Już po treści widać, że nie chodzi Ci o wywoływanie slajdów, tylko o
zaczepkę ;-> Ja bym Twoich filmów za żadne pieniądze nie wołał ;)

Po pierwsze pytam wprost i nie jest to zaczepka. Po drugie nie pytam Ciebie.
Po trzecie nie interesuje mnie, że Ty byś nie wołał.
A po czwarte uspokój się:)

Chcę wiedzieć czy da się wyciągnąć ze slajdu coś ponad normalne wywołanie w labie.

pozdrawiam
marek

Data: 2009-06-08 12:27:32
Autor: mm
E6 - gdzie wywołać slajdy?
;)

Chcę wiedzieć czy da się wyciągnąć ze slajdu coś ponad normalne wywołanie w
labie.

tu nie tylko chodzi o samo wywołanie. jak to przede wszystkim dobrze naświetlisz to już będzie lepiej. a wywołanie zdecydowanie ten wynik jeszcze poprawi. coponiektórzy mogą to potraktować jako herezje, ale od kilkunastu lat stosuję przed wywoływaczem czarno-białym moczenie w wodzie demineralizowanej przez 5 minut. podobnie jak w filmach czarno-białych. i zdecydowanie poprawia to nasycenie i reprodukcję kolorów. pomimo że w rozpisce zarówno kodaka jak i fuji nic o tym nie ma. trudno zresztą żeby było. na skalę masową taka dodatkowa kąpiel to koszty które duże firmy starają się ciąć. zresztą poczytaj na strone poniżej dwa artykuły o ekspozycji slajdu i o procesie E6
pozdr
mm
===
www.marekmadej.com
kącik o fotografii, galeria

Data: 2009-06-08 05:21:57
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 12:27, "mm" <marekmadej.towyc...@gazeta.pl> wrote:

tu nie tylko chodzi o samo wywołanie. jak to przede wszystkim dobrze
naświetlisz to już będzie lepiej.

Świnta prawda.

a wywołanie zdecydowanie ten wynik jeszcze poprawi.

Tysz prawda

[...]

Gówno prawda :-)
Tzw. "madej_legend" :-) Moczenie w E-6 niczego nie poprawia, tym
bardziej kolorów, bo jedyny efekt (poza psychologicznym :->) jaki
mogłoby dać takie moczenie, to możliwy rozjazd barwny z powodu
nierównomiernego wywołania warstw, spowodowanego zaburzeniem czasu
dotarcia wywoływacza, poprzez niepotrzebne rozmiękczenie tego, czego
producent nie chciał rozmiękczać...

Sam kiedyś stosowałem takie moczenie, właśnie pod wpływem Marka, ale
szybko zrezygnowałem :-)

Czarek

Data: 2009-06-08 14:37:28
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 14:21, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

[...]

Chcesz mi powiedzieć teraz, po tylu latach, że moczenie BW przed jest
błedem? Tak? To jak mam qrwa wywołać film w czasie T=4min 33 sek?

Data: 2009-06-08 23:53:05
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 23:37, Vector <vector.use...@gmail.com> wrote:

Chcesz mi powiedzieć teraz, po tylu latach, że moczenie BW przed jest
błedem? Tak? To jak mam qrwa wywołać film w czasie T=4min 33 sek?

Rozmawiamy o slajdach, nie o czarnobieli.
Czy ja Ci nie mówiłem, że książki nie służą do palenia w kominku...?

Czarek

PS Przez 4 minuty, to se możesz wilka z lasu wywołać, nie film...

Data: 2009-06-09 10:47:09
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 9 Cze, 08:53, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

PS Przez 4 minuty, to se możesz wilka z lasu wywołać, nie film...
To ja Ci kiedyś pokaże ten film ;-)

Data: 2009-06-09 01:20:07
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:37:28 -0700 (PDT), Vector napisał(a):

[...]

Nie BW, a slajdów. Czytaj ze zrozumieniem. --

Data: 2009-06-08 15:02:26
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 14:21, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

> demineralizowanej przez 5 minut. podobnie jak w filmach czarno-białych. i
> zdecydowanie poprawia to nasycenie i reprodukcję kolorów.

