E6 - gdzie wywołać slajdy?

Data: 2009-06-07 23:16:56
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Sat, 6 Jun 2009 13:01:07 -0700 (PDT), Vector napisał(a):

OD roku wołam w CEWE Polska ale znów zaczynają rysować materiał. W tym
tygodniu nie wytrzymałem i wróciłem rolki do reklamacji. Szukam nowego
labu z maszyną ramową lub procesorem. Może być u sąsiadów, DE, CZ, SK.
Używam formatu 135 i 120.

Stopka. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Data: 2009-06-07 23:54:59
Autor: Dariusz Patryn
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Sun, 7 Jun 2009 23:16:56 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

[...]

Polecam Marek Madej !!

Data: 2009-06-08 10:30:32
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?

Stopka.

A jak skorzystam z Twojej usługi wywoływania slajdów to będzie lepiej niż u Konaszewskiej? Co to znaczy lepiej? Twoja oferta jest interesująca.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2009-06-08 02:57:08
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 10:30, "marek augustyński" <hacium...@poczta.onet.pl> wrote:

A jak skorzystam z Twojej usługi wywoływania slajdów to będzie lepiej niż u
Konaszewskiej? Co to znaczy lepiej? Twoja oferta jest interesująca.

Już po treści widać, że nie chodzi Ci o wywoływanie slajdów, tylko o
zaczepkę ;-> Ja bym Twoich filmów za żadne pieniądze nie wołał ;)

Czarek

Data: 2009-06-08 12:04:21
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?

> [...]

Już po treści widać, że nie chodzi Ci o wywoływanie slajdów, tylko o
zaczepkę ;-> Ja bym Twoich filmów za żadne pieniądze nie wołał ;)

Po pierwsze pytam wprost i nie jest to zaczepka. Po drugie nie pytam Ciebie.
Po trzecie nie interesuje mnie, że Ty byś nie wołał.
A po czwarte uspokój się:)

Chcę wiedzieć czy da się wyciągnąć ze slajdu coś ponad normalne wywołanie w labie.

pozdrawiam
marek

Data: 2009-06-08 12:27:32
Autor: mm
E6 - gdzie wywołać slajdy?
;)

Chcę wiedzieć czy da się wyciągnąć ze slajdu coś ponad normalne wywołanie w
labie.

tu nie tylko chodzi o samo wywołanie. jak to przede wszystkim dobrze naświetlisz to już będzie lepiej. a wywołanie zdecydowanie ten wynik jeszcze poprawi. coponiektórzy mogą to potraktować jako herezje, ale od kilkunastu lat stosuję przed wywoływaczem czarno-białym moczenie w wodzie demineralizowanej przez 5 minut. podobnie jak w filmach czarno-białych. i zdecydowanie poprawia to nasycenie i reprodukcję kolorów. pomimo że w rozpisce zarówno kodaka jak i fuji nic o tym nie ma. trudno zresztą żeby było. na skalę masową taka dodatkowa kąpiel to koszty które duże firmy starają się ciąć. zresztą poczytaj na strone poniżej dwa artykuły o ekspozycji slajdu i o procesie E6
pozdr
mm
===
www.marekmadej.com
kącik o fotografii, galeria

Data: 2009-06-08 05:21:57
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 12:27, "mm" <marekmadej.towyc...@gazeta.pl> wrote:

tu nie tylko chodzi o samo wywołanie. jak to przede wszystkim dobrze
naświetlisz to już będzie lepiej.

Świnta prawda.

a wywołanie zdecydowanie ten wynik jeszcze poprawi.

Tysz prawda

[...]

Gówno prawda :-)
Tzw. "madej_legend" :-) Moczenie w E-6 niczego nie poprawia, tym
bardziej kolorów, bo jedyny efekt (poza psychologicznym :->) jaki
mogłoby dać takie moczenie, to możliwy rozjazd barwny z powodu
nierównomiernego wywołania warstw, spowodowanego zaburzeniem czasu
dotarcia wywoływacza, poprzez niepotrzebne rozmiękczenie tego, czego
producent nie chciał rozmiękczać...

Sam kiedyś stosowałem takie moczenie, właśnie pod wpływem Marka, ale
szybko zrezygnowałem :-)

Czarek

Data: 2009-06-08 14:37:28
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 14:21, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

[...]

Chcesz mi powiedzieć teraz, po tylu latach, że moczenie BW przed jest
błedem? Tak? To jak mam qrwa wywołać film w czasie T=4min 33 sek?

Data: 2009-06-08 23:53:05
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 23:37, Vector <vector.use...@gmail.com> wrote:

Chcesz mi powiedzieć teraz, po tylu latach, że moczenie BW przed jest
błedem? Tak? To jak mam qrwa wywołać film w czasie T=4min 33 sek?

Rozmawiamy o slajdach, nie o czarnobieli.
Czy ja Ci nie mówiłem, że książki nie służą do palenia w kominku...?

