E71 vs iPhone

Data: 2009-05-07 03:07:42
Autor: moszedobrybiznes
E71 vs iPhone
Witam,

Szukam nowego telefonu, coby zastapil mi wysluzonego K750i (z ktorego
jestem zadowolony, ale po 3 latach mi sie zwyczajnie znudzil). Zmiana
to bardziej zachcianka niz koniecznosc, wiec moje wymagania sa dosc
wygorowane:

- wygoda uzytkowania
- dobrej jakosci ekran
- telefon musi sie zmiescic do zwyklej kieszeni
- GPS - okazjonalnie moze sie przydac jako przenosna mapa
- Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie
- aparat, radio, MP3 - ot, zwyczajny kombajn

Moje typy:
- iPhone 3G - podoba mi sie w nim wszystko, poza cena i applowskimi
problemami z softem/gwarancja/appstorem
- E71 - tak naprawde nie potrzebuje QWERTY, ale ma wszystko czego
szukam za dwukrotnie nizsza cene.

Patrzylem tez na klasyczne, tansze telefony w stylu E51 czy C702 ale
kazdemu czegos brakuje (a to GPSu a to WiFi). Wiem, ze jest jeszcze
np. Omnia, ale nie przekonuja mnie touchscreeny inne niz Apple'a
(bawilem sie jakims lepszym LG i byl strasznie niewygodny).

Ma ktos jakies inne sugestie? Tudziez mial podobny dylemat? Archiwum
przejrzalem, zwlaszcza o iPhonie napisano duzo i nie zawsze dobrze.

Data: 2009-05-07 11:29:02
Autor: Waldek Godel
E71 vs iPhone
Dnia Thu, 7 May 2009 03:07:42 -0700 (PDT), moszedobrybiznes@gmail.com
napisał(a):

- Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie

potrzebujesz mapę czy nawigację? bo to dosyć istotna różnica, zwłaszcza, że
jeden z tych telefonów jednej z tych funkcji nie ma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-07 03:43:52
Autor: moszedobrybiznes
E71 vs iPhone
On May 7, 12:29 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> - Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie

potrzebujesz mapę czy nawigację? bo to dosyć istotna różnica, zwłaszcza, że
jeden z tych telefonów jednej z tych funkcji nie ma.

Hmm... nie przyszlo mi do glowy ze to roznica. Chodzi mi o nawigacje,
ktora moglbym uzyc jako mape. Tzn. czysto casualowo, znajac jej
ograniczenia itd.., ot czasem (pewnie glownie dla zabawy) zobaczyc
"gdzie w tej chwili jestem i jak dojsc do X".

Kuba

Data: 2009-05-07 11:45:24
Autor: Waldek Godel
E71 vs iPhone
Dnia Thu, 7 May 2009 03:43:52 -0700 (PDT), moszedobrybiznes@gmail.com
napisał(a):

[...]

to tego wystarczy mapa - zakładaj±c, ze będziesz tego potrzebował w miejscu
gdzie nie ma problemu z transmisj± GPRS

Data: 2009-05-07 20:00:05
Autor: ToMasz
E71 vs iPhone
moszedobrybiznes@gmail.com pisze:
[...]

w reklamie iPhona napisano: (mniejwiecej) dzieki GPS mozesz zobaczyć
gdzie jeste¶ i zapytać kogo¶ o droge. Jak kto¶ ma _dokładny_ tekst z
reklamy to prosze o cytat.

ToMasz

Data: 2009-05-07 12:45:50
Autor: KuFeL
E71 vs iPhone
[...]

jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na rynku. Ma wszystko to co napisales plus ponoc dobra baterie i gps, ktorego nie ma e51.

Mowie to z punktu widzenia bycia uzytkownikiem m.in. spv z dotykowym, samsungow roznej masci, nokii itp...

Jutro zona odbiera e71, ale wydaje mi sie ze ta sluchawka jest za duza na noszenie w kieszeni...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-07 10:46:52
Autor: Olgierd
E71 vs iPhone
Dnia Thu, 07 May 2009 12:45:50 +0200, KuFeL napisał(a):

jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na
rynku.

Wydaje mi się, że to do¶ć słaba podstawa do tego, aby produkt polecać...

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-07 13:25:51
Autor: KuFeL
E71 vs iPhone
Olgierd pisze:
[...]

dlaczego? e52 to poprawiona wersja e51, plus lepsza bateria, gps, solidna obudowa itp...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-07 11:49:05
Autor: Olgierd
E71 vs iPhone
Dnia Thu, 07 May 2009 13:25:51 +0200, KuFeL napisał(a):

[...]