Zobacz, a facet się podobno zna! A pisze o poprawie kolorów w
materiale BW. A tak w ogóle to ja chcę kupić lornetkę. Moje typy to:

Olympus-10x42 EXWP I
Nikon MONARCH 10x42 DCF
Kowa-10x42 BD42-10

Obstaję za Nikonem, bo zmieniłem stajnię ze słusznego Pentsraksa na
słusznie słusznego NIKONa ;-)

Data: 2009-06-08 23:55:29
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 9 Cze, 00:02, Vector <vector.use...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ja tych głupot nie napisałem, naucz się cytować :->
Wysycenie kolorów poprawia zupełnie co innego, ale Marek powinien sam
na to wpaść, mądry jest, nie będę mu podpowiadał :-)

Czarek

Data: 2009-06-08 12:55:57
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?
;)

> [...]

tu nie tylko chodzi o samo wywołanie. jak to przede wszystkim dobrze naświetlisz to już będzie lepiej. a wywołanie zdecydowanie ten wynik jeszcze poprawi. coponiektórzy mogą to potraktować jako herezje, ale od kilkunastu lat stosuję przed wywoływaczem czarno-białym moczenie w wodzie demineralizowanej przez 5 minut. podobnie jak w filmach czarno-białych. i zdecydowanie poprawia to nasycenie i reprodukcję kolorów. pomimo że w rozpisce zarówno kodaka jak i fuji nic o tym nie ma. trudno zresztą żeby było. na skalę masową taka dodatkowa kąpiel to koszty które duże firmy starają się ciąć. zresztą poczytaj na strone poniżej dwa artykuły o ekspozycji slajdu i o procesie E6

Dzięki:)
Nie wiem jak robi E6 Adam ale pisze że ma 36zł za ładunek (do 6 klisz 4x5). A Konaszewska na placu matejki... jedyny lab jaki woła dobrze slajdy (w moim rozumieniu), weźmie ode mnie za te 6 klisz ponad 100zł... rachunek jest prosty;)
Sam nie mam czasu wołać i nie wiem też czy ma to jakikolwiek sens jeśli ktos zrobi to szybciej i lepiej ode mnie.

Dobrze piszesz te artykuły

pozdrawiam
marek --

Data: 2009-06-08 05:22:43
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 12:55, "marek augustyński" <hacium...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Rossman woła jeszcze taniej, tam spróbuj :-)

Czarek

Data: 2009-06-08 14:36:23
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 14:22, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

Rossman woła jeszcze taniej, tam spróbuj :-)

Rossman to CEWE Polska.

Data: 2009-06-08 16:54:07
Autor: Paweł
E6 - gdzie wywołać slajdy?

[...]

<http://www.allegro.pl/item641246422_wywolanie_slajdu_e_6_4x5_in_9x12_cm_wywolywanie.html>
Ta

oferta też nieźle wygląda.

Paweł

Data: 2009-06-08 22:00:34
Autor: Michał Baszyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?
marek augustyński pisze:

Nie wiem jak robi E6 Adam

bardzo dobrze :-)
Właśnie odebrałem przesyłkę od niego z wywołanymi slajdami (nie pierwszą..). Kolejne też wyślę do niego.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2009-06-08 22:25:21
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 08 Jun 2009 12:55:57 +0200, marek augustyński napisał(a):

[...]

No to przyleź z testową do mnie i sprawdź.

Data: 2009-06-21 20:37:34
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Adam Płaszczyca wrote:
No to przyleź z testową do mnie i sprawdź.

Chyba "przyleź z teściową do mnie i sprawdź"... ;-D
Teściowa to najlepszy test... ;-D

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-22 00:47:20
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Sun, 21 Jun 2009 20:37:34 +0200, syriusz napisał(a):

Adam Płaszczyca wrote:
No to przyleź z testową do mnie i sprawdź.

Chyba "przyleź z teściową do mnie i sprawdź"... ;-D
Teściowa to najlepszy test... ;-D

A może zrobię Ci crossa w C-41? :>

Data: 2009-06-22 14:49:48
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Adam Płaszczyca wrote:
A może zrobię Ci crossa w C-41? :>

Heheh... :D efekty artystyczne może sprawdzimy na innym zestawie - kiedyś przy okazji - tylko proszę, nie na tym hurtowym zestawie, co to właśnie do Ciebie wysłałem... ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-08 14:35:04
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
[...]

onanista. Ja mocze w zwykłej, bo tej mi szkoda. Dopiero na końcu mocze
15-20 min w destylowanej z tetenalem ;-)

Data: 2009-06-08 14:33:43
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 12:04, "marek augustyński" <hacium...@poczta.onet.pl> wrote:

Chcę wiedzieć czy da się wyciągnąć ze slajdu coś ponad normalne wywołanie w
labie.

tak, da się - mniej rys, paluchów, kurzu i innego gówna jakie
dostajesz w ramach super ceny.