Czarek

PS Przez 4 minuty, to se możesz wilka z lasu wywołać, nie film...

Data: 2009-06-09 10:47:09
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 9 Cze, 08:53, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

PS Przez 4 minuty, to se możesz wilka z lasu wywołać, nie film...
To ja Ci kiedyś pokaże ten film ;-)

Data: 2009-06-09 01:20:07
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:37:28 -0700 (PDT), Vector napisał(a):

[...]

Nie BW, a slajdów. Czytaj ze zrozumieniem. --

Data: 2009-06-08 15:02:26
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 14:21, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

> demineralizowanej przez 5 minut. podobnie jak w filmach czarno-białych. i
> zdecydowanie poprawia to nasycenie i reprodukcję kolorów.

Zobacz, a facet się podobno zna! A pisze o poprawie kolorów w
materiale BW. A tak w ogóle to ja chcę kupić lornetkę. Moje typy to:

Olympus-10x42 EXWP I
Nikon MONARCH 10x42 DCF
Kowa-10x42 BD42-10

Obstaję za Nikonem, bo zmieniłem stajnię ze słusznego Pentsraksa na
słusznie słusznego NIKONa ;-)

Data: 2009-06-08 23:55:29
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 9 Cze, 00:02, Vector <vector.use...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ja tych głupot nie napisałem, naucz się cytować :->
Wysycenie kolorów poprawia zupełnie co innego, ale Marek powinien sam
na to wpaść, mądry jest, nie będę mu podpowiadał :-)

Czarek

Data: 2009-06-08 12:55:57
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?
;)

> [...]

tu nie tylko chodzi o samo wywołanie. jak to przede wszystkim dobrze naświetlisz to już będzie lepiej. a wywołanie zdecydowanie ten wynik jeszcze poprawi. coponiektórzy mogą to potraktować jako herezje, ale od kilkunastu lat stosuję przed wywoływaczem czarno-białym moczenie w wodzie demineralizowanej przez 5 minut. podobnie jak w filmach czarno-białych. i zdecydowanie poprawia to nasycenie i reprodukcję kolorów. pomimo że w rozpisce zarówno kodaka jak i fuji nic o tym nie ma. trudno zresztą żeby było. na skalę masową taka dodatkowa kąpiel to koszty które duże firmy starają się ciąć. zresztą poczytaj na strone poniżej dwa artykuły o ekspozycji slajdu i o procesie E6

Dzięki:)
Nie wiem jak robi E6 Adam ale pisze że ma 36zł za ładunek (do 6 klisz 4x5). A Konaszewska na placu matejki... jedyny lab jaki woła dobrze slajdy (w moim rozumieniu), weźmie ode mnie za te 6 klisz ponad 100zł... rachunek jest prosty;)
Sam nie mam czasu wołać i nie wiem też czy ma to jakikolwiek sens jeśli ktos zrobi to szybciej i lepiej ode mnie.

Dobrze piszesz te artykuły

pozdrawiam
marek --

Data: 2009-06-08 05:22:43
Autor: Czarek
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 12:55, "marek augustyński" <hacium...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Rossman woła jeszcze taniej, tam spróbuj :-)

Czarek

Data: 2009-06-08 14:36:23
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 14:22, Czarek <4...@gmx.de> wrote:

Rossman woła jeszcze taniej, tam spróbuj :-)

Rossman to CEWE Polska.

Data: 2009-06-08 16:54:07
Autor: Paweł
E6 - gdzie wywołać slajdy?

[...]

<http://www.allegro.pl/item641246422_wywolanie_slajdu_e_6_4x5_in_9x12_cm_wywolywanie.html>
Ta

oferta też nieźle wygląda.

Paweł

Data: 2009-06-08 22:00:34
Autor: Michał Baszyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?
marek augustyński pisze:

Nie wiem jak robi E6 Adam

bardzo dobrze :-)
Właśnie odebrałem przesyłkę od niego z wywołanymi slajdami (nie pierwszą..). Kolejne też wyślę do niego.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2009-06-08 22:25:21
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 08 Jun 2009 12:55:57 +0200, marek augustyński napisał(a):

[...]

No to przyleź z testową do mnie i sprawdź.

Data: 2009-06-21 20:37:34
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Adam Płaszczyca wrote:
No to przyleź z testową do mnie i sprawdź.

Chyba "przyleź z teściową do mnie i sprawdź"... ;-D
Teściowa to najlepszy test... ;-D

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-22 00:47:20
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Sun, 21 Jun 2009 20:37:34 +0200, syriusz napisał(a):

Adam Płaszczyca wrote:
No to przyleź z testową do mnie i sprawdź.

