E61 -> E61 i

Data: 2010-06-04 05:45:12
Autor: August
E61 -> E61 i
Witam,

po dłuższym czasie użytkowania (> 3lata ) chciałbym zamienić Nokię E61
na E61 z "i". (ze względu na symboliczny aparat/kamerę , której to
funkcji często mi brakuje). Pytanie, czy czegoś nie spieprzono w tej
Nokii z "i" w porównaniu z poprzedniczką ?

pozdrav,
August

Data: 2010-06-07 10:38:04
Autor: elmer radi radisson
E61 -> E61 i
On 2010-06-04 14:45, August wrote:

[...]

Radzilbym na cos nowszego. Nie wiem jak wyglada to z E61, ale uzywajac E61i mozna sie umeczyc niczym probujac biec bedac po pas w bagnie.
Po prostu jest slamazarny, otwieranie skrzynki odbiorczej trwajace
dobrze ponad sekunde, i tym podobne reakcje. Po zmianie na E71
poczulem ulge, jakby ktos z nog zdjal olowiane ciezary.

Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie
otworu sluchawki (???). "A ić Pan".

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-06-08 02:08:03
Autor: Mackenzi
E61 -> E61 i
On 7 Cze, 10:38, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org> wrote:
On 2010-06-04 14:45, August wrote:

> [...]

Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie

Ja osobiście jako zamiennik mogę śmiało polecić Ci E63... Mam, używam
i jestem zadowolony. W prawdzie nie jest to E71, nie ma GPS'u ale za
to cena jest w miarę rozsądna...

Data: 2010-06-08 09:19:01
Autor: August
E61 -> E61 i
On 8 Cze, 11:08, Mackenzi <me.no...@gmail.com> wrote:

Ja osobiście jako zamiennik mogę śmiało polecić Ci E63... Mam, używam
i jestem zadowolony. W prawdzie nie jest to E71, nie ma GPS'u ale za
to cena jest w miarę rozsądna...- Ukryj cytowany tekst -

no tak, tyle że czytam - wyświetlacz 2,36" vs. 2,8 "

pozdrav,
August

Data: 2010-06-08 09:15:54
Autor: August
E61 -> E61 i
and.spam.wireland.org> wrote:

Radzilbym na cos nowszego. Nie wiem jak wyglada to z E61, ale uzywajac
E61i mozna sie umeczyc niczym probujac biec bedac po pas w bagnie.
Po prostu jest slamazarny,

jakos znosze

otwieranie skrzynki odbiorczej trwajace
dobrze ponad sekunde,

tu sie zgodze, ten punkt wkurza

i tym podobne reakcje. Po zmianie na E71
poczulem ulge, jakby ktos z nog zdjal olowiane ciezary.

hmm

Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie
otworu sluchawki (???). "A ić Pan".

tego nie zauważyłem,

IMO największym skandalem w e61 jest brak budzika na dni tygodnia, ba,
nawet na kilka kilka terminów bez rozróżniania dnia tygodnia.

pozdrav,
August

Data: 2010-06-08 23:39:24
Autor: elmer radi radisson
E61 -> E61 i
On 2010-06-08 18:15, August wrote:

tego nie zauważyłem,

Zwroc uwage ze ja pisalem o e61i na ktora zdaje sie planujesz zmienic, a Ty o tym.. z czego planujesz zmienic ;). Chyba ze wynika z tego
co innego.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-06 06:33:19
Autor: August
E61 -> E61 i
On 8 Cze, 18:15, August  wrote:
On 7 Cze, 10:38, elmer wrote:

> Radzilbym na cos nowszego. Nie wiem jak wyglada to zE61, ale uzywajac
>E61imozna sie umeczyc niczym probujac biec bedac po pas w bagnie.
> Po prostu jest slamazarny,

jakos znosze

> otwieranie skrzynki odbiorczej trwajace
> dobrze ponad sekunde,

tu sie zgodze, ten punkt wkurza

a dokładniej

w E61 przy pełnej skrzynce emailowej otwieranie zajmowało ok 10 sek.
po zlikwidowaniu skrzynki ok 4 sek.

> [...]

> Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
> ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie

mam juz e61i , rzeczywiscie cichy dzwiek, o klase nizej niz w e61

tego nie zauważyłem,

IMO największym skandalem we61jest brak budzika na dni tygodnia, ba,
nawet na kilka kilka terminów bez rozróżniania dnia tygodnia.

tu sie nic nie zmienilo.

Brak intuicyjnego przelaczenia na glosnik, domyslnie wyciszenie, a
dopiero w opcjach przelaczenie na glosnik, moze jakos to zmienie, ale
uniemozliwia to wlaczenie glosnika bez patrzenia w aucie.

pozdrav,
August

E61 -> E61 i