Data: 2009-06-08 22:24:10
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 08 Jun 2009 10:30:32 +0200, marek augustyński napisał(a):

A jak skorzystam z Twojej usługi wywoływania slajdów to będzie lepiej niż u Konaszewskiej? Co to znaczy lepiej? Twoja oferta jest interesująca.

Zdefiniuj lepiej.

Dmax na pewno lepsze, reszty parametrów nie porównam. Sam wołałem we wzmiankowanym labie i jakość była powodem rozpoczęcia
wołania dla siebie. --

Data: 2009-06-09 10:27:51
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?

> [...]

Dmax na pewno lepsze, reszty parametrów nie porównam. Sam wołałem we wzmiankowanym labie i jakość była powodem rozpoczęcia

Tzn tak. Jeśli chodzi o paluchy, rysy czy coś takiego nie spotkałem ich u nich. Robią porządnie pod tym względem. Co do kolorystyki i jej nasycenia również jest dobrze... tzn może ja nie wiem czy może być lepiej i o to mi chodzi. Chcę wiedzieć. Cena też jest bardzo ważna. No więc jeśli moge lepiej i taniej to idę w dym do Ciebie.
Dam znać i podjadę bo te przesyłki, odsyłki to nie na moją głowę;)

pozdrawiam
marek

Data: 2009-06-09 22:08:51
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:27:51 +0200, marek augustyński napisał(a):

Dam znać i podjadę bo te przesyłki, odsyłki to nie na moją głowę;)

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
będziesz miał jakieś 1:30 wolnego czasu, to wywołam na miejscu. --

Data: 2009-06-09 22:29:20
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-09 22:08:51 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Dam znać i podjadę bo te przesyłki, odsyłki to nie na moją głowę;)

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
Że niby co? Arkusze 4x5 ciężko zapakować?
Weź przestań.

Data: 2009-06-09 23:30:20
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Tue, 9 Jun 2009 22:29:20 +0200, JA napisał(a):

[...]

Że na przykład musiałbym kupić zestaw koszulek do nich. --

Data: 2009-06-10 00:08:12
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-09 23:30:20 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
Że niby co? Arkusze 4x5 ciężko zapakować?
Weź przestań.

Że na przykład musiałbym kupić zestaw koszulek do nich.

No tak. To faktycznie problem. A jak klient przyjdzie osobiście, to mu do łapy dasz te szitki?

Data: 2009-06-10 01:12:00
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 00:08:12 +0200, JA napisał(a):

Że na przykład musiałbym kupić zestaw koszulek do nich.

No tak. To faktycznie problem. A jak klient przyjdzie osobiście, to mu do łapy dasz te szitki?

Włożę w złożone na pół koszulki od klisz 120. --

Data: 2009-06-10 17:32:12
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-10 01:12:00 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

No tak. To faktycznie problem. A jak klient przyjdzie osobiście, to mu
do łapy dasz te szitki?

Włożę w złożone na pół koszulki od klisz 120.

Tańsze będą koperty na CD.
Wysłać też można w złożonych na pół koszulkach od klisz 120.

Data: 2009-06-17 01:01:25
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 17:32:12 +0200, JA napisał(a):

Tańsze będą koperty na CD.
Wysłać też można w złożonych na pół koszulkach od klisz 120.

Jasne, że można, tylko może mi się nei chcieć :P

Data: 2009-06-10 11:09:22
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?
> [...]