Chyba "przyleź z teściową do mnie i sprawdź"... ;-D
Teściowa to najlepszy test... ;-D

A może zrobię Ci crossa w C-41? :>

Data: 2009-06-22 14:49:48
Autor: syriusz
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Adam Płaszczyca wrote:
A może zrobię Ci crossa w C-41? :>

Heheh... :D efekty artystyczne może sprawdzimy na innym zestawie - kiedyś przy okazji - tylko proszę, nie na tym hurtowym zestawie, co to właśnie do Ciebie wysłałem... ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-06-08 14:35:04
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
[...]

onanista. Ja mocze w zwykłej, bo tej mi szkoda. Dopiero na końcu mocze
15-20 min w destylowanej z tetenalem ;-)

Data: 2009-06-08 14:33:43
Autor: Vector
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 8 Cze, 12:04, "marek augustyński" <hacium...@poczta.onet.pl> wrote:

Chcę wiedzieć czy da się wyciągnąć ze slajdu coś ponad normalne wywołanie w
labie.

tak, da się - mniej rys, paluchów, kurzu i innego gówna jakie
dostajesz w ramach super ceny.

Data: 2009-06-08 22:24:10
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Mon, 08 Jun 2009 10:30:32 +0200, marek augustyński napisał(a):

A jak skorzystam z Twojej usługi wywoływania slajdów to będzie lepiej niż u Konaszewskiej? Co to znaczy lepiej? Twoja oferta jest interesująca.

Zdefiniuj lepiej.

Dmax na pewno lepsze, reszty parametrów nie porównam. Sam wołałem we wzmiankowanym labie i jakość była powodem rozpoczęcia
wołania dla siebie. --

Data: 2009-06-09 10:27:51
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?

> [...]

Dmax na pewno lepsze, reszty parametrów nie porównam. Sam wołałem we wzmiankowanym labie i jakość była powodem rozpoczęcia

Tzn tak. Jeśli chodzi o paluchy, rysy czy coś takiego nie spotkałem ich u nich. Robią porządnie pod tym względem. Co do kolorystyki i jej nasycenia również jest dobrze... tzn może ja nie wiem czy może być lepiej i o to mi chodzi. Chcę wiedzieć. Cena też jest bardzo ważna. No więc jeśli moge lepiej i taniej to idę w dym do Ciebie.
Dam znać i podjadę bo te przesyłki, odsyłki to nie na moją głowę;)

pozdrawiam
marek

Data: 2009-06-09 22:08:51
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:27:51 +0200, marek augustyński napisał(a):

Dam znać i podjadę bo te przesyłki, odsyłki to nie na moją głowę;)

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
będziesz miał jakieś 1:30 wolnego czasu, to wywołam na miejscu. --

Data: 2009-06-09 22:29:20
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-09 22:08:51 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Dam znać i podjadę bo te przesyłki, odsyłki to nie na moją głowę;)

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
Że niby co? Arkusze 4x5 ciężko zapakować?
Weź przestań.

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-06-09 23:30:20
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Tue, 9 Jun 2009 22:29:20 +0200, JA napisał(a):

[...]

Że na przykład musiałbym kupić zestaw koszulek do nich. --

Data: 2009-06-10 00:08:12
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-09 23:30:20 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
Że niby co? Arkusze 4x5 ciężko zapakować?
Weź przestań.

Że na przykład musiałbym kupić zestaw koszulek do nich.

No tak. To faktycznie problem. A jak klient przyjdzie osobiście, to mu do łapy dasz te szitki?

Data: 2009-06-10 01:12:00
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 00:08:12 +0200, JA napisał(a):

Że na przykład musiałbym kupić zestaw koszulek do nich.

No tak. To faktycznie problem. A jak klient przyjdzie osobiście, to mu do łapy dasz te szitki?

Włożę w złożone na pół koszulki od klisz 120. --

Data: 2009-06-10 17:32:12
Autor: JA
E6 - gdzie wywołać slajdy?
On 2009-06-10 01:12:00 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

No tak. To faktycznie problem. A jak klient przyjdzie osobiście, to mu
do łapy dasz te szitki?

Włożę w złożone na pół koszulki od klisz 120.

Tańsze będą koperty na CD.
Wysłać też można w złożonych na pół koszulkach od klisz 120.

Data: 2009-06-17 01:01:25
Autor: Adam Płaszczyca
E6 - gdzie wywołać slajdy?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 17:32:12 +0200, JA napisał(a):

Tańsze będą koperty na CD.
Wysłać też można w złożonych na pół koszulkach od klisz 120.

Jasne, że można, tylko może mi się nei chcieć :P

Data: 2009-06-10 11:09:22
Autor: marek augustyński
E6 - gdzie wywołać slajdy?
> [...]

Ani na moją, szitki się ciężko pakują. Jeśli dasz mi znać dzień wcześniej i
będziesz miał jakieś 1:30 wolnego czasu, to wywołam na miejscu.

ok

pozdrawiam
marek

Data: 2009-08-25 12:06:44
Autor: Voltt
E6 - gdzie wywołać slajdy?
 ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Ops wychynęło złe z ciemnej jamy

E6 - gdzie wywołać slajdy?