E66, Symbian S60 3rd - Edycja aktywnego menu, Edycja menu

Data: 2010-01-14 00:30:55
Autor: fred
E66, Symbian S60 3rd - Edycja aktywnego menu, Edycja menu
Witam,

Jak w Noki E66 ustawić własne programy w aktywny menu, oraz w menu ?

Dzięki za info i pozdrawiam
Andrzej

Data: 2010-01-14 10:25:41
Autor: Piotr M
Dnia 14-01-2010 o 09:30:55 fred <fred211@interia.pl> napisał(a):

Witam,

Jak w Noki E66 ustawić własne programy w aktywny menu, oraz w menu ?

Nie wierzę że nie potrafisz po tymże właśnie menu połazić i poszukać  różnych opcji i też w to, że w instrukcji nie ma.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-14 01:55:22
Autor: fred
On 14 Sty, 10:25, "Piotr M" <x...@xxx.xx> wrote:
Dnia 14-01-2010 o 09:30:55 fred <fred...@interia.pl> napisał(a):

> [...]

Nie wierzę że nie potrafisz po tymże właśnie menu połazić i poszukać
różnych opcji i też w to, że w instrukcji nie ma.

W menu juz potrafie ;-)

Ale nie wiem jak ustawić swoje programy w "aktywnym menu" czy na tzw
pulpicie komórki

Dzięki za info
Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2010-01-14 17:15:41
Autor: FD
fred pisze:

Ale nie wiem jak ustawić swoje programy w "aktywnym menu" czy na tzw
pulpicie komórki

RTFM!

E66, Symbian S60 3rd - Edycja aktywnego menu, Edycja menu