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
będziesz miał jakieś 1:30 wolnego czasu, to wywołam na miejscu.

ok

pozdrawiam
marek

Data: 2009-08-25 12:06:44
Autor: Voltt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
    ___________ (R)
 ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Ops wychynęło złe z ciemnej jamy

Data: 2009-06-08 00:11:48
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
W sobota 06 czerwiec 2009 22:01, Vector wyraził następujacą opinię:

OD roku wołam w CEWE Polska ale znów zaczynają rysować materiał. W tym
tygodniu nie wytrzymałem i wróciłem rolki do reklamacji...
 Chyba odszeszła/została zwolniona jedyna osoba która miała jakieś pojęcie o filmach - mi wykąpali slajd w C41  :-( Jako zadośćuczynienie dostałem 50zł na następne zlecenie - więc wysłałem film do zrobienia odbitek, ciekawe czy go nie odeślą z uwagą że z nieprawidłowo wywołanego slajdu odbitek nie zrobią  :->  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-06-08 13:36:14
Autor: Pioterus
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 00:11, Dariusz Zygmunt
<darek_spam_na_Madagask...@czat.homelinux.net> wrote:
> [...]

film do zrobienia odbitek, ciekawe czy go nie odeślą z uwagą że z
nieprawidłowo wywołanego slajdu odbitek nie zrobią  :->

Ha, to dobre, to samo zrobili ze slajdami rodziców z ich wycieczki do
Egiptu. I też dostali kupon na 50zł. A pamiętam jak swego czasu
(całkiem niedawno) chwaliłeś cewe (kur!@#$ nasienie) że są spoko i
Tobie slajdów nie parszywią. A tu niespodzianka.
I jest powazna zagwozdka, bo robić slajdy wysyłkowo po 18zł/rolka
+przesyłka, to boli mocno.
P.

Data: 2009-06-08 22:54:51
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-08 22:36:14 +0200, Pioterus <piotrlg@gmail.com> said:

[...]
No więc tak.
Masz 36 klatek na filmie. Zapewne umiesz naświetlać i z tych 36 na bank 30 będzie naświetlone poprawnie. Wśród tych 30-tu, 10 to naprawdę fajne foty, a 3 to wypas.
Co możesz zrobić?
1. Kupić cyfrę.
2. Zacząć wołać samemu.
3. Oddać komuś sprawdzonemu.
4. Przestać robić zdjęcia.

Data: 2009-06-08 14:40:08
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 22:54, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

1. Kupić cyfrę.
2. Zacząć wołać samemu.
3. Oddać komuś sprawdzonemu.
4. Przestać robić zdjęcia.

dobra cyfra to jakieś 25 kawałków + 10- kawałków szkło. Do tego
monitor jakieś 4-12 kawałków. Nie wiem co sie bardziej opłaca ;-)

Data: 2009-06-08 23:47:35
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-08 23:40:08 +0200, Vector <vector.usenet@gmail.com> said:

1. Kupić cyfrę.
[...]

Zapomniałeś o oprogramowaniu.
A poza tym...
czy ja coś mówię?
:P

Data: 2009-06-21 20:46:03
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
JA wrote:
[...]

Hmmm... jakiś czas temu też się nad tym zastanawiałem... ;)

1. Kupić cyfrę.

Odpada. Nie lubię komputerów.
Jestem informatykiem... ;-D
Na samą myśl o podłączaniu aparatu jakimś kablem do komputera... i to jeszcze przez jakieś złącze U-S-B... chce mi się rzygać... ;-D
Przepraszam - nie chciałem być wulgarny... ;)

2. Zacząć wołać samemu.

Odpada. Nie mam na to czasu.

3. Oddać komuś sprawdzonemu.

Dobry pomysł. :)
Od jakiegoś czasu stosuję z powodzeniem... ;-)

4. Przestać robić zdjęcia.

Odpada. Za bardzo mnie to kręci... szczególnie slajdy... ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-08 23:53:33
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 8 Jun 2009 13:36:14 -0700 (PDT), Pioterus napisał(a):

Tobie slajdów nie parszywią. A tu niespodzianka.
I jest powazna zagwozdka, bo robić slajdy wysyłkowo po 18zł/rolka
+przesyłka, to boli mocno.

Zrób sobie sam, po 1150 zł za 15l. chemii :P

Wybaczcie, ale jakość kosztuje i kosztować będzie. --

Data: 2009-06-13 14:42:24
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 23:53, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
> [...]

> +przesyłka, to boli mocno.

Zrób sobie sam, po 1150 zł za 15l. chemii :P

Wybaczcie, ale jakość kosztuje i kosztować będzie.

co racja to racja.

Data: 2009-06-09 00:00:49
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
W poniedziałek 08 czerwiec 2009 22:36, Pioterus wyraził następujacą opinię:
[...]

