E71 vs iPhone

Data: 2009-05-07 11:29:02
Autor: Waldek Godel
E71 vs iPhone
Dnia Thu, 7 May 2009 03:07:42 -0700 (PDT), moszedobrybiznes@gmail.com
napisał(a):

- Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie

potrzebujesz mapę czy nawigację? bo to dosyć istotna różnica, zwłaszcza, że
jeden z tych telefonów jednej z tych funkcji nie ma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-07 03:43:52
Autor: moszedobrybiznes
E71 vs iPhone
On May 7, 12:29 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> - Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie

potrzebujesz mapę czy nawigację? bo to dosyć istotna różnica, zwłaszcza, że
jeden z tych telefonów jednej z tych funkcji nie ma.

Hmm... nie przyszlo mi do glowy ze to roznica. Chodzi mi o nawigacje,
ktora moglbym uzyc jako mape. Tzn. czysto casualowo, znajac jej
ograniczenia itd.., ot czasem (pewnie glownie dla zabawy) zobaczyc
"gdzie w tej chwili jestem i jak dojsc do X".

Kuba

Data: 2009-05-07 11:45:24
Autor: Waldek Godel
E71 vs iPhone
Dnia Thu, 7 May 2009 03:43:52 -0700 (PDT), moszedobrybiznes@gmail.com
napisał(a):

[...]

to tego wystarczy mapa - zakładając, ze będziesz tego potrzebował w miejscu
gdzie nie ma problemu z transmisją GPRS

Data: 2009-05-07 20:00:05
Autor: ToMasz
E71 vs iPhone
moszedobrybiznes@gmail.com pisze:
[...]

w reklamie iPhona napisano: (mniejwiecej) dzieki GPS mozesz zobaczyć
gdzie jesteś i zapytać kogoś o droge. Jak ktoś ma _dokładny_ tekst z
reklamy to prosze o cytat.

ToMasz

E71 vs iPhone