Przecież jeszcze nic na ten temat nie wiadomo. No chyba że miałe¶ możliwo¶ć przekonać się własnoręcznie.

Data: 2009-05-07 15:58:34
Autor: Tadeusz
E71 vs iPhone

Uzytkownik "KuFeL" <> napisal w wiadomosci news:.pl... pisze:
Witam,

Szukam nowego telefonu, Moje typy:
[...]

jako uzytkownik e51 i e71 polecam e71 :)
bo: juz jest, ma dobra baterie i gps i metalowa solidna obudowe
od kiedy zmienilem soft na najnowszy gps lapie wystarczajaco szybko
jak na a-gps a i soft aparatu zostal poprawiony, robiac z autofokusem
(pod klawiszem "T")  wychodza bardzo ladne zdjecia...
Wszystko inne jest na swoim miejscu i dziala bardzo dobrze (wifi,
irda, bluetooth), co wiecej symbian w e71 tez dziala zadziwiajaco szybko.

Tadeusz

Data: 2009-05-08 17:20:50
Autor: Zbylut
E71 vs iPhone
KuFeL napisal(a):

Jutro zona odbiera e71, ale wydaje mi sie ze ta sluchawka jest za duza na noszenie w kieszeni...

wydaje Ci siÄ™, telefon jest bardzo zgrabny

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-07 13:27:02
Autor: Robert Winkler
E71 vs iPhone
Jesli minusem Omni byl tylko wyglad ekranu
to nie ma problemu

W przypadku telefonów z systemem Microsoft Windows Mobile
nie jestes zmuszony do korzystania z Jedynie Slusznego Wygladu
oraz kupowania programów w Jedynie Slusznym Sklepie.
Mozesz zmienic wyglad za pomoca na przyklad  Spb Mobile Shell
http://www.spbsoftwarehouse.com/pocketpc-software/mobileshell/
a jesli potrzebujesz cos bardziej zblizonego do iPhona
to moze najnowszy Winterface.

Do tego nasz polska Automapa
i nie ma problemu z dociaganymi po GPRS mapami

--
____________
Pozdrawiam

Data: 2009-05-07 04:47:14
Autor: moszedobrybiznes
E71 vs iPhone
On May 7, 1:27 pm, "Robert Winkler" <win...@NOSPAMpoczta.fm> wrote:
Jesli minusem Omni byl tylko wyglad ekranu
to nie ma problemu

Bardziej chodzilo o "responsywnosc" i potrzebna sile nacisku samego
ekranu. Ale Omnia sie jeszcze nie bawilem, to bylo jakies LG. Sam
wyglad wiem, ze mozna modyfikowac.

Kuba

Data: 2009-05-07 20:04:11
Autor: ToMasz
E71 vs iPhone
[...]

o ile ekrany dotykowe wyglÄ…dajÄ… superancko w reklamach, to podczas
słonecznego dnia, cieżko jest wybrać (prawidłowo) numer. ja po kilku
dotykowcach wróciłem do klawiatury sprzętowej i.... nigdy wiecej jej nie
opuszcze....

ToMasz

Data: 2009-05-08 07:19:52
Autor: Jan Strybyszewski
E71 vs iPhone
ToMasz pisze:
[...]

Nie miales iPhona :) tam wszystko widac nawet w Tunezji :) czy na Barbadosie

Data: 2009-05-08 21:56:44
Autor: ToMasz
E71 vs iPhone
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:
[...]

nie miałeś siemensa s55: trzymasz łape w kieszeni, odblokowujesz
klawiature, wybieresz numer ze "speed dial-a". Czekasz aĹĽ zawibruje,
(dalej nie wyjmujac telefonu) bo to sygnał ze ktoś odebrał rozmowe.
Wyjmujesz, mówisz krótko co chcesz załatwić i wciskając czerwoną
słuchawkę wkładając spowrotem ręke do kieszeni(plecaka czy innego schowka).

ZrĂłb to z iPhonem....
ToMasz

PS. ja tym sposobem otwierałem drzwi w domowonie, w innym miejscu
wyłączałem alarm.

Data: 2009-05-07 20:57:03
Autor: Latet
E71 vs iPhone
Moje typy:
- iPhone 3G - podoba mi sie w nim wszystko, poza cena i applowskimi
problemami z softem/gwarancja/appstorem

Jakie to problemy z apostrofem?

Dziekuje,

latet