 Mea culpa, mea maxima culpa  :->  Na szczęście na zdjęciach nie było nic takiego co musiałoby być na slajdzie, zobaczę jak wyjdą odbitki i zastanowię się co dalej, w każdym razie jeśli będę dalej do nich oddawał to do zaznaczania rodzaju obróbki będę używał mazaka a w uwagach pisał na czerwono "UWAGA!! SLAJD!!" ... tylko czy ktoś zrozumie o co chodzi??  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-06-13 14:48:47
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 9 Cze, 00:00, Dariusz Zygmunt
> [...]

> (całkiem niedawno) chwaliłeś cewe (kur!@#$ nasienie) że są spoko i
> Tobie slajdów nie parszywią. A tu niespodzianka.

No, i to zajebista. Zacząłem ta slajdy oglądać dokładnie w czasie
ramkowania i boję się ku^%$^&%a otwierać kolejnych kopert...

Data: 2009-06-21 20:42:54
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Pioterus wrote:
[...]

Ech... jak dobrze, że mi porysowali jedną z kilku pierwszych rolek jakie im powierzyłem... nie zmarnowałem więcej... ;-)

I jest powazna zagwozdka, bo robić slajdy wysyłkowo po 18zł/rolka
+przesyłka, to boli mocno.

Hmmm... mówisz poważnie? Boli mocno??
Mnie to mocno bolą porysowane slajdy przez CEWE Polska, którzy w d&%*pie mają jakość usługi... ;)

A jak będę chciał naprawdę TANIO, to zmienię hobby... ;-D

Kurcze, ludzie! Tyle serca wkładacie w swoje "staroświeckie hobby" (bo tak by to nazwał "współczesny fotograf-amator"), a żal Wam każdej złotówki wydanej na jeden z czynników, który wpływa bezpośrednio na efekt końcowy tego, co później widać na ekranie?! ;)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-22 13:35:06
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On Sun, 21 Jun 2009 20:42:54 +0200, syriusz wrote:
Pioterus wrote:

I jest powazna zagwozdka, bo robić slajdy wysyłkowo po 18zł/rolka
+przesyłka, to boli mocno.
Hmmm... mĂłwisz powaĹźnie? Boli mocno??
Mnie to mocno bolą porysowane slajdy przez CEWE Polska, którzy w d&%*pie mają jakość usługi... ;)
 Mi nie rysowali więc na to nie mogę narzekać  :-)
[...]
 Mogę wywołać za 18zł plus przesyłka w obie strony, nie chce mi się
szukać ile, ale powiedzmy że 10zł - czyli 28zł za slajd a mogę za
siedem i dostaję tą samą jakość*  Problem jest w tym, Ĺźe wywoływanie w "manufakturze" wcale nie gwarantuje
braku rys, odciskĂłw palcĂłw czy przylepionego kurzu, nie gwarantuje wcale
lepszej jakości wywołania a w przypadku gdy slajd zostanie
zniszczony/uszkodzony nie gwarantuje teĹź odszkodowania lepszego niĹź w
CEWE.  Więc po co przepłacać??  A jeśli ktoś jest wyjątkowo bezkompromisowy to niech wywołuje sam  ;-)  Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt
 * -  no chyba Ĺźe ktoś pomyli procesy  :-/

Data: 2009-06-22 15:19:06
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dariusz Zygmunt wrote:
Mnie to mocno bolą porysowane slajdy przez CEWE Polska, którzy w d&%*pie mają jakość usługi... ;)
 Mi nie rysowali więc na to nie mogę narzekać  :-)

Do czasu :)
Teraz Ci wykąpali slajd w C-41, a za jakiś czas pewnie przyjdą i porysowane - w promocji... ;-)

Żartuję oczywiście! :)
Jak jesteś zadowolony z ich usług, to OK.
Tak trzymać, bo masz i tanio i dobrze.
Ja nie byłem zadowolony, dlatego szukałem kogoś, kto mi to zrobi lepiej - i znalazłem, dlatego mogę polecić :)

Mogę wywołać za 18zł plus przesyłka w obie strony, nie chce mi się
szukać ile, ale powiedzmy że 10zł - czyli 28zł za slajd a mogę za
siedem i dostaję tą samą jakość*

Jak wyżej - jeśli uważasz, że jakość (nie samego wołania, ale całej usługi) w CEWE jest OK - to super - to jest Twoje zdanie.
Ja uważałem, że nie jest OK, bo prócz samego wołania liczy się jeszcze brak zarysowań, precyzyjne cięcie między klatkami, dobre zapakowanie.
W CEWE szczególnie z rysowaniem to była loteria - pisałem już o tym jakiś czas temu...

