E71 simlock

Data: 2014-07-15 09:46:41
Autor: K
E71 simlock
witam,
wykopalem z szuflady taki oto smietnik, niestety ma simlock orange. czy da sie w domu przy pomocy kabla usb i komputera sciagnac z tego simlocka za darmo? czy trzeba isc do serwisu?

Data: 2014-07-15 12:08:13
Autor: J.F.
E71 simlock
Dnia Tue, 15 Jul 2014 09:46:41 +0200, K napisał(a):
wykopalem z szuflady taki oto smietnik, niestety ma simlock orange. czy da sie w domu przy pomocy kabla usb i komputera sciagnac z tego simlocka za darmo? czy trzeba isc do serwisu?

Orange nie sciagnie za darmo ?

J.

Data: 2014-07-15 12:34:17
Autor: K
E71 simlock
W dniu 15-07-2014 12:08, J.F. pisze:
[...]

wez teraz znajdz fv za to.

Data: 2014-07-15 12:52:54
Autor: J.F.
E71 simlock
Dnia Tue, 15 Jul 2014 12:34:17 +0200, K napisał(a):
[...]

W t-mobile wystarczylo kiedys powiedziec zeby sie nie wyglupiali.
W koncu maja wszystko w systemie ... albo nie maja, to i tak nie
sprawdza :-)

E71 to chyba jest wredna, jesli chodzi o smoka - tzn trudno/drogo sie
sciaga.

J.

Data: 2014-07-15 13:12:34
Autor: K
E71 simlock
W dniu 15-07-2014 12:52, J.F. pisze:
[...]

faktycznie na forach pisza, ze BB5, ze ciezko, ze drogo i ze tylko niesmiertelny dejan, ale to sa posty z 2008-2010r.

Data: 2014-07-18 21:11:46
Autor: Akarm
E71 simlock
W dniu 2014-07-15 12:08, J.F. pisze:
Orange nie sciagnie za darmo ?

Czyżbym coś przeoczył, Orange nie pobiera już 70 zł za usunięcie blokady?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-07-18 22:16:51
Autor: J.F.
E71 simlock
Dnia Fri, 18 Jul 2014 21:11:46 +0200, Akarm napisał(a):
W dniu 2014-07-15 12:08, J.F. pisze:
Orange nie sciagnie za darmo ?
Czyżbym coś przeoczył, Orange nie pobiera już 70 zł za usunięcie blokady?

Ja tam nie wiem, o ile pamietam to regulamin sugerowal ze kosztuje to
500, no chyba ze mi sie z Era pomylilo.

Ale 500 to tak duzo, ze warto spytac czy nie za darmo :-)

J.

Data: 2014-07-19 08:54:54
Autor: dizel
E71 simlock
On Fri, 18 Jul 2014 22:16:51 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

W Orange kosztuje to 77zł, ale dopiero można to zrobić po skończonej
umowie, zresztą nie jestem pewien czy by sobe poradzili z tak starym
telefonem.
Myślę że komis/serwis będzie tańszy, kwota koło 30zł, pytanie tylko
czy warto.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-19 18:24:13
Autor: Tomek
E71 simlock
Użytkownik "dizel"  napisał:

W Orange kosztuje to 77zł, ale dopiero można to zrobić po skończonej
umowie

Można to zrobić w dniu podpisania umowy.

E71 simlock