[...]

No i taki szczęśliwy jesteś z tego 50zł odszkodowania? ;-) Ehhh... "spieprzyliśmy klientowi materiał, to dajmy mu te 50zł - jeszcze po rękach będzie całował, że mu pieniądze z nieba spadły..."... ;-D

Jak by mi slajdy z wycieczki do Egiptu (jak koledze z wątku) wykąpali w C-41, to by mnie szlag trafił...

 Więc po co przepłacać??

Oglądasz za dużo reklam... ;-)
Jak już pisałem wcześniej - jak miałbym liczyć każdą złotówkę wydaną na swoje hobby, to szybko bym je zmienił na inne - tańsze... ;-)
Ale jeśli coś ma dostarczać przyjemności, to musi kosztować - takie jest moje zdanie. Bo jak zaczniesz szukać oszczędności, to zawsze idziesz na jakiś kompromis... ;)

Dlatego np. jeżdżę autem z 2-litrowym silnikiem benzynowym, a nie dieslem i nie liczę maniakalnie średniego spalania i każdej złotówki wydanej na stacji paliw. Jak mnie nie będzie stać, to się przesiądę na rower... ;-D

A jeśli ktoś jest wyjątkowo bezkompromisowy to niech wywołuje sam  ;-)

Nie mam na to czasu i miejsca.
A póki znam choć jeden punkt w Polsce, który mi to zrobi dobrze - po co kombinować ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-23 00:41:54
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
W poniedziałek 22 czerwiec 2009 15:19, syriusz wyraził następujacą opinię:
Dariusz Zygmunt wrote:

Ja uważałem, że nie jest OK, bo prócz samego wołania liczy się jeszcze
brak zarysowań, precyzyjne cięcie między klatkami,
 O rysowaniu przy cięciu uprzedzono mnie wcześniej i zawsze zaznaczam żeby filmu nie cięli - i nie  tną, pakują bezpiecznie i jedyne rysy jakie mam zostawia na pierwszej klatce mój własny aparat  :->
No i taki szczęśliwy jesteś z tego 50zł odszkodowania? ;-) Ehhh...
"spieprzyliśmy klientowi materiał, to dajmy mu te 50zł - jeszcze po
rękach będzie całował, że mu pieniądze z nieba spadły..."... ;-D
 Ponieważ praktycznie nie robię już kolorowych negatywów więc za te 50zł odesłałem film żeby z niego odbitki zrobili, z łagodnie naświetlonych wyszło coś w rodzaju sepii  :->  Poskanowałem ten ... hmm ... negatyw i próbuję z niego coś wyciągnąć, niektóre klatki dają się obrobić dość poprawnie, ale niektóre są tak odjechane że nawet nie wiem jak do nich podejść.
Ale jeśli coś ma dostarczać przyjemności, to musi kosztować -
 Eee tam, to już jest masochizm  ;-)
... Bo jak zaczniesz szukać oszczędności, to zawsze idziesz na
jakiś kompromis... ;)
A jeśli ktoś jest wyjątkowo bezkompromisowy to niech wywołuje sam  ;-)
Nie mam na to czasu i miejsca...
 Czas i miejsce to też pieniądz, więc jednak tak zupełnie bezkompromisowy nie jesteś  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-06-22 20:14:52
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 22 Jun 2009 13:35:06 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

Problem jest w tym, że wywoływanie w "manufakturze" wcale nie gwarantuje
braku rys, odcisków palców czy przylepionego kurzu, nie gwarantuje wcale
lepszej jakości wywołania a w przypadku gdy slajd zostanie
zniszczony/uszkodzony nie gwarantuje też odszkodowania lepszego niż w
CEWE.

Owszem, gwarantuje. --

Data: 2009-06-08 06:47:05
Autor: pietrek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Vector <vector.usenet@gmail.com> napisał(a):
OD roku wo=B3am w CEWE Polska ale zn=F3w zaczynaj=B1 rysowa=E6 materia=B3. =
W tym
tygodniu nie wytrzyma=B3em i wr=F3ci=B3em rolki do reklamacji. Szukam noweg=
labu z maszyn=B1 ramow=B1 lub procesorem. Mo=BFe by=E6 u s=B1siad=F3w, DE, =
CZ, SK.
U=BFywam formatu 135 i 120.

Pan Cytulski w Bydgoszczy. Jesli bylbys zainteresowany, podam kontakt mailem.

Data: 2009-06-10 16:08:50
Autor: Kosma Moczek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 6 Cze, 22:01, Vector <vector.use...@gmail.com> wrote:
[...]

Jeśli Wrocław masz pod ręką, to "Pod Dachem" na Komandorskiej.

--
Kosma

Data: 2009-06-23 09:08:18
Autor: NetUser
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Vector <vector.usenet@gmail.com> wrote in news:8c76be3e-34c3-419a-be07-
6f23e9856f69@s12g2000yqi.googlegroups.com:

Może być u sąsiadów, DE, CZ, SK.
Używam formatu 135 i 120.

Z sasiadow to wolalem w DE w http://www.photostudio13.de/. Jakosc bardzo dobra ale koszty wysokie bo dochodzi przesylka w obie strony. Za slajd 135 na chwile obecna 4.66 euro. Wniosek jeden, u nas duzo taniej i spory wybor. Odsylaja pociete ale tna to jak w labie, jak ktos chce miec np. 6 paskow po 6 klatek to niech lepiej zaznaczy.

Data: 2009-06-23 20:46:58
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Tue, 23 Jun 2009 09:08:18 +0000 (UTC), NetUser napisał(a):

[...]

Przepraszam, a jak tną w labie? bo IMO paski po 6 klatek to standard....

Data: 2009-06-24 11:25:16
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On Tue, 23 Jun 2009 20:46:58 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

Przepraszam, a jak tną w labie? bo IMO paski po 6 klatek to standard....
 Standardowa szerokość w labie to cztery klatki. Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2009-06-25 01:15:48
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Wed, 24 Jun 2009 11:25:16 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

Przepraszam, a jak tną w labie? bo IMO paski po 6 klatek to standard....
 Standardowa szerokość w labie to cztery klatki.

Ciekawe, bo w takim razie, to ja tylko z tych niestandardowych
korzystałem....

Data: 2009-06-26 07:55:47
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
W czwartek 25 czerwiec 2009 01:15, Adam Płaszczyca wyraził następujacą opinię:
[...]

 Też tnę po sześć, mam do tego koszulki które można wpiąć w segregator i skaner łyka sześć klatek. W labach najczęściej używają maszynek do cięcia z rolką folii, może takie rolki są też sześcioklatkowe ale ja się spotkałem tylko z szerokimi na cztery klatki.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-06-27 23:35:28
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-26 07:55:47 +0200, Dariusz Zygmunt <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> said:

[...]

No to mało widziałeś.
Normą jest 4-5-6.

Poza tym, jaka różnica przy slajdach na ile klatek jest film pocięty. I tak część idzie do ramek, więc szatkujesz sobie potem to sam. A jak trzymasz (135) w paskach i tylko skanujesz to po co robić slajdy?

Data: 2009-06-28 01:37:09
Autor: Dariusz Zygmunt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
W sobota 27 czerwiec 2009 23:35,  wyraził następujacą opinię:
On 2009-06-26 07:55:47 +0200, Dariusz Zygmunt
<darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> said:

[...]
 Przy czym w "standardowej" kopercie pasek sześcioklatkowy nie mieści się  :-)
Poza tym, jaka różnica przy slajdach na ile klatek jest film pocięty. I
tak część idzie do ramek, więc szatkujesz sobie potem to sam. A jak
trzymasz (135) w paskach i tylko skanujesz to po co robić slajdy?
 Chyba wyciągnąłeś zbyt daleko idące wnioski ze zbyt małej ilości informacji, żebyś więc nie musiał więcej wymyślać jakichś dzikich teorii: - slajdy zamawiam zawsze nie pocięte, - BW tnę na sześć klatek bo takie mam koszulki, - skanuję to co chcę i nie widzę powodu żebym musiał się z tego przed kimkolwiek tłumaczyć  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-06-28 03:27:49
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Fri, 26 Jun 2009 07:55:47 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

[...]

Ja też - raz. Więc to raczzej margines, a nei standard. --

Data: 2009-06-24 14:20:10
Autor: John Smith
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Kiedyś z CEWE dostałem pocięte po 6 klatek, a ostatnio po 4 klatki.

--
Mirek

E6 - gdzie wywołać slajdy?